Mistäs sellainen pelintekijä löydettäisiin? Jokseenkin tuntuu, että nuo viime kauden poispotkitut äijät olisi aika hyviä vahvistuksia nykyrosterissa, Hupi, Kerälä ja Parkkonen tuohon ässänippuun, ei ainakaan huonommin menisi.Se on kuulkaas sillälailla, että pelintekijä tuonne on pakko raahata jostain. Ryan ja Marjamäki auttaa hiukan maalintekoon, mutta kun tuolla ei saada perkele kahta syöttöä peräkkäin perille.
Eikä siinä vielä kaikki. Ossi-Petteri Grönholm syöttäjänä.Nyt mä olen nähnyt kaiken. Marlo Koponen teki maalin. Helvetti jäätyi juuri.
huvittavan näköinen tilanne :DIFK juhlii maalia, jota ei koskaan syntynyt.
Mistäs sellainen pelintekijä löydettäisiin? Jokseenkin tuntuu, että nuo viime kauden poispotkitut äijät olisi aika hyviä vahvistuksia nykyrosterissa, Hupi, Kerälä ja Parkkonen tuohon ässänippuun, ei ainakaan huonommin menisi.
Jaksamisia.Harhaiset raumalaiset huutelee jotain oikeudesta. Anna mun kaikki kestää.
HPK:sta voisi mun puolesta päästää Ässiin ton Joona Karevaaran. On kuitenkin kerännyt tällä kaudella enemmän syöttöpisteitä kuin Ässien pelaajan yhteensä, joten ei voi olla huono nimi porilaisille.Muuan Umicevic kurvailee Saksan liigassa tällä hetkellä, onkohan edes koitettu missään vaiheessa?
Nordiksella Zabo tolppaan, maalilaulu soi ja Lukko pelaajaa tulee jo ulos jäähyltä, ei menny ihan putkeen.
Åsten tekee taas sen mitä parhaita osaa. Osa Lukko-faneista tuhertaa jo itkua niin, että toinen nessupaketti menossa. Lisää tätä!
On kyllä huono selostaja Stadissa, kokoajan pihalla pelin kulusta ja ihme monen sekunnin taukoja. Ei jatkoon.
No ei se kyllä Jalo ole, sehän lähti Neloselta pois.J-P Jalo.
Taitaa olla Cityllä nykyäänNo ei se kyllä Jalo ole, sehän lähti Neloselta pois.
KooKoolla on hyvä maalibiisi.
Niin, eikös Jalo selosta nykyään kaikki IFK-matsit radioon?Nelosella ei ole kyllä Jalo.