Ahaa. Silti hieman ihmeellinen vihellys, sillä kiekko oli Sportin maalin takana hallussa ja prässistä ei ollut tietoakaan.Eikös se määräydy sen mukaan, että vaikuttaako se peliin eikä siis siitä osuuko kiekkoon?
Peli vihelletään luonnollisesti heti poikki, sillä vastustajallahan on liian monta pelaajaa jäällä, eikä 5 vs 6 voi peliä jatkaa.Kertokaas tyhmälle, kuuluuko noita väärä vaihto -jäähyjä viheltää vaikka oma joukkue ei koskisi kiekkoon? Hieman ihmettelen jos näin on, kun normaalisti menee vasta kosketuksesta poikki.
Mun mielestä pitäisi viheltää. Aina jos pelaaja on kentällä niin mun mielestä se vaikuttaa peliin.Kertokaas tyhmälle, kuuluuko noita väärä vaihto -jäähyjä viheltää vaikka oma joukkue ei koskisi kiekkoon? Hieman ihmettelen jos näin on, kun normaalisti menee vasta kosketuksesta poikki.
Kuten sanoin. Pelin tärkein ylivoima ja Tomek pistää Immoset jäälle. On se aivan uskomaton velho.Vähän luulen, että tästä 5-3:stakin tulee farssi.
Kertokaas tyhmälle, kuuluuko noita väärä vaihto -jäähyjä viheltää vaikka oma joukkue ei koskisi kiekkoon? Hieman ihmettelen jos näin on, kun normaalisti menee vasta kosketuksesta poikki.
Mikäli Matikainen tai Nurminen jossittelee, niin sakkoa pukkaa taas.Muutamista Pelicans-jäähyistä jää tämän ottelun jälkeen muutenkin jossiteltavaa.
Kuten sanoin. Pelin tärkein ylivoima ja Tomek pistää Immoset jäälle. On se aivan uskomaton velho.