La 12.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 315
  • 609

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli vihelletään luonnollisesti heti poikki, sillä vastustajallahan on liian monta pelaajaa jäällä, eikä 5 vs 6 voi peliä jatkaa.

Tämä ei pidä paikkaansa, jäällä saa olla vaikka 7 pelaajaa samaan aikaan, kunhan vaihtavat pelaajat ovat vaihtoalueella (1.5m laidasta vaihtoaition alueella) eivätkä osallistu millään tavalla peliin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Käsittämätöntä, ettei Bertrandia laitettu 5-3 yyveelle. Jengin paras pistemies ja tänäänkin maalin tehnyt. Vänttiset ja kumppanit - jotka muuten eivät viime aikoina ole tehoilleet - saivat jatkaa, vaikka olivat minuutin pyöritelleet tehottomasti jo ennen aikalisää.
Tuo Vänttisen ylivoima ei ole tehnyt maalia aikoihin eikä usein ole lähelläkään. Toinenkaan ylivoima ei vakuuta, mutta on kuitenkin selvästi parempi. Tämä oli kyllä selkeä moka Valtoselta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Melko outo tilanne. Montako pelaajaa siellä olis sitten pitänyt olla jäällä, ennen kuin olis suoraan vihelletty. Kyllä mun käsitys on että nyo laitetaan suoraan poikki ja sen saa viheltää myös linjatuomari.

Itse miettisin aivan samaa enkä vastaavaa muista nähneeni. Näin tosiaan silti tapahtui.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Melko outo tilanne. Montako pelaajaa siellä olis sitten pitänyt olla jäällä, ennen kuin olis suoraan vihelletty. Kyllä mun käsitys on että nyo laitetaan suoraan poikki ja sen saa viheltää myös linjatuomari.
Ei tarvitse laittaa suoraan poikki. Joskus esim. alimmaksi pakiksi on hypännyt kuudes pelaaja yrittämään pysäyttää läpiajoa ja noita ei tietenkään ole vihelletty heti poikki.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis minkä ihmeen takia Bertrand istuu ylivoimat penkillä? Selkeästi vaarallisin pelaaja Vaasalaisten jengistä.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Hyvä kysymys Pelsu-matsiin on: kummalla joukkueella on enemmän tunnetta? Tähän otteluun ja seuraavaan. Mulla on oma aavistukseni.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Tämä peli on vahvistanut käsitystäni siitä kuinka paska valmentaja Tomek Valtonen on. Toisaalta Sportin saaminen edes pleijareihin on hyvä suoritus, mutta käsittämätöntä peluutusta.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Siis minkä ihmeen takia Bertrand istuu ylivoimat penkillä? Selkeästi vaarallisin pelaaja Vaasalaisten jengistä.

Ei keksi muuta kuin etta Valtonen laskee sen varaan etta YV:lla kokeillaan muita niin Kalle jaksais pelata lopussa kaytannossa tauotta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tasoittakaapa nyt Sportti vielä tämä peli. Jatkoerä olis kiva.
 

Tuima

Jäsen
Immonen on ollut käsittämättömän paska pitkän aikaa.
Flegmaattisin pelaaja meidän rosterissa.

ylivoimakin kulmassa pörräämistä, vaarallisuudesta ei tietoakaan.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omaan silmiin Roine yritti vain rimpuilla pois otteesta ja samalla kiekko kimposi luistimesta maaliin.

E: Olihan se selvä potkumaali kun uudestaan näin
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei olisi ollut vääryys, jos olisi hyväksytty.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tasapuolisuuden nimissä todettava, että Pukan viivatekeminen on ollut helvetisti Peltolan vastaavaa edellä.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse miettisin aivan samaa enkä vastaavaa muista nähneeni. Näin tosiaan silti tapahtui.

Ei tarvitse laittaa suoraan poikki. Joskus esim. alimmaksi pakiksi on hypännyt kuudes pelaaja yrittämään pysäyttää läpiajoa ja noita ei tietenkään ole vihelletty heti poikki.
Piti muistikuvat ihan käydä tarkistamassa sääntökirjasta, ja siellähän luki, että noita tosiaan ei kuulu laittaa suoraan poikki. Olin siis väärässä. Pahoittelut. En kyllä itse muista kertaakaan, että olisi annettu pelata liian monella pelaajalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös