Peli vihelletään luonnollisesti heti poikki, sillä vastustajallahan on liian monta pelaajaa jäällä, eikä 5 vs 6 voi peliä jatkaa.
Tuo Vänttisen ylivoima ei ole tehnyt maalia aikoihin eikä usein ole lähelläkään. Toinenkaan ylivoima ei vakuuta, mutta on kuitenkin selvästi parempi. Tämä oli kyllä selkeä moka Valtoselta.Käsittämätöntä, ettei Bertrandia laitettu 5-3 yyveelle. Jengin paras pistemies ja tänäänkin maalin tehnyt. Vänttiset ja kumppanit - jotka muuten eivät viime aikoina ole tehoilleet - saivat jatkaa, vaikka olivat minuutin pyöritelleet tehottomasti jo ennen aikalisää.
Melko outo tilanne. Montako pelaajaa siellä olis sitten pitänyt olla jäällä, ennen kuin olis suoraan vihelletty. Kyllä mun käsitys on että nyo laitetaan suoraan poikki ja sen saa viheltää myös linjatuomari.
Ei tarvitse laittaa suoraan poikki. Joskus esim. alimmaksi pakiksi on hypännyt kuudes pelaaja yrittämään pysäyttää läpiajoa ja noita ei tietenkään ole vihelletty heti poikki.Melko outo tilanne. Montako pelaajaa siellä olis sitten pitänyt olla jäällä, ennen kuin olis suoraan vihelletty. Kyllä mun käsitys on että nyo laitetaan suoraan poikki ja sen saa viheltää myös linjatuomari.
Näinkö oikein? Mustalaisnainen Tepsin fanikatsomossa luomassa tunnelmaa?
Kuopiossa yleisöryntäys: 3021.
Lpr:ssä Ässiä vastaan viime vuonna oli muistaakseni alle 3000 katsojaa sääleissä, ei oikein sytyttänyt Etelä-Karjalaisia säälit ainakaan.Ehkä Kuopiolaisia ei kiinnosta liigan hajuttomin ja mauttomin joukkue.
Erän verran alivoimalla saattaa hivenen verottaa voimiaEi Pelsuilla kovin kiihkeaa tuo takaa-ajo ole
Siis minkä ihmeen takia Bertrand istuu ylivoimat penkillä? Selkeästi vaarallisin pelaaja Vaasalaisten jengistä.
Päivänselvä potkuEi olisi ollut vääryys, jos olisi hyväksytty.
Itse miettisin aivan samaa enkä vastaavaa muista nähneeni. Näin tosiaan silti tapahtui.
Piti muistikuvat ihan käydä tarkistamassa sääntökirjasta, ja siellähän luki, että noita tosiaan ei kuulu laittaa suoraan poikki. Olin siis väärässä. Pahoittelut. En kyllä itse muista kertaakaan, että olisi annettu pelata liian monella pelaajalla.Ei tarvitse laittaa suoraan poikki. Joskus esim. alimmaksi pakiksi on hypännyt kuudes pelaaja yrittämään pysäyttää läpiajoa ja noita ei tietenkään ole vihelletty heti poikki.