La 12.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 323
  • 609

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Sport voi olla noin 3 vuoden päästä paha vastustaja pleijjjjareissa (sori en tienny montako jiitä tohon piti laittaa, eli vedin överiks).

Eli kandee varoa noin kolmen vuoden päästä ja välttää Sporttia mahdollisuuksien mukaan. (huom. TPS ja Jukurit)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätuomari metrin päässä ja katsoo Vänttistä kun tämä saa mailan naamaan, mutta ei vihellä jäähyä. Siinä meni päivän selkein jäähy ohitse.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Jee, yksi viheltämättä jäänyt jäähy! Nyt on tekosyyt vaasalaisille valmiina mahdolliseen tappioon. Ja kyllä, korkea maila olisi pitänyt viheltää.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Muutama jäänyt puhaltamatta puolin ja toisin Turussa, mutta hyvin on tuomarit puhaltaneet. Ehkä jos Tallinderin helpon boxin olisi vaihtanut vielä tuohon erän lopun korkeaan niin olisi ollut aika nappiin vihelletty.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvin tuomarit ovat tänään Turussa viheltäneet, vaikka tuohon loppuun nyt jäi selvä korkea maila viheltämättä, mutta kun ei vaan kukaan neljästä tuomarista tilannetta nähnyt niin minkäs sille voi.

Sportilla kyllä mahtava tilanne kun vain maalin takana, vaikka pelillisesti ollut 10-0 jäljessä.

E: Bertrand on kyllä hieno pelimies.
 

sinikettu

Jäsen
Sen verran negaa painat "joka" päivä Pelicanssista, että olisi helppo kuvitella tämän mielipiteen johtuvan siitä asiasta. Ei sillä, että itsekin olen kyllä samaa mieltä, että ei tasotusjäähyjä.
Niin no, samalla laillahan tässä Tepsin ja Sportin ottelussa on jäähyboksiin ukkoa laitettu. Ei minulla Pelicansia vastaan mitään ole, mutta kieltämättä olen aika piikikkäästi kommentoinut noita Pelicansin sikailuja, toisaalta Lahden poijaat ovat ihan itse antaneet siihen aihetta.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Totta, että Sport on koko ajan jäljessä ja myöhässä. Mut vähän vaikee päästä pelin päälle, jos koko ajan pillipiiparilla PLAYOFFEISSA pilli suussa. Niin ja Vänttistä naamaan mailalla ->ei jäähyä?

Edelleen paljos on pitkävetoon vedetty?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vänttistä korkeella nassuun ja tuomarit ei vihellä. Yllättävää

Ihan totta. Selkeesti 2+2 minuuttisen paikka. Mun mielestä tuomarit ei sais tälleen vaikuttaa pelin kulkuun, olkoon miten pleijareita vaan. Säännöt ei tietääkseni muutu pleijareihin.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Oisit nyt perkele Tallberg poistunut loppueräksi pukusuojan puolelle. Rike+loukkaantuminen=ulos t. liusjärvi
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä peliä täällä porukka kattoo, jos tuo TPS:n viimeisin jäähy oli helppo? Maila jalkojen välissä on aika helvetin vaikea luistella..
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuopiossa 3021 katsojaa.

Säälit näköjään kiinnostaa...
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Eihän Sport saanut mitään aikaan toisessa erässä. Toki tuo johtui pitkälti suuresta jäähymäärästä. TPS pelannut hyvin.
 

HokiHero

Jäsen
Tää KalPan matsi on just sellainen et eiköhän vielä sössitä. Pelicansilla ei ole minkäänlaista järjestelmällistä hyökkäyspeliä ja enkä muista milloin joku joukkue on ollut Kalpaa lukuunottamatta noin apaattinen hyökkäyspäässä. Silti peli on 2-1 ja maalinteko tuskaa. Joku Sopanen pyöräyttää nuo jo yksinään kun sille päälle sattuu.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsillä ei ole kyllä mitään asiaa hävitä tätä peliä mutta... numerot silti vain 3-2. Kyllä tätä peliä pitäisi johtaa useammalla maalilla. Omiin tulee välillä sellaisia vastahyökkäyksiä ettei voi olla yhtään levollisin mielin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös