Köllin ja Waheebin juttuja kuunnellessa voisi uskoa Tepsin olevan suurikin mestarisuosikki.
Köllin ja Waheebin juttuja kuunnellessa voisi uskoa Tepsin olevan suurikin mestarisuosikki.
joko tämä tuomarifarssi voidaan lopettaa?
Vois kuvitella, että herrat ja narrit samalla riu'ulla nostattaa joukkuehenkeä.Tomek paskantaa joka kerta joukkuueen kanssa.
Minä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.Jäähyt tähän mennessä kuusi pikkukakkosta Pelsulle, yksi KalPalle. Minuutit Pelsu 22, KalPa 2.
Mielestäni Pelicans onkin 11 kertaa pahempi joukkue kuin KalPa. Tai no... vähän enemmänkin.
Tallinderille pelin helpoin boksi.
Sit kun se oikeasti vielä olisi näin niin kaikki olisi täydellistä ja ihanaaMinä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.
Yhtä selvä jäähy kuin aiemmatkin, maila jalkojen väliin ja nurin.
Sen verran negaa painat "joka" päivä Pelicanssista, että olisi helppo kuvitella tämän mielipiteen johtuvan siitä asiasta. Ei sillä, että itsekin olen kyllä samaa mieltä, että ei tasotusjäähyjä.Minä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.