La 12.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 323
  • 609

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Olin kärpäsenä katossa liigan playoff-tuomareiden briiffauksessa perjantaina:
"Tämä räjähdysherkkä Pelicans-joukkue on syytä saada pois jatkopeleistä keinolla millä hyvänsä. Kaikki pelaajat tarkkaan syyniin. Korkean mailan voi viheltää, vaikka Pelsun vastustaja humauttaisi itse itseään naamaan. Tarkasti ottaen:pitää viheltää".
Tuomarit kuuntelevat tavanomainen lasittunut ilme kasvoillaan. Mutta komento meni perille.
Jäähyt tähän mennessä kuusi pikkukakkosta Pelsulle, yksi KalPalle. Minuutit Pelsu 22, KalPa 2.
Mielestäni Pelicans onkin 11 kertaa pahempi joukkue kuin KalPa. Tai no... vähän enemmänkin.
 

sinikettu

Jäsen
Jäähyt tähän mennessä kuusi pikkukakkosta Pelsulle, yksi KalPalle. Minuutit Pelsu 22, KalPa 2.
Mielestäni Pelicans onkin 11 kertaa pahempi joukkue kuin KalPa. Tai no... vähän enemmänkin.
Minä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Tallinderille pelin helpoin boksi.

Yhtä selvä jäähy kuin aiemmatkin, maila jalkojen väliin ja nurin.

No vedetään sen verran takaisin, että ei siinä Sportin mies kyllä pystyssä yrittänyt pysyä. :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kyllähän nyt jäi Malmivaaralle samanlainen koukku viheltämättä, jonka Sport sai ja TPS teki maalin. Nyt Tallinderille on pakko antaa.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Kakkoserä purkissa, Lauritzenin hampaat ja ylivoimatehot kateissa. Muuten menee ihan mukavasti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
En muista, millon KalPa on vieny matsia näin suvereenisti.

Viimeistely kuitenkin ontuu. Ja lukemat on 2-1 toisen erän jälkeen.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.
Sit kun se oikeasti vielä olisi näin niin kaikki olisi täydellistä ja ihanaa
 

KemmiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä vain ettei pyritä suurinpiirtein tasan viheltelemään jäähyjä. Enemmän rikkoville rohkeasti enemmän vihellyksiä, kuten tänään on mennytkin.
 

12961

Jäsen
Yhtä selvä jäähy kuin aiemmatkin, maila jalkojen väliin ja nurin.

Ainakaan tvstä ei näkynyt mailaa jalkojen välissä?

Tarkastan mielipiteeni uusinnasta, mutta näytti siltä, että aivan omia aikojaan kaatui.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Minä tykkään tästä nykyisestä pudotuspelien tuomaroinnista. Turhaan ei yritetä tasoitella tai antaa tasaisesti jäähyjä molemmille joukkueille riippumatta kentän tapahtumista, vaan annetaan reilusti niille, jotka jäähyjä ansaitsevat. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin.
Sen verran negaa painat "joka" päivä Pelicanssista, että olisi helppo kuvitella tämän mielipiteen johtuvan siitä asiasta. Ei sillä, että itsekin olen kyllä samaa mieltä, että ei tasotusjäähyjä.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Tasta olis kiva kuitata ja lahtee tauolle ansaitussa, taktiikan mukaisessa tasatilanteessa ja pistaa kaveri pakettiin sitten kolmannen lopussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös