Mulla alko näkyyn kun boottasin kaiken ja käynnistin lähetyksen neljä kertaa. Mut ainoastaan tietokoneella pelittää.Siis näkyykö muilla jo ottelut? Eka kerta tällä kaudella kun tilttaa.
Mulla alko näkyyn kun boottasin kaiken ja käynnistin lähetyksen neljä kertaa. Mut ainoastaan tietokoneella pelittää.Siis näkyykö muilla jo ottelut? Eka kerta tällä kaudella kun tilttaa.
Porissa se ei tosin tainnut kestää edes sitä kymmentä peliä.Kouvolassa pitää muistaa, että kausi kestää kauemmin kuin 10 peliä.
Karjalainen vähän sylkäisee ja Ahtola tekee 1-2 maalin Ilvekselle.
No tässä on käynnistelty jo kymmenkunta kertaa. No, ensikerralla sitten.Mulla alko näkyyn kun boottasin kaiken ja käynnistin lähetyksen neljä kertaa. Mut ainoastaan tietokoneella pelittää.
Pointti on se, että TeliaTV:stä ei aukea mobiililla mikään... Ei edes C MORE HITS -kanavan Harry Potter... virhekoodia vain pukkaa.En mainosta yhteyttä vaan kerroin kombon millä ainakin mulla näkyy, töissäkin auttaa pirusti kun tuodaan esim. läppäri ja siinä lukee muutakin kuin "ei toimi".
Tuo mun netti on mobiililaajakaista ja läppäri reilun vuoden vanha i3 prossulla.
Vastasin tieten väärälle nicille..? Sori.
Täällä ymmärretään vetää kausi huolella vihkoon, ettei jää mitään jossiteltavaa.Porissa se ei tosin tainnut kestää edes sitä kymmentä peliä.
Menikö jo maalipörssin johtoon?Iikka on tainnut tehdä jo hatullisen byyrejä. Oon fani!
Joista kaksi olisi ollut torjuttavissa. Ainakin toinen olisi pitänyt ottaa.Molaria ei voi ikinä syyttää, mutta tänään on mennyt kolme...