La 11.5.2019 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 107 286
  • 1 731

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.
Nii ja missä on läpsyttimet?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.

Pakko olla ja vuosia kun on saanut täältä lukea ettei nämä mitään tosipelejä ole, eivätkä kiinnosta maailmanluokan pelaajia.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.

Eiköhän maikkari lyö sille sen verran rahaa siitä et se on ihan mielellääh se ns. 'heel' tässä jääkiekkoselostuksen Wrestling-tuotannossa, jota maikkari pyörittää.

Saukkosen tehtävä on nostaa Mertarannan lisäarvoa, ja se suoriutuu siitä erinomaisesti. Jokaisen euronsa ansaitseva mies.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tuo Ilomäkihän on saatana sentään ihan kiekollisen ykkössentterin tasolla!

Tulee todella puun takaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Arto Laatikainen olisi voitu valita tuonne myös. Isojen pelien mies.

Olis tosiaan kiva nähdä Lada tuolla liimaamassa kiekko laitaan/omiin jalkoihin kun karvaaja tulee päälle 15 metrin päässä. :D
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miksi oi miksi parhaat viivavetopaikat tulee pakille joka on tehnyt liigavuosinaan neljän kauden aikana 9 häkkiä
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo Ilomäkihän on saatana sentään ihan kiekollisen ykkössentterin tasolla!

Tulee todella puun takaa.
Kieltämättä näin 60 peliä runkosarjaa tiirailleena tässä on aikamoista x-factoria ilmassa.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Hyvinhä noi erottaa toisistaa. Uusia silmälaseja tai katselulaitteen päivitystä suosittelen
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Ilomäkihän on saatana sentään ihan kiekollisen ykkössentterin tasolla!

Tulee todella puun takaa.

Mä oon aina tienny että Ilomäki on Suomen paras sentteri.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomi pelaa kyllä hyvin.

Jalonen Kärppiin!

Liigan ylipalkatuin pelaaja boksiin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.

Itse asiaan otin kantaa jo 2017.
Saukkosella on valitettava rooli eli saada omalla panoksella myytyä mahdollisimman paljon maksupaketteja. Valitettavan moni menee tähän kusetukseen ja täten omalla panoksellaan hyväksyy jopa työpaikkakiusaamista. Eihän oikeasti kukaan voi nauttia tilanteesta missä olet firmalle hyvä työntekijä olemalla mahdollisimman paska työssäsi, eihän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös