Nii ja missä on läpsyttimet?Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.
Nii ja missä on läpsyttimet?Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.
Ärsyttävän samanlaiset paidat.
Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.
Tyrväinen pelaa Suomen joukkueessa.Jotenkin vaikea hahmottaa/erottaa joukkueet.
Minkä jutun? Muidenkin maiden pelaajat on kuvattu samalla tavalla.
Miksei Prostaforce sponssaa Suomen joukkuetta?Jos vessareissulla suihku pätkii :D
Onneksi Suomella ei sentään noin huonosti mene.Antti Tyrväinen tullut mukaan peliin kuulemma
Arto Laatikainen olisi voitu valita tuonne myös. Isojen pelien mies.
Ärsyttävän samanlaiset paidat.
Kieltämättä näin 60 peliä runkosarjaa tiirailleena tässä on aikamoista x-factoria ilmassa.Tuo Ilomäkihän on saatana sentään ihan kiekollisen ykkössentterin tasolla!
Tulee todella puun takaa.
Tuo Ilomäkihän on saatana sentään ihan kiekollisen ykkössentterin tasolla!
Tulee todella puun takaa.
Kerrankin Suomella kunnon ykkösssena
Jotenkin vaikea hahmottaa/erottaa joukkueet.
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.
Saukkosella on valitettava rooli eli saada omalla panoksella myytyä mahdollisimman paljon maksupaketteja. Valitettavan moni menee tähän kusetukseen ja täten omalla panoksellaan hyväksyy jopa työpaikkakiusaamista. Eihän oikeasti kukaan voi nauttia tilanteesta missä olet firmalle hyvä työntekijä olemalla mahdollisimman paska työssäsi, eihän?