La 11.5.2019 Otteluseuranta (2. kisapäivä)

  • 107 296
  • 1 731

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Paljon tulee paikkoja molemmille joukkueille.

Viimeistely ratkaisee tänään voittajan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.
Ykkösvalinta selostuskoppiin. Saa raportoida pelitapahtumista ns. suurelle yleisölle, kun Mertsi on dumpattu lajiniilojen viihdyttimeksi.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Oon jo pitkään miettiny et mitähän Saukkonen miettii tästä järjestelystä että hänet laitetaan selostamaan näitä ilmaiskanavan matseja? Itse ottaisin hlökohtaisena kettuiluna.

Ei se varmaan ymmärrä. Kuten ei sitäkään ettei osaa selostaa. 30 vuotta noissa hommissa eikä vieläkään osaa puhua saati pelaajien nimiä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Häiritseekö ketään muuta noi peliasut?

Suomen valkoisissa paidoissa nykyään toi sininen hartiaosa, Slovakian uusiin sinisiin paitoihin pitänyt laittaa valkoinen hartiaosa. Eli kentällä on 10 sinivalkoista pelipaitaa ja tv-kuvassa sivusilmällä havainnoitavista pelaajista ei ota nopeasti selvää, kumman joukkueen pelaaja kyseessä
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
@Mertaranta - onko se nyt Naagi vai Naatzi? Tuu ite kertomaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On muuten intensiteettiä tässä pelissä. Slovakin taisteluperävaunut rynnivät huolella Suomen maalille.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Slovakiassa varmasti käytössä jotain feikki yleisönmölinää joka tulee spotifysta koska eihän nämä mömmömkisat ketään kiinnosta.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Melkein kuin katselisi mustavalkoista lähetystä. Noi hihat ärsyttää molempien asuissa, haittaavat joukkueiden erottamista toisistaan.
Yhtä sinivalkoista vilskettä koko kenttä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Jätkät joutuvat luistelemaan reippaasti tänä iltana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös