Jumalan ja konnan raja on häilyvä.Saa nähdä, pureeko Lahtinen loppupelin tuppia. Nyt on kohtuu synkkä alku Sevellä. Sössinyt jo kaksi.
Kyllä tämä maali meni vain ja ainoastaan Lahtisen nimiin. Muutamakin syöttö hassi ollut jo tässä. On tainnut hyvän olon tunne Severille tulla torstain jälkeen.Missä Ottavainen kun Christo alimpana pakkina? Hienoa puolustamista
No jos suoraan lapaan annetaan kaks ykkönen, niin aika saletisti kolisee omissa. Eiköhän Jukka korota ääntä etauolla.Hitusen helposti annetaan näitä maaleja tänää.
Halolla päähän kuten Nemo sanoi. Tänään on taas uusi päivä ja uusi peli. Edellisestä pelistä ei saa mitään mukaan.Kyllä tämä maali meni vain ja ainoastaan Lahtisen nimiin. Muutamakin syöttö hassi ollut jo tässä. On tainnut hyvän olon tunne Severille tulla torstain jälkeen.
En ole täysin samaa mieltä. Toivoisin, että yrittäisi joskus rohkeammin ja enemmän. Kevään peleissä Vidgrenin ja Petmanin kaltaiset pelaajat on arvokaita.Mikähän Vigrenin panos on, kun ei ole käsiä tehdä mitään.
En ole täysin samaa mieltä. Toivoisin, että yrittäisi joskus rohkeammin ja enemmän. Kevään peleissä Vidgrenin ja Petmanin kaltaiset pelaajat on arvokaita.
Tuskin ainakaan lähtökohtaisesti odotetaan maaleja tai pisteitä, kyllä siellä muut miehet nuo pitäisi tehdä. Vidgren omassa roolissaan erittäin tärkeä pelaaja.Mikähän Vigrenin panos on, kun ei ole käsiä tehdä mitään.
Kun kerran mökillä tässä taas on muutenkin, niin minä voin uhrautua. Kaljaa, hyi.Aletaas nyt niitä taikoja tekemään ,niin kyllä tmä tästä. Joku saunaan ja toinen/toiset kaljaa...
No mun silmään roiskii kiekkoa minne sattuu, niin kuin sanoit, liian turvallista yrittää pelata, ja kun laukaus ja pelinluku ei ole ihan parasta , niin sillä ihmettelen vakiopaikkaa kokoonpanossa.En ole täysin samaa mieltä. Toivoisin, että yrittäisi joskus rohkeammin ja enemmän. Kevään peleissä Vidgrenin ja Petmanin kaltaiset pelaajat on arvokaita.
Mene sinä saunaan, niin minä hoidan sitten sen toisen hyipuolen. Pakkorako, että voitetaan!Kun kerran mökillä tässä taas on muutenkin, niin minä voin uhrautua. Kaljaa, hyi.
Sovittu! Livevetoon siis varma kakkonen.Mene sinä saunaan, niin minä hoidan sitten sen toisen hyipuolen. Pakkorako, että voitetaan!
Amen!Sovittu! Livevetoon siis varma kakkonen.
Sama harmittaa minuakin, mutta se tuntuu olevan suuntaus ainakin liigassa. Taklaukset ei ole kiellettyjä, mutta tuntuu, että niitä vähän "vältellään" ja varmasti useistakin eri syistä. Mielummin iholle ja paine mailalla taklauksen sijaan, jolloin ei ainakaan tarvitse pelätä jäähyä/pelikieltoa.Kaipas kyllä myös rymistelyä näiltä meidän "mörssäreiltä". Toisaalta tuntuu ylipäänsä siltä, että ei nykyään Liigassa taklata yhtään ja sekös minua henkkoht jossain määrin ketuttaa. Tunnetta peliin perkele. Ei se Veltsu vissiin väärässä sinänsä ollut, kun peluutti sitä "kaartelua" ilman taklauksia. ;-)