Kukaan ei syytä sinua :) Nauti kuitenkin löylyistä, kun lämmöt on sopivat. Siellä tämäkin tappio pikku hiljaa helpottaa.Ei ehtiny vanha sauna lämmetä, että olisi löylyihin päässyt.
Kukaan ei syytä sinua :) Nauti kuitenkin löylyistä, kun lämmöt on sopivat. Siellä tämäkin tappio pikku hiljaa helpottaa.Ei ehtiny vanha sauna lämmetä, että olisi löylyihin päässyt.
Samaan aikaan toisaalla Ässät ja HPK osaa voittaa. Jännäksi menee.JYP se vaan löytää keinot hävitä
Heh, kiitokset. Tunsin hetken pettäneeni koko yhteisömme.Kukaan ei syytä sinua :) Nauti kuitenkin löylyistä, kun lämmöt on sopivat. Siellä tämäkin tappio pikku hiljaa helpottaa.
Exeleitä luvassa? Itse olen tykännyt niistä tai en ainakaan näe niistä olevan mitään haittaa :D Mielenkiintoista seurattavaa.Samaan aikaan toisaalla Ässät ja HPK osaa voittaa. Jännäksi menee.
Kolmeen imaisuun.Veinin imasuun tämäkin ratkes.
Hieman vituttaa
Ilman tuota 'kin' päätettä lienen samaa mieltä.Veinin imasuun tämäkin ratkes.
Hieman vituttaa
Kyllä! Nyt on taas viiden pelin pätkä pelattu. Huomenna viimeistään!Exeleitä luvassa? Itse olen tykännyt niistä tai en ainakaan näe niistä olevan mitään haittaa :D Mielenkiintoista seurattavaa.
Noh maaliodottama oli kuitenkin meidän puolella tänään vaikka selkeesti vähän löysänä tultiinkin kotikentälle. Näemmä se riitti tänään lopun kirillä.Vittu mikä tappio. Ihan joululahja Pelsuille, Vehviläinen kävellen kotiin. Ihan sama miten on seissyt aikaisemmin päällään, tänään Pelsujen voitosta vastuussa tasan yksi mies ja se on Vehviläinen.
Just tsekkasin päivä pari sitten, että 15 edellisestä pelistä maaliodottaman "voittanut" hävisi 10 kertaa...Noh maaliodottama oli kuitenkin meidän puolella tänään vaikka selkeesti vähän löysänä tultiinkin kotikentälle. Näemmä se riitti tänään lopun kirillä.
Maaliodottamista viis, Vehviläinen hävisi tämän pelin kolmella megaimuroinnilla. Markus Ruusukin olis saanu noista imasuista kiinni 3/3 hyvänäNoh maaliodottama oli kuitenkin meidän puolella tänään vaikka selkeesti vähän löysänä tultiinkin kotikentälle. Näemmä se riitti tänään lopun kirillä.