Minä olen maskipakon kannalla. Noudatetaan pakkoa ja katotaan meneekö kiekko maaliin.Lukon yv on vähän kuin julkiset paikat: suositellaan maskia.
#padumtss
Se oli vähän sellanen tilanne josta on ihan ok olla viheltämättä ja viheltää. Pulju oli nimittäin jo osittain menettänyt tasapainonsa.Jaa että Puljua saa estellä ilman jäähyä..
Kovia poikia kampittelemaan KalPalla.
Tollaista peliä se eilenkin oli. IFK oli vaan suoraan sanottuna sysipaska.En ihan ymmärrä, miten Kärpät on yhtäkkiä noin huono. Kaikki syötöt menee ohi, omassa päässä ihmeellistä neppailua ja osa jengistä sijoittuu jatkuvasti pelin ulkopuolelle.
Oliko nuo kaksi kamppia joista KalPalle jäähyt vihellettiin sellaisia, ettei niistä olisi pitänyt jäähyjä viheltää?Hienosti jäi jypin kampit viheltämättä
Kovia poikia kampittelemaan KalPalla.
Oliko nuo kaksi kamppia joista KalPalle jäähyt vihellettiin sellaisia, ettei niistä olisi pitänyt jäähyjä viheltää?
Lambertin koukku lienee ainut joka meni tuomareilta ohi.
Onneksi valmennus kuitenkin liigan kärkitasoa. Tasoittaa pikkuisen näitä voimasuhteita.Ei muuten tullut eilenkään. Asenne ainut mikä on kunnossa, ei riitä taidot, ei riitä voimat.
Ei poistakaan ja sitä minä juuri sanoinkin, olisi tuosta Lambertin koukusta voinut jäähyn kyllä antaa.Kyllähän ne jäähyn arvoisia suorituksia oli, mutta se ei poista sitä, että Jypin jäähy keskialueella jäi viheltämättä.