Mun nähdäkseni ei, vaan ipan pelaaja huitaisi riparia sutiessaan siihenKatkaisiko Husso tahalleen mailan tuon hässäkän jälkeisellä pelikatkolla, että saisi huiliaikaa omille pitkän jälkeen...
Mun nähdäkseni ei, vaan ipan pelaaja huitaisi riparia sutiessaan siihen
Zapolskilta jäätävä ratkaisu, pari gamesaveria ja heti perään syöttö Gagnonin läpiajoon.
Ok, katselin vaan ku se "testaili" sen kestävyyttä jäähän ja meni katki.
Molarin mailaa saa aikamoisella voimalla "testailla", että sen saa tuolla tavoin rikki.
Molarin mailaa saa aikamoisella voimalla "testailla", että sen saa tuolla tavoin rikki.
En tiedä, kuulunko vähemmistöön, mutta mielestäni tämä jatkoaika 3 vs 3 ei ole oikea tapa ratkoa pelejä. Tosin rankkaritkaan eivät ole sitä.
En tiedä, kuulunko vähemmistöön, mutta mielestäni tämä jatkoaika 3 vs 3 ei ole oikea tapa ratkoa pelejä. Tosin rankkaritkaan eivät ole sitä.
Yleistät siis Hollandin yhden ottelun mailasta kiinnipitämisen vuoksi samankaltaiseksi rotaksi kun Ivan Huml? Ja ihan sama mitä mieltä olet siitä jäähystä, mun mielestä siinä ei ollut minkäänlaista riketta. Filmistä olis voinut antaa Ässä-pelaajalle kympin.Marttinen ei ole kova jätkä vaan pelasi fiksusti. Viitanen hölmöili mutta ei haitannut peliä näköjään.
Holland roikkui kokoajan ässäläisten mailassa pelin ulkopuolella. Tuossa tilanteessa piti Marttisen mailasta kiinni pitkän aikaa ja äijät tökki toisiaan, Marttinen turhautui kun ei päässyt vaihtoon. Tökkii vihellysten jälkeen kokoajan, samanlaista kuin Huml. Estämisjäähy oli selkeä, Saarela olisi mennyt laidan puolelta ohi, Holland tekee pienen liikkeen minkä avulla taklaa saarelan. Nuo pitää saada pelistä pois, niitä tulee liikaa. Nyt Saarelan kaatuminen todnäk aiheutti tuon jäähyn.
Edit: paikanpäällä näkee tilanteitaitä tv:ssä ei näe koska tapahtuu kuvan ulkopuolella.
Itse peli muuten alkaa olemaan taputeltu. 4-1 jälkeen Ässät oli hetken aivan sekaisin mutta kerho ei saanut enempää maaleja ja nyt onkin sitten 6-1.