La 10.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 288
  • 476

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katkaisiko Husso tahalleen mailan tuon hässäkän jälkeisellä pelikatkolla, että saisi huiliaikaa omille pitkän jälkeen...
Mun nähdäkseni ei, vaan ipan pelaaja huitaisi riparia sutiessaan siihen
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kaksi kertaa putkeen samoissa numeroissa jatkoille. Katsotaan minkälaista koohotusta on tänään tarjolla 3vs3
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kelvollinen loppu huonolle viikolle. Jospa nyt vielä se lisäpiste plakkariin, kun IFK ei ole vielä yhtään jatkoaikaa tai rankkarikisaa hävinnyt.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onpa paska selostaja Ilves-IFK pelissä... Kari Hirvonen tekee voittomaaliin...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei voi sanoa muutakuin että aivan törkeän kaunis maali Gagnonilta.. Ja Zapolskin esityö.. Huhhuh.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä, kuulunko vähemmistöön, mutta mielestäni tämä jatkoaika 3 vs 3 ei ole oikea tapa ratkoa pelejä. Tosin rankkaritkaan eivät ole sitä.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Marttinen ei ole kova jätkä vaan pelasi fiksusti. Viitanen hölmöili mutta ei haitannut peliä näköjään.

Holland roikkui kokoajan ässäläisten mailassa pelin ulkopuolella. Tuossa tilanteessa piti Marttisen mailasta kiinni pitkän aikaa ja äijät tökki toisiaan, Marttinen turhautui kun ei päässyt vaihtoon. Tökkii vihellysten jälkeen kokoajan, samanlaista kuin Huml. Estämisjäähy oli selkeä, Saarela olisi mennyt laidan puolelta ohi, Holland tekee pienen liikkeen minkä avulla taklaa saarelan. Nuo pitää saada pelistä pois, niitä tulee liikaa. Nyt Saarelan kaatuminen todnäk aiheutti tuon jäähyn.

Edit: paikanpäällä näkee tilanteitaitä tv:ssä ei näe koska tapahtuu kuvan ulkopuolella.

Itse peli muuten alkaa olemaan taputeltu. 4-1 jälkeen Ässät oli hetken aivan sekaisin mutta kerho ei saanut enempää maaleja ja nyt onkin sitten 6-1.
Yleistät siis Hollandin yhden ottelun mailasta kiinnipitämisen vuoksi samankaltaiseksi rotaksi kun Ivan Huml? Ja ihan sama mitä mieltä olet siitä jäähystä, mun mielestä siinä ei ollut minkäänlaista riketta. Filmistä olis voinut antaa Ässä-pelaajalle kympin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas vaisut rankkarit Ilvekseltä. Saiko Husso muka jotain väliin siinä Byersin yrityksessä vai sössikö ihan itse?

Partasen sivallus riitti lisäpisteeseen. Ihan jees.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Eipä mahtanut jumalmoodissa oleva Toivonenkaan tuolle Partasen rankkarille mitään. Itse pelistä jäi vähän paska maku, olisi pitänyt ylivoimien, varsinkin sen pitkän Luttisen tarjoaman aikana kääntää peli itselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös