Jumalauta, Riekkinen. Ei näitä oman pään poikittaissyöttöjä sokkona. Toivonen on onneksi kovassa vireessä ja Partasen lämäri on marjoja.
Riekkisen vois lähettää johki Italiaan pelailemaan. Ei mitään hyötyä Liigassa.
Jumalauta, Riekkinen. Ei näitä oman pään poikittaissyöttöjä sokkona. Toivonen on onneksi kovassa vireessä ja Partasen lämäri on marjoja.
Kallio ja maalinteon taito. Lukko - TPS 1-2.
5696 ilmoitettu yleisömäärä Tampereella. Nykyliigaan vissiin ihan ok.
On ollut otteluseuranta tämän ottelun osalta samanlaista kuin itse peli: Harmaata paskaa. Ei kyllä viihdyttävyydellä ole pilattu tämä, itsekkin lähdin suihkuun kun Lukko tasoitti toisen erän alussa, mutta ilahduttavasti edes joku ketju pystyy ratkaisuihin näissäkin otteluissa. TPS käyttää paikkansa hyväksi, Lukko ei.Hetkinen! Lukko on jossain välissä tehnyt maalin mutta siitä ei ole ollut mitään puhetta tässä ketjussa..?
Riekkisen vois lähettää johki Italiaan pelailemaan. Ei mitään hyötyä Liigassa.
Helsingin sikajengi vauhdissa.
Ilves haluaa väkisin pelin tasoihin, kun tarjoillaan. Harmi, että HIFK ei osaa tehdä maaleja.
Ykkönen uudessa muodossa Zabo - Nypsi - Ramu
Aivopierut kuuluvat tämän seuran perinteisiin, kun itse pelaaminen on täyttä paskaa.
Muut ovat hallilla, ja minä olin saunassa. Voi kyy!Hetkinen! Lukko on jossain välissä tehnyt maalin mutta siitä ei ole ollut mitään puhetta tässä ketjussa..?
Ässät. Pliis kymppi rikki. Täydellinen perseraiskaus kuivana tolle saatanan ämmälaumalle. Pliis.
Täytyy ottaa huomioon, että HIFK:lla puuttuu yksi pelaaja täysistä ketjuista, joten siellä joudutaan menemään lähes koko ajan normaalista poikkeavialla ketjuilla.
Valitettavasti tällä hetkellä turhan paljon näin. Pari matsia oli jo välissä kun muut ketjut vastasivat maalinteosta, mutta nyt on taas tukkoista muilla. Tokihan tähän vaikuttavat niin Nummelinin kuin Pikkaraisenkin poissaolot.Tepsi vaikuttaa käytännössä yhden ketjun joukkueelta.