La 10.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 299
  • 476

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu nyt tuomarit. Jos jätätte viheltämättä selvän korkean mailan, niin jättäkää myös antamatta pelaajan turhautumisesta kymppi maalin jälkeen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lämpimässä hengessä pelataan Tampereella. Varmaan loppuun tulee vielä tanssit.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Häh? Tästähän tuli kuuma peli. Mitä ihmettä Heikkinen on siellä ehtinyt mennä tekemään. Ja nouskaa nyt IFK perkele, tää on mun silmissä pakkovoitto. YV, tehkää.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Veistolan jäähy oli tällä kertaa melko kyseenalainen. Auvitu yritti väistää taklausta, eikä osuma ollut edes kummoinen. Viheltämättä jääneen korkean mailan paikkailua...
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Tuus ny @Justice vähän jeesustelemaan. Tässä olis paikka.

Miksi minun pitäisi tulla jeesustelemaan? Minä puutuin vain sinun jeesusteluun, jota ryyditit lupauksella toimia jeesustelemallasi tavalla. Vissiin meni huomautus tunteisiin. Hyväksy vain, että kirjoitit typerän viestin, ja anna asian olla.
 

Ralph

Jäsen
Johtaako tosiaan Otto Paajanen Liigan maalipörssiä?
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tuo monen rikkonaisen Lukko-kauden jälkeen vähän epäreilua jos tepsi saa nauttia koko kauden terveen Tukosen palveluksista :)

No mutta kaikkea hyvää toivon siltikin miehelle. Toivottavasti vielä joskus vetää sinisen paidan ylleen. Loistava pelaaja hyökkäyssuuntaan ja hieno taistelija.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seppo Mäkelä aikoinaan sanoi, että tuomarilla pitää olla sen verran pelisilmää, että jos tietää pelaajaa vituttavan, niin vähän pitää antaa mennä korvista ulos, eikä ottaa roolia kympin antamalla. Heikkinen taklattiin tuossa tilanteessa ja sitten tuli maali omaan päähän, niin varmasti vituttaa.
 

Wire

Jäsen
Onhan tuo monen rikkonaisen Lukko-kauden jälkeen vähän epäreilua jos tepsi saa nauttia koko kauden terveen Tukosen palveluksista :)

No mutta kaikkea hyvää toivon siltikin miehelle. Toivottavasti vielä joskus vetää sinisen paidan ylleen. Loistava pelaaja hyökkäyssuuntaan ja hieno taistelija.

Toisissa joukkueissa on paremmat fyssarit kuin toisissa
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, PaajasOtto kiilannut itsensä jo yksin maalipörssin kärkeen. On se kova.

E: Hidas ihmettely ja tarkistus Liigan sivuilta kostautui...
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
IFK:n YV on about yhtä aneeminen kuin tuo selostaja. Ja miten Leino voi edelleen painaa ylivoimassa?
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Miksi minun pitäisi tulla jeesustelemaan? Minä puutuin vain sinun jeesusteluun, jota ryyditit lupauksella toimia jeesustelemallasi tavalla. Vissiin meni huomautus tunteisiin. Hyväksy vain, että kirjoitit typerän viestin, ja anna asian olla.

En minä jeeustellut. Kysyin mistä näitä löytyy. Vastaus on tullut. Jostain Nurmijärven tietämiltä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha noi dumareita on syytellä. Stögöllä ei ole nyt jengi näpeissään. Jäähyjä jää puolin ja toidin viheltämättä aina. Piste.

Kunhan eivät nyt hölmöilisi enempää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jotenkin tuntuu siltä, että KalPa ei tee tällä kaudella eniten maaleja.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Johtaako tosiaan Otto Paajanen Liigan maalipörssiä?

Kylla. Jos joku olisi viime kaudella sanonut, etta Otto Paajanen johtaa maaliporssia, niin hulluksi olisin sanonut. Oton suurin heikkous oli huono maalintekotaito. Ei ole enaa.

Samalla Assat tekee maalin. Pistetaan TV kiinni ja jos aukaisisi sitten seuraavan kerran kun Arvonen on pihalla, tai jotain muuta tapahtuu.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
En minä jeeustellut. Kysyin mistä näitä löytyy. Vastaus on tullut. Jostain Nurmijärven tietämiltä.

No se on kiva tietää. Jos joskus liikun Nurmijärven tietämillä, laitan sulle yksityisviestiä ja kysäsen, josko tarjoat sumpit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös