Mutta Olkinuora aloittaa maalissa. Huono veto Siekkiseltä kun ottaa huomioon miten pahasti Olki-Jussi suli ja kuinka hyvin kuitenkin Tuokkola pelasi vaikeassa tilanteessa.Salmio, Rooba ja Sund JYPiltä kehiin. Hyvä veto Virtaselta.
Myös Pulli pystyy samaan, ehkä jopa paremmalla jalalla pystyy liikkumaan verrattuna Nikuun. Siinä se JYPin osalta onkin.Toivottavasti Kerho uskaltaisi ja pystyisi kovalla liikkeellä ja karvauksella vielä lähteä paineistamaan syvältä. JYPllä tuntuu avaaminen olevan haastavaa pl.Niku, joka luistelullaan pystyy luomaan vaaranpaikkoja.
Myös Pulli pystyy samaan, ehkä jopa paremmalla jalalla pystyy liikkumaan verrattuna Nikuun. Siinä se JYPin osalta onkin.
En voi ymmärtää miksi Kole pelaa jälleen sentterinä... Laidassa pelatessaan paljon enemmän annettavaa niinkuin huomattiin. Miksi Peki ei voi aloittaa? Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. No posia että saadaan taas tuoreita jalkoja ja myöskin nopeutta ketjuihin.
JYP lähtee peliin kuudella pakilla, kun Vainio tippu eilen.
Tuppurainen-Löfman-Miklik
Niku-Yonkman
Turkulainen-Hytönen-Tavi
Vaakanainen-Friman
Rooba-Suomela-Nättinen
Pulli-Uotila
Salmio-Kolehmainen-Sund
Pihlman 13. hyökkääjä
Olkinuora
Tuokkola
Toivottavasti tuo kokoonpano ois aprillia.. Ainakin tuo Kolen peluuttaminen sentterinä.
Samaa mieltä tästä. Voitaisiin viskata kolikkoa ja laittaa voittanut jatkoon. HPK on tarjonnut helkkarin hyvän vastuksen ja jos joukkue menee jatkoon, niin ei muuta kuin päätyyn asti vaan.Mä aattelin tän silleen, että jos ei ole kuuteen peliin mennessä saatu eroa joukkueiden välille, niin sitten se on ihan sama, kumpi tästä menee jatkoon. Ei tässä enää parempaa etsitä, vaan kahdesta tasaväkisestä vain pitää toinen määrätä semeihin.
Sama vahva mutu itselläkin eli mitään pitkiä heikkojen pelien putkia ei ole kauden aikana tullut ja yleensä huonompaa matsia on seurannut paluu varmoihin otteisiin. Valmennuksen luotto voi antaa myös lisäbuustia ja kotiyleisön edessä olisi makea kuitata eilinen työtapaturma. Toivotaan parasta!Olkinuoran en muista montaa huonoa peliä tällä kaudella pelanneen ja kahdesti peräkkäisissä otteluissa ei hänelle ole JYP-aikana helppoja maaleja mennyt. Korjatkaa, jos olen väärässä. Miksi siis ei onnistuisi tänäänkin?
Itse olisin kyllä hieman huolissani tuosta Vaakanainen-Friman parivaljakosta, jos No Smokingia kannataisin. Mutta ku en, niin otan vastaan lämmöllä tuon parin.Edit: Frimanilla eilen -3 joten siinä ainakin pakeista se jolla on eniten parannettavaa.
Itse povaan edelleen, että kolmanteen jatkoerään mennään. Siellä tuoreilla jaloilla läpiajoon kirmaava Rooba voi sitten vetää pienet Viru Valget korvasta ja kiekon maaliin.Rapiat viisi tuntia ja sitten toinen saa lähteä itkemään ja toinen hakemaan klapeja mestaruussaunaan.
Minä puolestani luulen että tämän sarjan voittaja tulee olemaan perhanan väsynyt ja se joukkue joka tulee vastaan voi olla hyvinkin paljon tuoreemmalla jalalla ja mennä helposti finaaliin.Kiva peli tulossa ja vaikka sarjan ekat matsit olivat vähän läpsyttelyä, niin kelpo pleijarisarja tästä tuli. Rapiat viisi tuntia ja sitten toinen saa lähteä itkemään ja toinen hakemaan klapeja mestaruussaunaan. Tän sarjan voittaja on finaaleissa.
Samaa mieltä, etenkin jos KalPa tulee tämän sarjan voittajaa vastaan.Minä puolestani luulen että tämän sarjan voittaja tulee olemaan perhanan väsynyt ja se joukkue joka tulee vastaan voi olla hyvinkin paljon tuoreemmalla jalalla ja mennä helposti finaaliin.
Mistäpä näistä tietää. Mä vähän tykkään, että vaikka seitsemään peliin mennään, niin ei tää nyt intensiteetiltään ole mikään supersarja ollut. Eiköhän noi pojat oo sen verran treenannu, että jaksavat loppukevään pelata ihan reippaasti.Minä puolestani luulen että tämän sarjan voittaja tulee olemaan perhanan väsynyt ja se joukkue joka tulee vastaan voi olla hyvinkin paljon tuoreemmalla jalalla ja mennä helposti finaaliin.