Viestin lähetti grace
Mistä saan tarkistettua mikä DirectX:n versio koneellani on?
Tai, mene Käynnistä valikosta Suorita, jonne kirjoitat tuon dxdiag ei tarvitse sen kummemmin etsiskellä.Viestin lähetti Gleb
Etsi koneeltasi ohjelma nimeltään dxdiag.exe ja aja se, sieltä löytyy vastaus.
Erään ison yrityksen it-osasto on kieltänyt sp2-asennukset koska yrityksen asiakashallinta ja muutama muu keskeinen ohjelma lopettavat toimintansa kyseisissä koneissa.Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
En suosittele vaihtamaan SP2:n jos koneesi toimii ja osaat hoitaa tietoturvasi ilman Microsoftin haistapaskanpäivityksiä.
Viestin lähetti JanJ
Erään ison yrityksen it-osasto on kieltänyt sp2-asennukset koska yrityksen asiakashallinta ja muutama muu keskeinen ohjelma lopettavat toimintansa kyseisissä koneissa.
Loistava päivitys taas mikkisoftalta.
Corelia en tunne, mutta toimisko se näppiksellä å:n vieressä oleva nappi jonka avulla saa aikaan ü ja ë -kirjaimet, toki myös ä ja ö (ensin ko. nappi, sitten perään kirjain a/o)?Viestin lähetti Uleåborgir
Käytössä englanninkielinen Corel Photo-paint 11. Jos joku tietää jonkun vippaskonstin ääkkösten kirjoittamiseksi niin olkoon ystävällinen ja kertokoon sen. Mulla palaa taulu.
Viestin lähetti Twite
Corelia en tunne, mutta toimisko se näppiksellä å:n vieressä oleva nappi jonka avulla saa aikaan ü ja ë -kirjaimet, toki myös ä ja ö (ensin ko. nappi, sitten perään kirjain a/o)?
Siis se nappi jossa on myös mato ja hattu ~ ^
Viestin lähetti Romppanen
Minulla on pari videoleikettä, joissa on äänet kiusallisen pienellä. Kajarien volyymi-namiska on kaakossa, WMP:n/BS Playerin äänet täysillä ja Windowsin äänet täysillä, mutta äänet kuuluu todella pienellä. Millä ääntä saa isomalle? Muissa videoleikkeissä äänet kuuluvat normaalisti.
Viestin lähetti rellu
Onko kukaan ladannut jo Firefox 1.0.0 uuden suomenkielisen selaimen?
Viestin lähetti jodyshell
Oon kuulut että tuossa realplayerissä ois jotain häikkä vai onko mulla väärää tietoa?
Minulla on pari videoleikettä, joissa on äänet kiusallisen pienellä. Kajarien volyymi-namiska on kaakossa, WMP:n/BS Playerin äänet täysillä ja Windowsin äänet täysillä, mutta äänet kuuluu todella pienellä. Millä ääntä saa isomalle? Muissa videoleikkeissä äänet kuuluvat normaalisti.
Kumpi on pitempi vai lipputanko? Entä kumpi on pyöreämpi vai pallo? Laita realplayeri päälle ja kuuntele...
Turva-aukoista en ole kuullut, mutta turhaa tauhkaa siihen on joka tapauksessa bundlattu.Viestin lähetti jodyshell
onko siinä realplayerissä tietoturva aukko tai jotain siihen suuntaan, koska muistelen lukeneeni siitä jostain.
Vain niin, en siis olekaan ainoa tässä maassa, jolla on vastaavanlaisia ongelmia ollut? Itselläni siis oli juuri sama tilanne noin 3 kk sitten, eli en päässyt verkkopankin (Sampo) ja Hotmailin sivuille. Eikä LUKUISAT yhteydenotot palveluntarjoajaan ja henkiparantajiin auttaneet mitään.
Lisäksi sinun pitää varmistaa, että selaimesi sallii suojattujen sivujen käyttämisen. Esimerkiksi IE 4.0:ssa SSL-salaustekniikalla varmistettujen sivujen käyttö hyväksytään "Edit" -valikon "Options" -kohdan "Advanced" -alavalikosta ja sen "Security" -kohdasta. Netscapen uusimmissa versioissa on vasemmassa alakulmassa lukon kuva, josta pääsee turvavalikkoon.
Viestin lähetti PKrJ
Hardwarekysymys tähän väliin:
Onko tuollaiset Home PNA -verkkokortit jotenkin erilaisia tavallisiin verkkokortteihin verrattuna, vai käykö minun ethernetkorttini mahdollisesti edelleenkin uudessa asunnossa jonne olemme muuttamassa? Ja jossa siis tuollainen Home PNA -systeemi on käytössä.
Irrottamalla sen napin näppäimistöstä.Viestin lähetti J-Ko
MITEN TON CAPS LOCKIN SAA POIS PÄÄLTÄ?
Viestin lähetti Mzt_t
Eri verkkotekniikkaa. Tarvitset siis HomePNA-kortin.