Vielä yks unohtu eli mikä versio ubuntusta käytössä?- Ei ole muita selaimia
- Voisi käyttää kaiuttimia ja kuulokkeita, kummatkaan eivät toimi
- Erilliset vakiokajarit
- Äänet eivät toimi missään, eivätkä ole koskaan aikaisemminkaan toimineet...
Vielä yks unohtu eli mikä versio ubuntusta käytössä?- Ei ole muita selaimia
- Erilliset vakiokajarit
Ongelma ei todennäköisesti ole flässi vaan ylipäätään äänikortin ajuri tai jokin siihen liittyvä asetus.- Ei ole muita selaimia
- Erilliset vakiokajarit
Mites olisi tämä ubuntun ohje: SoundTroubleshootingProcedure - Community Help Wiki...
Kiitän ohjeista ja mahdollisista jatko-ohjeista. Voin saada jo näillä vinkeillä sauna- ja ilmaisen kaljaillan viikonlopuksi?
Kokeilen.
...
Ihan deletellä ne tyhjät merkit pitäisi poistua. Hommaa helpottaa mikäli pistää päälle muotoilumerkkien näyttämisen, jotta näkee mitä kaikkea siellä on.Miten Microsoft Wordissa poistetaan tyhjä sivu loupusta? Kiva, kun tekee CV:tä jossa kehuu IT-tatojaan (jotka ovat oikeastikin hyvät) ja sitten tuo tekstinkäsittely heittelee tyhjiä sivuja tuonne.
Yritä katsoa ajuripäivitystä kuulokkeisiin. Päivititkö äsken Windows 10:een?Sennheiserin langattomat kyseessä.
Koitin tuossa pistää Netflixissä matskua pyörimään. Ääntä kuului noin 5 sec, äänen voimakkuus tuon ajan laskeva. Sen jälkeen ei pihaustakaan ole kuulunut, ei edes mitään staattista särinää. Paristoja olen yrittänyt vaihtaa, mutta ei auta. Selaimen ongelmaan en jaksa uskoa, sillä äänet eivät tunnu toimivan muissakaan ympäristöissä. Nopealla vilkaisulla johdot näyttävät olevan kunnossa ja äänten noin muuten pitäisi olla päällä.
Mistä tätä nyt lähtisi jäljittämään?
Yritä katsoa ajuripäivitystä kuulokkeisiin. Päivititkö äsken Windows 10:een?
Ja se sinkkitahna tjs. siellä välissä kannattaa varmaan myös vaihtaa/uusia tossa samalla. Googlella en ihan heti löytänyt apuja.
Olipa huonosti jäsennelty mun kysymyslause edellisessä viestissä.
Mutta oo, vaihdan tahnat ja asennus hoituu. Mutta saakohan noita asennuskehikoita (Muovinen neliö, joka tulee emolevyyn kiinni) jostain? Niitä en googlettamalla löytänyt.
Ebaystä löytyy jotain.
CPU Retention Bracket | eBay
Okei, nyt menee vaikeaksi. Ilmeisesti taikasana on nyt LGA1155 ja tollasta ei tuolta ebaystä löytynyt. Jimssillä olisi koko tuuletin, kannattaakohan vaihtaa koko paska vaikka tälläiseen?
http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...ssoricooleri-lga1366-115x-775-am3-am2-am2-939
Osaisiko joku suositella toimivaa vpn-ohjelmaa Win10:lle? Itselläni oli käytössä Overplay Win7:n aikoihin, mutta kympissä en saanut sitä toimimaan..
Asenna seuraava sovellus ja kokeile, tunnistaisiko se grafiikkapiiriä: AMD Driver Autodetect. Jos ei, niin anna tarkempi koneen malli (Pavilion dv6 ei riitä). Koneen hitaus johtuu pitkälti siitä, ettei nyt hyödynnetä koneen grafiikkapiirin ominaisuuksia, vaan käytetään Microsoftin perusnäytönohjainsovellusta.Mistä mä tiedän mikä AMD-ohjain mulla tässä koneessa on ja mikä ohjain pitää asentaa tilalle.
Kiitos.Asenna seuraava sovellus ja kokeile, tunnistaisiko se grafiikkapiiriä: AMD Driver Autodetect. Jos ei, niin anna tarkempi koneen malli (Pavilion dv6 ei riitä). Koneen hitaus johtuu pitkälti siitä, ettei nyt hyödynnetä koneen grafiikkapiirin ominaisuuksia, vaan käytetään Microsoftin perusnäytönohjainsovellusta.
Sen siitä saa, kun menee ostamaan laillisen urheilustriimin. Toimisi ihan hyvin muuten, mutta Flashin taskbar ei suostu katoamaan, kun kurkistelee koko näytöllä. Silloin toimii normaalisti, kun striimi pyörii sivulla mihin se on upotettuna.
Ei kai tuolle mitään voi tehdä, kun muut Flashia käyttävät sivustot toimivat normaalisti? Ilmeisesti vika on siis vastustajan päässä?
Itse olen joko repinyt hiukset päästä tai koittanut suosiolla jotain toista selainta. Lähes aina jälkimmäinen keino on ratkaissut pulman.
Kyllä mä löysin uusimman päivityksen tuolle grafiikkalaitteistolle ja päivitin sen. Edelleen tuo @Lawless in linkittämä sovellus väittää, että uusin ohjain on asennettuna. Silti kone käynnistettäessä väittää ettei uusinta ohjainta ole asennettu tai ettei se toimi.Edit. Paskat, herjaapa sittenkin.
Silti tuo väittää, että uusin ohjain on asennettu koneelle.
Tuon mukaan suoritin on AMD Athlon(tm) II P320 Dual-Core Processor.
Grafiikkalaitteisto: AMD Mobility Radeon HD 5000 Series
Käyttöjärjestelmä Windows 10 64-bit
Koneen mallista en kyllä tarkempia tietoja löydä.
Tutustuin ja totesin hyväksi. Erityisesti tuossa miellyttää ominaisuus, että voi ostaa haluamansa määrän dataa varastoon eikä tarvitse mihinkään kuukausimaksuihin sitoutua. Eli kiitos vielä kerran, hyvältä näyttää.