Onko täällä Mac-experttejä? Miten saisin kuvan näkymään tv:n kautta. Mulla on kaapelit kunnossa, mutta tv:n ruudulle tulee vain tietokoneen taustakuva näkymään enkä mitenkään saa videokuvaa näkymään. Mikä voisi olla ongelma?
Onko täällä Mac-experttejä? Miten saisin kuvan näkymään tv:n kautta. Mulla on kaapelit kunnossa, mutta tv:n ruudulle tulee vain tietokoneen taustakuva näkymään enkä mitenkään saa videokuvaa näkymään. Mikä voisi olla ongelma?
Onko tv:n näyttö vaan toisena työpöytänä? Neljällä sormella Trackpadia ylös tai F3(?) mikä paljastaa kaikki näytöt. Sinne toiselle näytölle voi sitten vedellä mitä haluaa siihen telkkariin.
Hämärä tapaus. Muutin googlen salasanaa. Kaikki näyttää toimivan hienosti, paitsi puhelin osittain. Galaxy S4 google-palvelut, gmail clientti ja kaikki toimii ihan hienosti. Tämä oletus sähköpostiohjelma, missä on samassa duunin exchange sanoo vaan, että "kirjautuminen epäonnistui" ja kysyy salasanaa. No minä syötän sama jatkuu, vaikka tuossa on "näytä salasana" täppä ja näen, että salasana on oikein. Onhan se oikein kun kerran noihin googlen omiin sain sen syötettyä.
Poisin google accountin tosta ja loin uudestaan, mutta mikään ei muutu.
Todella hämärää, kellään ideaa?
Lisäys, että eipä iPadikään hae enää googlen posteja. IMAP salasana on väärin? Onko googlella joku IMAP salasana erikseen?
Pikaisella googletuksella sanoisin että kokeile @googlemail.com @gmail.com sijasta? Ja / tai kokeile seuraavaa UnlockCaptcha-ohjetta?
How to fix Gmail incorrect password/user name error on iPhone? | The iPhone FAQ
-Tinke
Asensin koneeseen jonkun hässäkän ja sen mukana vaihtui Chromen hakumoottori osoitepalkissa babyloniksi. Yritin räplätä sitä asetuksista, mutten vain osaa. Mistä saan Googlen takaisin. Babylon on perseestä, sanoivat juutalaiset jo noin 600 ekr.
Profiilin oli merkitty sähköpostiksi minun sähköposti kuitenkin niin, että etu- ja sukunimen välissä oleva piste puuttuu, mutta googlehan lähettää noi mailit minulle. Nimikaimani asuu olussa, on naimisissa ja 38 vuotias. Joku kärppäfani haikailee vierasta.
Kirjoita ottelutulos muotoon... '2-1Löytyisköhän täältä taas Excel apua?
Kirjoita ottelutulos muotoon... '2-1
Tuo yläpilkkuhan ei tule näkyviin taulukkoon, mutta Excel ymmärtää suorittaa yläpilkun jälkeisen osan juuri niin kuin se on kirjoitettu.
....
Mitä siis teen väärin?
..Sinun tapauksessa tarvitset ehdollinen muotoilu-toimintoa. Pistät siihen ehdon, että jos solun arvo on tekstiä niin muotoilu on sille sopiva ja jos päivämäärä niin muotoilu haluamasi mukainen päivämäärä muotoilu. Voi olla, että joudut tekemään jonkun apusolun mihin ensin päättelet, onko kyseessä päivämäärä.
Tätä tämä taas on.
Läppäri herjasi, että akku on kypsä. Ostin sitten uuden akun mallia tarvike (= virhe?). Sammutin koneen, vaihdoin akun ja laitoin latinkiin illalla. Kone oli johdoissa ainakin 12 tuntia. Aamulla kone päälle, herjaa uudellakin akulla, että akku kannattaa vaihtaa. Kone sammuu saman tien, kun virtajohdon irrottaa --> akussa ei liene latauksesta huolimatta rahtustakaan virtaa.
Missä mennään?
Onkos kellään kokemuksia nettiyhteyden toteuttamisesta 4g-routterilla ts. ei millään pikku mokkulalla vaan ihan noilla kunnon reitittimillä missä antennikin lienee jo kohtalainen. Tässä KehäI:n kupeessa...
Kyllähän kuitua kokoajan pääkaupunkiseudulla rakennetaan, oletko lähiaikoina tarkistanut että eikö olisi nopeampaa kaistaa jo saatavissakin taloosi?..Nyt siis alla 24/1 adsl ja eihän tästä ole mitään kehitystä tulossa ikinä eikä pientaloalueita kuiduteta varmastikaan koskaan
Kyllähän kuitua kokoajan pääkaupunkiseudulla rakennetaan, oletko lähiaikoina tarkistanut että eikö olisi nopeampaa kaistaa jo saatavissakin taloosi?