Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Mitä tällaisellä tietokoneella (jimms.fi) tekee muuta kuin täyttää virtuaalipippelillä kummatkin lahkeet?
Joten onko mahdollista jotenkin hoitaa asia langattomasti?
Joku valmiiksi hirveen nätti kaapelikouru ois mun ratkaisu...
Jatkoajan it-kingit auttakaa.
Tilasin Elisa Viihteen ja samalla meille tulee Elisan kuituyhteys. No ongelma tulee siinä, että se Elisan digiboksi tulee olohuoneen kulmaan television viereen, kun taas se kuitu tulee ulos aivan toiselta puolelta olohuonetta. Ja tuonne televisionurkkaukseen lähinnä pitäisi kiskoa rj45:sta sitten seiniä pitkin mikä taas ei puolisoa miellytä. Kulmauksessa ei ole datan ulostuloa joten kytkentäkaapilla käynti ei hyödytä.
Joten onko mahdollista jotenkin hoitaa asia langattomasti? Lähinnä mietin, että onnistuuko signaalin lähettäminen Elisan Wlanista toiseen wlanboksiin josta pystyisin sitten jakamaan sille digiboksille että PS3:lle nettiyhteyden? Jos tuo on mahdollista niin miten se käytännössä tapahtuu?
Varsin epäselvästi selitetty, kyselkää lisää jos ette ymmärtäneet.
Itsellä homma on hoidettu ...
Joten taidan teidän vinkkien perusteella lähteä tutkimaan noita "Ethernet over sähköverkko"-ratkaisuja. Oletteko käyttäneet niitä? Ja jos olette niin pelaako ne ihan ongelmitta?
Kerran olen tuollaisen systeemin asentanut, ja pelasi moitteetta. Pikku laite lähtö- ja tulopistorasioihin eikä muuta tarvittu. Emme kuitenkaan saaneet yhteyttä toimimaan, jos pistorasiat oli kytketty eri vaiheisiin.
Inteno ZAP-100Joten onko mahdollista jotenkin hoitaa asia langattomasti? Lähinnä mietin, että onnistuuko signaalin lähettäminen Elisan Wlanista toiseen wlanboksiin josta pystyisin sitten jakamaan sille digiboksille että PS3:lle nettiyhteyden? Jos tuo on mahdollista niin miten se käytännössä tapahtuu?.
Olen myös aiemmin kokeillut D-Linkin datasähköä .... Itsellä alkoi toimimaan suoraan ilman mitään säätöä.
Pitäisi heivata hemmettiin yksi dll-tiedosto, joka kaataa erään ohjelman. Käsittääkseni minä olen järjestelmänvalvoja, mutta kone ei anna tehdä poistettavalle tiedostolle mitään. Herjaa, että tarvitsen oikeudet "TrustedInstallerilta". Kuulostaa lähinnä joltain Mikkisoftan tekosyyltä estää käyttäjää koskemasta järjestelmätietoihin. Miten pääsen käsiksi noihin?
tiedosto on polussa C:\Windows\System32
Käyttis Win 7 64b
Milläs ohjelmalla saan tuon paskan koneesta pois?
Käsittääkseni NTFS-tiedostojärjestelmä on vähän joka suhteessa FAT32-järjestelmää parempi. Mitenkäs on asian laita noiden ulkoisten kovojen kanssa? Olen ottamassa uutta kovoa käyttöön ja oletuksena näissä tuntuu olevan tuo FAT32 tai FAT16. Tiedostojärjestelmän muuttaminen ei kait googlen perusteella ole kovin vaikeaa, niin kannattaisiko se heti muuttaa NTFS:ksi?
Toisena sitten vanhempi täysi ulkoinen kovo, jossa on FAT32. Kannattaisko siihenkin vaihtaa tuo vai onko se yleensäkään mahdollista vahingoittamatta kovon tiedostoja?