Maaginen mailavirtuoosi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät & NHL
Itse olen käytellyt ilmaista Audacity ohjelmaa jonka voit ladata täältä
Tosi paljon kiitoksia. Alanpa kokeilemaan.
Itse olen käytellyt ilmaista Audacity ohjelmaa jonka voit ladata täältä
Kokeile Modeemin palomuuri asetuksista
Firewall - Intrusion detection - Maximum incomplete TCP/UDP sessions number from same host ja laita arvoksi 50.
Itselläni auttoi tälläinen neuvo, jonka sain (IT-osaaja) työkaverilta.
Nyt, jos haluan ostaa lisäksi erillisen näytön kotikäyttöön, niin mistä tiedän pystyykö tähän läppäriin kytkemään lisänäytön kiinni siten, että saan käyttööni sekä koneen oman näytön että ulkoisen näytön jaettuna? Ja jos saan, niin millaisella kaapelilla se onnistuu?
Edit. Onnistuu myös HDMI-liitännällä.
Tekstiä
Minulla on TP-Linkin reitin (TL-WR841ND). Itse käytän Macin käyttöjärjestelmää ja sain vaivatta asennettua reitittimen tälle koneelle, että sain langattoman verkon toimimaan. Kaverini tuli kyläilemään oman Windowsin koneensa kanssa, eikä onnistuttu saamaan langatonta toimimaan, vaikka langattoman verkon kone löysikin. Tarviikohan tähänkin kaverin koneeseen asentaa tuo reitittimen mukana tullut cd? Luulisi, että se täytyy asentaa vain ensimmäisen käyttökerran ja verkon luomisen aikana? Osaako joku auttaa.
Ei blokkaa selainta itseään kaipaamasta hötömölöä.Adblock+ kehiin ja sieltä filteriin *.klikki.com?
Laittaisin edullisen tukiaseman jakamaan yhteyden seinästä koneille. Läppäri vielä langattomasti, jos koneiden välillä ei tarvitse jatkuvasti siirrellä isoja tiedostoja. Kustannus 20-40 €, käytettynä halvemmalla.
Tämä olisi kyllä ideaalitilanne mutta kai tuossa netin jakamisessa joku idea takana on? En nyt ihan heti keksi mikä mutta kai joku siinä on takana.
-Tinke-80
Nyt tarvitaan taas neuvoja.
Taistelin juuri samanlaisen ongelman kanssa, joka selvisi, kun sammutin WLANin koneesta. Oletko kokeillut sitä?
Hmm... perhana kun oon huono näiden ammattisanojen kanssa nykytekniikassa, mutta eikös WLAN ole juuri se langaton yhteys, jolla kone on nettiin yhdistetty? Olen ottanut sen pois päältä ja laittanut takaisin, mutta ei ollut apua.
Vai olenko nyt ihan hakoteillä?
Nyt tarvitaan taas neuvoja.
Minulla on Welhon laajakaista 110 megaisella yhteydellä. Pöytäkoneeni on yhdistetty piuhalla modeemiin ja tämän lisäksi minulla on läppäri, joka on langattomalla yhteydellä varustettu.
Nyt yhtäkkiä, läppärin nettiyhteys on alkanut takkuilemaan pahasti. Useinmiten tulee ilmoitus "can't find server..." mutta välillä myös "server is respondin too slow..." tjms.
Olen irroittanut modeemin kaikista piuhoista ja yhdistänyt uudelleen, sekä ottanut yhteyden pois koneesta ja asentanut uudestaan. Mistään ei ole apua. Yhteyden kohdalla lukee kuitenkin, että signaali on erinomainen ja täydet palkit, joten ilmeisesti koneessa on joku vika.
Help me, please!