Paina ctrl + H, klikkaa oikealta ylhäältä "Muokkaa kohteita..." ja sen jälkeen "Poista kaikki selaustiedot..." Sitten valitset mitä haluat poistaa ja miltä ajalta ja -> Poista selaustiedot.Onko todella niin ettei niin hienoa selainta kuin Google Chrome saa lopettamaan historiatietojen tallentamista? Tuo Incognito-modehan on sellainen mutta en halua sitä kytkeä päälle joka helvetin kerta?
Paina ctrl + H, klikkaa oikealta ylhäältä "Muokkaa kohteita..." ja sen jälkeen "Poista kaikki selaustiedot..." Sitten valitset mitä haluat poistaa ja miltä ajalta ja -> Poista selaustiedot.
Kappas, tulipa tietysti hätäisesti luettua.Tuo toki poistaa nuo tiedot mutta tuo ei lopeta tallentamista. Eli seuraavat osoitteet ja tiedot jäävät taas talteen. Itse olen tottunut Firefoxissa siihen, että se ei ehdota sivuhistoriasta mitään osoiterivillä tai googlen hakupalkissa. Ei mitään hirveän salaista ole mutta en halua, että esim. kaverini eksyvät esim. tänne Jatkoaikaan minun nimimerkillä..
Auttaisiko se, että lisäät pikakuvakkeen perään "--incognito" eli ominaisuudet pikakuvakkeesta ja siellä on Kohde / Target ja sitten
Onko kaapelitaloudella mitään rajoitetta ADSL:n ottamisessa? Katselin tuossa Saunalahden palveluita ja hintaluokka on samassa sarjassa nykyisen Welhon kanssa. Taloutena siis Welhon kaapeli.
Pinnan kireys ja kohtapuolin alkavat uudet työtehtävät vaativat hitusen varmempaa nettiyhteyttä kuin nykyinen kaapeli pystyy tarjoamaan.
Virusohjelmaongelma. AVG Internet Security 2011 ja versio 10.0.1170. Trial version aika on umpeutunut ja pitäisi saada käyttöön ilmaisversio. Tämän vaihdon piti onnistua ajan umpeutumisen jälkeen. Miten tuo tehdään? Olen tutkinut ohjelmaa, mutta ei tunnu löytyvän.
Millä tavalla paremman näköinen?
Näyttö ja näytönohjain nyt tietysti voivat vaikuttaa, jos toisessa koneessa on halvempi paneeli ja joku intelin yhdysrakenteinen näytönohjain ja toisessa taas puolestaan parempi näyttöpaneeli ja vaikka melko uusi mobiili radeon, sillä on varmasti vaikutusta kuvan laatuun.
Lisäksi verkkoyhteys, saavatko molemmat koneet oikeasti sen kahdeksan megaa? Käsittääkseni aika nafti yhteys niin, että jos siitä jää verkko-olosuhteiden takia puolet pois, ei välttämättä enää katsotakaan sitä korkeimman tasoista streamia...
ohje 9:lle, vaan tuollai se toiminee?
http://techdows.com/2010/07/how-to-...e-version-without-uninstalling-avg-trial.html
Ihan koneen oma hitauskin saattaa aiheuttaa tökkimistä. HD-videon pyörittäminen on kohtuullisen raskasta hyvillekin koneille ja heikkolaatuisemmatkin streamit saattavat pätkiä huonommilla koneilla jotka ovat täynnä kaikkea turhaa skeidaa. Jotkut näytönohjaimet mun mielestä nykivät koko näytön flasheja aika huolella, vaikka raudan pitäisi järjen mukaan pystyäkin noita pyörittämään.Mitkä tekijät aiheuttavat, että toisessa läppärissä lähetys on paremman näköinen?
Osaatteko sanoa, että mikä meikäläisen D-Linkin langatonta tukiasemaa vaivaa?
....
Eli millainen prosessi ja minkä hintainen, jos kone vedetään ns. tyhjäksi ja asennetaan Windows 7?
Omistan läppärin, ikää n. 3 vuotta. (Läppäri, en minä)
Koneessa on tietysti Vista, josta haluan päästä eroon.
Jos aikeena on puhdas asennus eli tiedostot on tallessa jollain ulkoisella medialla, olisi riskitöntä kokeilla Linux-distroa, esim. Ubuntua. Saattaa käydä niin, ettei tarvitse Seiskaa hankkiakaan. Voi nekin rahat ampua taivaalle tai hakea pitkäripaisesta pari pulloa hyvää skumppaa.
Periaatteessa nettiä, sähköpostia, Corel Draw, Officen ohjelmat... Ei sen kummallisempia.Mitä ohjelmia käytät läppärillä?
Periaatteessa nettiä, sähköpostia, Corel Draw, Officen ohjelmat... Ei sen kummallisempia.
Eli millainen prosessi ja minkä hintainen, jos kone vedetään ns. tyhjäksi ja asennetaan Windows 7?