flash päivitys
Mulla on koneessa asennettuna selaimiksi sekä Explorer että Firefox. Firefoxin osalta jotkut sivustot ilmoittavat, että Flash (Adobe) versioni on vanha. Yrittäessäni ladata uuden version saan kuitenkin herjan, jossa sanotaan, että minun tulee sulkea Firefox ennenkuin voin ladata uuden version. Olen kuitenkin sulkenut selaimen, joten mikä mahtaa olla vikana? Olen kyllä ladannut uuden Flashin explorerin kautta, mutta silti sama herja ilmestyy yrittäessäni avata samaa sivustoa Firefoxin avulla, jota mielummin käyttäisin.
Toinen ongelma selaimiin liittyen on, että jotkut sivustot - kuten vaikkapa nettiauto.com - antavat toistuvasti virheilmoituksen, että sivustoa ladatessa tapahtui virhe ja sivusto/selain on suljettava. Tämä tapahtuu puolestaan Explorerin selaimella.
Periaatteessa olen päässyt lukemaan kaikki sivustot jommalla kummalla selaimella, mutta ärsyttävää, kun uudella sivustolla käydessä ei koskaan tiedä kumpi toimii... Jatkoaika toimii kummallakin.
Kone on uudenkarhea Sonyn kannettava ja käyttöjärjestelmänä on (valitettavasti) Windows Vista Home.