Joo, huomasin saman ja asentelin tässä tänä iltana tuon uusimman version. Huomennahan sen viimeistään näkee jatkuuko tuo kaatuilu.
Juu, ei auttanut mitään tuokaan päivitys... Juuri äsken taas kyykähti.
Joo, huomasin saman ja asentelin tässä tänä iltana tuon uusimman version. Huomennahan sen viimeistään näkee jatkuuko tuo kaatuilu.
Sen modeemin ilmaisuudesta en kyllä mene takuuseen. Omalle kohdalleni saattoi osua just oikea hetki (kampanja tms.). Joka tapauksessa... käy Sanomatalon Welho-konttorilla kyselemässä. Parhaimmassa tapauksessa sinulle käy samoin kuin minulle.
Voi olla että on kysytty, mutta en todellakaan halua plarata koko ketjua läpi. Vastatkaa vaikka yksityisessä, mutta kunhan jotain tulee.
Eli siis minulla on koneella Pako 4. tuotantokausi ja pitäisi polttaa ne DVD-levylle taikka sitten vaikka CD;lle. Tiedosto muoto on Xvid ( tai ainakin luulen niin ) (Prison.Break.S04E09.HDTV.XviD-0TV) ja koneella on tekstityksiä näihin. Miten saan poltettu nämä levylle niin, että on tekstitys mukana joka näkyy sitten DVD-soittimessa? Vaatiiko jonkun ohjelmaN?
Kiitoksia näin etukäteen.
Veikkaisin, että aika monikin tietää. Tämä foorumi ei vain taida olla paras mahdollinen kanava kysellä neuvoja ongekmiin, jotka liittyy waretettuun materiaaliin.Eikö ketään oikeasti tiedä?
Eikö ketään oikeasti tiedä?
Ja WEP-salausta ei voi enää suositella kenellekään.
Hei. Nyt olisi tarvetta apuun.
Kaverilla on Outlookissa osoitekirja, jonka nyt tarvitsisin kokonaisuudessaan.
Miten hän pystyisi lähettämään sen osoitekirjan sähköpostilla minulle?
Ai miksi ei? En millään jaksa uskoa että seinänaapurini (eläkeikäistä porukkaa) viitsisivät hakkeroida tuota WEP-salasanaa ja käyttää minun 2M nettiyhteyttä laskujensa maksuun.. vai enkö tiedä nyt jotain mitä pitäisi tietää tuosta salauksesta?
Sellainen kysymys olisi, että pystyykö 32-bittistä Vistaa päivittämään suoraan 64-bit versioon. Eli siis siten, että kaikki asetukset, asennetut ohjelmat ym. säilyvät ennallaan, vai pitääkö tuo vanha vetää ensin ns. levyksi ja asentaa uusi tyhjälle pöydälle?
Pistä ihan datatiedostona. Jotkut polttosoftat osaavat kääntää kyllä avi-tiedostot suoraan dvd-muotoonkin, jolloin ei pitäisi ainakaan koodekkiongelmia tulla.Olisi tarkoitus polttaa .avi-tiedostoja DVD-levylle, siten, että niitä voisi katsoa myös DVD-soittimella (kyseinen DVD-soitin tukee .avi-tiedostoja).
Kysymys kuuluu: Millä toiminnolla pitäisi polttaa, että varmasti toimii? Kelpaako ihan Make Data Disc, vai pitääkö olla jollain muulla? Nerolla siis polttelen.
Olisikohan Visva (HUAAAhhhahhhHHA HAH HAAA mä olen hauska) luonut syystä tai toisesta(?) käyttäjätunnuksellesi uuden profiilin. Miksi, en tiedä, mutta selaile c:\users-hakemistoa, josko vanha profiili ja kuvat löytyisivät sieltä.Osaako joku tämän kirjoituksen perusteella selventää minulle, mistä tämä saattaisi johtua? Onko syy Vistan?
Nyt kuitenkin tänään jälleen koulupäivän jälkeen konelle tultuani huomasin samaisen Vistan taustakuvan. Jälleen oli myös kadonnut osa tiedostoista, tällä kertaa suhteellisen tärkeitäkin. Harmittaa suunnattomasti ainakin pikkujoulu-kuvien häviäminen, jotka lisäsin n. viikko sitten koneelle. Ehdin kuvat jo digikamerasta poistamaan, joten menetin kuvat lopullisesti. Myös EHM-tallennus, jota viime aikoina olen aktiivisesti pelannut oli hävinnyt. Lisäksi muiden perheen jäsenien tiedostoja on hävinnyt.
Vitutus on armoton, varsinkin jos tämä tuppaa käymään useimminki. Osaako joku tämän kirjoituksen perusteella selventää minulle, mistä tämä saattaisi johtua? Onko syy Vistan?
Ehdin kuvat jo digikamerasta poistamaan, joten menetin kuvat lopullisesti. Myös EHM-tallennus, jota viime aikoina olen aktiivisesti pelannut oli hävinnyt. Lisäksi muiden perheen jäsenien tiedostoja on hävinnyt.
Tuon häiritsevän ilmoituksen saat ainakin nopeasti vittuhun todennäköisesti tähän tapaanenkä saa myöskään poistetuksi tuota aawservice.exeä.
Mikäköhän auttaisi kun ruudulleni pomppaa kokoajan "Vuorovaikutteisten palvelujen valintaikkunan havaitseminen" -ikkuna. Tuo ilmeisesti liittyy jotenkin ad-awareen, tarkemmin aawservice.exe -tiedostoon. Olen yrittänyt asentaa ohjelman uudelleen, mutta se ei asennu loppuun asti enää, enkä saa myöskään poistetuksi tuota aawservice.exeä.
Melko todennäköisesti joko läppärissä tai televisiossa. Viimeisenä vaihtoehtona vika saattaa löytyä jopa johdoista.Hankkisin tässä tarvittavat piuhat, jolla pitäisi saada yhdistettyä läppäristä kuvaa televisioon. Laitoin piuhat mielestäni oikein paikalle, mutta jostain syystä kuvaa ei vain tule tv:hen. Osaako joku sanoa missä lienee vika?