Jaahas kollegat, nyt kaivattaisiin ilmaisia, laillisia, ohjelmia mp3:sten ja audiolevyjen polttamiseen. Onko suositella mitään?
Näppäränä kaverina poistin vahingossa roskakorin Vistan työpöydältä. Elikkä, mistä saan sen takaisin, tai mistä ylipäätänsä löydän sen?
Näppäränä kaverina poistin vahingossa roskakorin Vistan työpöydältä. Elikkä, mistä saan sen takaisin, tai mistä ylipäätänsä löydän sen?
Intergalaktisesta webistä löydettyä.Näppäränä kaverina poistin vahingossa roskakorin Vistan työpöydältä. Elikkä, mistä saan sen takaisin, tai mistä ylipäätänsä löydän sen?
Miten perkeleessä Microsoft Excelissä pystyy "suojaamaan" tehdyn kaavion arvot, elikkäs tekemään niistä ns. vakioita?
Eli olen tehnyt kaavion, ja nyt kun muutan alkuperäisen taulukon arvoja, myös kaavion arvot muuttuu. Ja esimerkiksi lajittelu vetelee koko kaavion ihan pisin vittuja. Alkaa palaa käämit tän perkeleen kanssa.
Kiitos, linkitkin kelpaa, en löytänyt googlella.
Kotona olis taas niin ihnan hieno langatonverkko. Edellisessä paikassa ei tarttenyt murehtia muista, mutta nyt kerrostalossa asuessa, ei haluaisi muiden surffailuja kustantaa, tai antaa siis mahdollisuutta surffaukseeen.
Saako sen siis mitenkään suojattua, pitäs voida käyttää kahdelta koneelta.
Kiitos.
Excellin kuuluukin toimia juuri niin että kaavion pohjina olevien arvojen muutos muuttaa itse kaaviota.
Tyhmä kysymys, mutta miksi ihmeessä haluat muutella taulukon arvoja, eihän kaavio sitten enää pidä paikkaansa alkuperäisten kanssa?
Tähän on melko hankala alkaa kirjoittaan täydellisiä ohjeita mutta esim. seuraavalta sivustolta löytyy tarvittavat tiedot..Kotona olis taas niin ihnan hieno langatonverkko. Edellisessä paikassa ei tarttenyt murehtia muista, mutta nyt kerrostalossa asuessa, ei haluaisi muiden surffailuja kustantaa, tai antaa siis mahdollisuutta surffaukseeen.
Kiitos.
Ja hoidin asian tylysti siirtämällä "alkuperäisen" kaavion wordiin, jossa sitä ei sitten enää muuta kirveskään. Sangen nerokasta!
Tässä varsin kattava paketti langattoman kotiverkon pystyttämiseen ja suojaukseen. Jos haluat jakaa verkossasi tiedostoja tai tulostimia, joudut Wlan-purkkisi lisäksi rukkamaan myös koneiden palomuuria.Kotona olis taas niin ihnan hieno langatonverkko. Edellisessä paikassa ei tarttenyt murehtia muista, mutta nyt kerrostalossa asuessa, ei haluaisi muiden surffailuja kustantaa, tai antaa siis mahdollisuutta surffaukseeen.
Kiitos.
Täähän on helppoo kun heinän teko kun on niin helvetin kätsy näitten koneitten kanssa. Zip zappi ja verkonpeitteitä, nää hoituu tai sitten ei. Vittu joo.
Anna herra minulle voimia ja vähän lisää voimia, jotta selviän tästä.
Vista ja Microsoft Office... P*rkele.
Eikä vaan saata toimia, vaan tuolta kauttahan se asennus onnistui! Ei tosiaan olisi itse tajunnut sieltä lähteä asentelemaan... Jollei täältä olisi apua löytynyt, niin olisi pitänyt varmaan lukea seuraavaksi ohjekirja!Levy koneeseen ja jos automaatti-asennus alkaa, suljet sen. Oman tietokoneen kautta meet levyaseman kohdalle, avaa. Etit setup.exe:n ja oikeella hiiren painikkeella -> run as administrator/suorita järjestelmänvalvojana
Saattaa toimia.
Samaa perustauhkaa perusominaisuuksilla nuo ovat.Olisiko ehdotuksia tai sitten vastaavanlaisia koneita mielessä? Tai itse koneesta kokemuksia?