Lättänäyttö? Vilkaisepa resoluutio, että on näytön natiivitarkkuudella. Jos tarkkuus on tätä matalampi, skaalaa kone masiinasta riippuen joko todella rumasti tai vain rumasti.Mikähän tähän koneeseen tuli kun näyttö on`ollut pari viikkoa hemmetin epäselvä. Eli taustakuvasta erottaa pienet neliöt. Ympyrä on rakentunut neliöistä eikä "viivasta". Olikohan riittävän epäselvästi kerrottu...?
Kerrotko vielä, että mikä herja oli kyseessä? Ei tähän väliin löytynyt aiempaa postausta. Kokeiltu kaikki valtavirran nettiselaimet? (FF/IE/Opera)
IE:n kanssa ei onnistu kirjautuminen. Ilmoittaa siis kirjautumisen jälkeen etten ole kirjautunut sisälle. FF:llä kirjautuminen onnistuu, mutta pelit eivät taas näy.
Paineilma. Imurin putkesta saattaa tulla staattista sähköä ja yksi kipinä riittää... Paineilmalla myös saa sen paskan oikeasti pois sieltä, imuroimalla lähtee vaan suurimmat villakoirat.Kumpi on suositeltavampaa... imurointi vaiko paineilmapuhallus?
En kyllä pyyhkisi mitään kostealla. Erilaiset kosteat elektroniikkapuhdistusaineet toki toimii, mutta en kyllä usko että niille pitäisi tarvetta olla...Onko ehdotonta kieltoa pyyhkiä kostealla rätillä kotelon sisätiloja?
Likaisilla käsillä ei kannata koskea juotospintoja, mutta käsinhän ne kootaan yleensä, eli sinänsä kyllä joka paikkaan voi koskea.Mitkä osat ovat täysin kosketusarkoja eli niitä ei saa näpelöidä?
Ei kannata vaihtaa, ellei mitään vikaa ole. Jos koneen lämmöt käyvät kovana, niin siinä tapauksessa jos puhdistus ei auta, kannattanee vaihtaa. Ennen kaatumista kone ylikuumentuessaan toimii hitaasti. Tietty vaihtamalla hiljaisempaan tuulettimeen saa konetta hiljemmaksi.Arvatenkin tuuletin on suurin pölynkerääjä, mutta (ja tämä on sarjassa tyhmät kysymykset) onko vaihtamisessa mitään järkeä, jos se pelittää normaalisti?
Löytyy Jatkoajasta ketään joka tietää webkameroista? Minkälainen peli kannattaisi ostaa. Hintaluokka noin 50€.
Todennäköisesti sulla on jonkun toisen henkilön (frendisi?) lisenssiavain tällä hetkellä koneessa. XP Home avain ei pitäisi toimia XP Professionalin kanssa. Pyydä asennuslevyä sieltä mistä ostit koneesi.piti kovalevyn vaihdon yhteydessä tähän asentaa uudelleen Windows (XP Professional, kun ennen hajoamista tässä oli XP Home).
No niin, taas vaihteeksi ongelmia tämän HP.n kannettavan kanssa. Eli about kuukausi pari sitten tästä hajosi kovalevy, joka sitten saatiin menemään takuun piikkiin. Mutta, koska palautuslevyjen luonti aikanaan koneen saatuani ei onnistunut, piti kovalevyn vaihdon yhteydessä tähän asentaa uudelleen Windows (XP Professional, kun ennen hajoamista tässä oli XP Home). Itse en siis asennuksia tehnyt, joten en tiedä yksityiskohdista sen tarkemmin.
Etsi käsiisi XP home asennusmedia ja asenna XP Home. Koneesi mukana tuleva lisenssi on nimenomaan XP Homeen (lukee kannettavan pohjassa hologrammitarrassa). XP Pro on täysin eri juttu, siihen sinulla ei ole käyttöoikeutta joten uudelleenasennukseksi menee.
Kansionäkymästä:Miten piilotetut tiedostot/kansiot saa esille?
Uudella versiolla pelaa ainakin, koita siis sen asennusta.JOS JOKU HALUAA TESTATA, niin olisin erittäin kiitollinen raportista, että toimiiko Florida Everblades -sivu enää ollenkaan Firefoxilla (mieluiten jollain wanhemmalla versiolla) vai mistä nyt oikein on kyse.
Nyt toimii muuten täälläkin. Onko ennen sattunut kohdalle, että joku tietty sivu ei aukea/jumittaa koko koneen, jos yrittää avata wanhalla selainversiolla? Toinen päivänpolttava kysymyshän tietysti on se, että miksi mulla oli tällä koneella Firefoxista versio 1.0.7... Olenkohan mä sählännyt jotain asetusten kanssa, kun mun mielestä aikaisemmin tää ilmoitti tuolla oikeassa yläreunassa Mozillan logossa heti, kun uusi versio oli saatavilla?Uudella versiolla pelaa ainakin, koita siis sen asennusta.
Toinen päivänpolttava kysymyshän tietysti on se, että miksi mulla oli tällä koneella Firefoxista versio 1.0.7... Olenkohan mä sählännyt jotain asetusten kanssa, kun mun mielestä aikaisemmin tää ilmoitti tuolla oikeassa yläreunassa Mozillan logossa heti, kun uusi versio oli saatavilla?
Jälleenmyyjähän noista ensikädessä on vastuussa, että sieltä kannattaa ainakin aloittaa.Mistä ihmeestä sellaista asennusmediaa pitäisi lähteä etsimään? Kone on ostettu Elisalta, mutta saisikohan sen median esim. HP.lta maksutta?
Ei toimi, tuota checkiähän se aina ensiksi tyrkkää.Mitä tapahtuu jos en asenna uudelleen Windowsia, ts. jatkan "piraatti"versiolla? Päivitykset ei toimi?
Tietääkseni/muistaakseni se oli juuri tuossa vaiheessa, kun Firefoxista tuli kakkosversio. Senpä vuoksi minullakin kesti useita viikkoja ennen kuin edes huomasin koko homman.Firefoxista en paljoa tiedä, mutta ainakin joidenkin versioiden kanssa oli muistaakseni jossain vaiheessa niin suuri "siirtymä" että Firefox ei vaan käsittääkseni voinut päivittää itseään sillä automaattisella päivityksellä.
Ei toimi, tuota checkiähän se aina ensiksi tyrkkää.
SopCast ei toimi koneellani. Muutaman minuutin yrittää ensin kirjautua sisään (logging in), mutta sitten pukkaa ''Can not access Sopcast service''. Samanlaista ongelmaa on ollut joskus ennenkin, mutta välillä on myös toiminut.
Uudelleenasennus on jo tehty, mutta eipä toimi.