Lisäasetukset->Yleiset->Omat tilaukset tuosta kohdasta löytyy kaksi nappulaa Uudista verkossa ja Muuta koodi.Itse en lisäasetuksista tuota löytänyt..
Lisäasetukset->Yleiset->Omat tilaukset tuosta kohdasta löytyy kaksi nappulaa Uudista verkossa ja Muuta koodi.Itse en lisäasetuksista tuota löytänyt..
1. ProjectX:n uusin versio käytössä?Tarkoitus olis polttaa dvd:lle tavaraa boksilta, mutta tuo fileiden käsittelyyn tarkoitettu ohjelma takkuaa. Herja käynnistettäessä:
Error while starting Project-X:
java.lang.Exception:
commons-net library not accessible! see readme.txt (ii)
ensure the correct location/classpath, related to the executed .jar
at net.sourceforge.dvb.projectx.common.Start.main(Start.java:256)
Eli mitä ihmettä??
Lisäasetukset->Yleiset->Omat tilaukset tuosta kohdasta löytyy kaksi nappulaa Uudista verkossa ja Muuta koodi.
Luulisin, että on. Juur ladannu sen.1. ProjectX:n uusin versio käytössä?
2. Java Runtime Enviroment (JRE) asennettuna?
Kannattaa nyt ihan ensinnä käydä lataamassa Javan uusin versio, asentaa ja katsoa jos auttaisi. ProjectX on aikamoinen murheenkryyni, aiheuttaa monille ongelmia. Joillakin toimii vain 0.8, jollain taas 0.9 ja joillain joku toinen versio.Luulisin, että on. Juur ladannu sen.
No näin ymmärtäisin, koska löytyy Java Platform SE binary - onko se käypä? Ainakin siihen herjan taustalle aukeaa se ohjelma, mutta sulketutuu sen herjalaatikon myötä.
VGA-piuha toisesta päästä löysässä?Osaako kukaan auttaa seuraavassa näyttöongelmassa?
Ok, kiitos taas neuvoista. Täytyypi noita kokeilla.Kannattaa nyt ihan ensinnä käydä lataamassa Javan uusin versio, asentaa ja katsoa jos auttaisi. ProjectX on aikamoinen murheenkryyni, aiheuttaa monille ongelmia. Joillakin toimii vain 0.8, jollain taas 0.9 ja joillain joku toinen versio.
Huomaa myös, että softasta on kaksi versiota tarjolla - valmis paketti tai Java-versio. Toisessa käynnistyy .jar päätteisestä tiedostosta, toinen on täysi softa.Ok, kiitos taas neuvoista. Täytyypi noita kokeilla.
Otetaan nyt kantaa tähänkin, mitä tahansa kunhan ei tenttiin täydy lukea. Joten kertoisitko tarkemmin mikä sieltä pomppaa?Onko omia kokemuksia/ehdotuksia miten Firefoxin saisi myös immuuniksi tälle?
Otetaan nyt kantaa tähänkin, mitä tahansa kunhan ei tenttiin täydy lukea. Joten kertoisitko tarkemmin mikä sieltä pomppaa?
Osaakohan joku sanoa, mihin ihmeeseen katoaa gigoittain vapaatakovalevytilaa milloin sattuu ja ennen kaikkea, miten ongelma ratkaistaan.. Välillä on vapaana ollut 6 gigaa ja välillä se laskee alle kahteen(!) mutta voi taas ensi viikolla olla 6. Käyttöjärjestelmä on XP.
Kokeilepa lähtisikö tuolla:Sieltä pomppaa "Downloader.Windows32.AdvancedCleaner"
No niin. ProjectX lähti pelittään, kun hain sen kolmannesta paikasta.Kannattaa nyt ihan ensinnä käydä lataamassa Javan uusin versio, asentaa ja katsoa jos auttaisi. ProjectX on aikamoinen murheenkryyni, aiheuttaa monille ongelmia. Joillakin toimii vain 0.8, jollain taas 0.9 ja joillain joku toinen versio.
M2v sisältää videon ja mp2 äänen. Lisäksi tekee lokin .txt päätteellä. Lokin lopussa kertoo mitä ja millaisia tiedostoja on tehnyt.Eli kuka on kukakin, vai menikö jokin pieleen?
Joo, tuon sain selville, ja tuon .mp:n perään lisäsin itse kakkosen, kun sitä ei siellä muuten ollut. Nyt IfoEditillä sain jo ne muotoon .vob, .bup ja .ifo. Roxiolla ei näköjään poltto levylle siltikään onnistu..M2v sisältää videon ja mp2 äänen. Lisäksi tekee lokin .txt päätteellä. Lokin lopussa kertoo mitä ja millaisia tiedostoja on tehnyt.
Itse olen käyttänyt GUI for dvdauthoria. Ko. ohjelma on siitä hyvä, että sillä pystyy käynnistämään tarvittaessa myös polton levylle. Tuettuja poltto-ohjelmia ainakin Nero ja ImgBurn(tämä itsellä käytössä).Roxiolla ei näköjään poltto levylle siltikään onnistu..
Eli täytyy kuitenkin käydä toinen poltto-ohjelma hankkimassa.. Periaatteessahan on turha "välikäsi" tuo GUIfdvdath, koska en mitään valikkoja tms tarvitse.Itse olen käyttänyt GUI for dvdauthoria. Ko. ohjelma on siitä hyvä, että sillä pystyy käynnistämään tarvittaessa myös polton levylle. Tuettuja poltto-ohjelmia ainakin Nero ja ImgBurn(tämä itsellä käytössä).
Yks, sangen todennäköinenkin, mahollisuus on Windowsin swap-muisti,
Menit sitten ostamaan Acerin kannettavan ja mukana eittämättä ei tullut RecoveryCD/DVD:tä jne? Kyseisellä partiolla piileksii tarvittavat tiedostot joista tuo kyseinen palautusDVD/CD tehdään (eli käyttis + ajurit). Saa poistettua hieman kikkailemalla (tai näin oli noin vuosi sitten vielä, voi toki nyt jo olla kätevämpää) mutta ei suositeltavaa jos et vielä ole tarvittavia DVD/CD:tä polttanut.Kiitos kattavista neuvoista, mutta ilmeisesti jotain muuta on meneillään koska mainitsemaasi .sys-tiedostoa ei saanut näkyville. Sen sijaan Tietononeen hallinta -työkalun kautta näkyy noin 5 gigan kokoinen EISA-määritetty FAT32-osio(!), jota en ole kyllä itse tehnyt. Osion nimi näyttää olevan PQSERVICE ja on siis juuri sen kokoinen osoi kuin minulta C-asemalta aika ajoin tilaa katoaa..