Prof. Puck kirjoitti:Kuinkahan taman tallainen tietokone-uusavuton oikein kirjoittaisi... Ongelmani on seuraavanlainen. Minulla vaihtui s-postin osalta serveri/palveluntarjoaja, siis s-postiosoite, mutta itse s-postiohjelma pysyi samana, eli kyseessa on Microsoft Office Outlook 2003. Kyse on tyokoneestani, joten en tehnyt itse muutoksia.
Ongelmana on, etta en paase katsomaan vanhoja viesteja ellen kirjaudu ensin ulos ja kirjaudu uudelleen sisaan vanhoilla tunnuksilla. Ongelmalliseksi taman tekee se, etta vanha serveri (ja siella olevat viestit) lakkaavat toimimasta taman viikon lopussa.
Haluaisin saada vanhat viestit (vanhalta serverilta) nakymaan uudessa s-postissani, mutta kuinka tama onnistuu, jos onnistuu? Luonnollisesti voin edelleenlahettaa viestit itselleni uuteen osoitteeseen, mutta silloin lahettajan kohdalla nakyy oma (vanha) osoitteeni, jolloin siita ei ole suurta apua, koska haen vanhoja viesteja yleensa juurikin lahettajan nimen perusteella. Toivottavasti joku asiasta tietava ymmarsi, mita yritin kysya...?
Hae ne vanhat postit ensin työpöydälle tuo/vie toiminnolla ja sillä samalla toiminnolla vie ne työpöydältä sinne outlookiin. voit luoda sinne vaikkapa vanhat postit nimellä kansion, sapuneet kansion alakansioksi. Tuolta työpöydältäkin niitä pääset lukemaan avaamalla ne sopivalla editorilla.