Jippiii! Nyt toimii langaton netti erinomaisella maximi signaalilla. Ajattelin tässä ihan vaan piruuttani koittaa, että saisinko sen sittenkin näkyviin (olen käyttänyt normi nettiä tässä viime viikkoina siis). Helppoahan tämä oli kun luki ohjeet, tosin resetoin kyllä tuossa aluksi modeemini, kun tuli "hieman" säädettyä silloin ensimmäisenä päivänä kun hain koneen ja modeemit yms. Mutta nyt tosiaan toimii upeesti! Hauskinta oli se, että olin tuossa vielä muutama minuutti sitten puhelin kädessä soittelemassa apua asiantuntijoilta, kunnes huomasin itse ohjeista, että tuo uusi salattu langaton verkko piti vielä itse luoda nopeasti sillä salasanalla ja koodilla, jotka olin aiemmin määritellyt. Lukivat vaan älyttömällä tavalla pienemmällä, kuin kaikki muut ohjeet, vaikka tuo uuden yhdeyden/verkon luominenhan tässä se kaikkein tärkein homma olikin mielestäni ainakin. Ohjeet olisivat tuossa kohdassa voineet olla hieman paremmat, muuten niissäkään ei ollut mitään vikaa.
Kiitos vielä kerran niille, jotka silloin aiemmin edes yrittivät auttaa tämän wlan jutskan kanssa! :) En minä tällä wlanilla kai mitään tee, eikös nämä säteilekin vähän? (siis ei mitään kovin merkittäviä määriä, mutta kuitenkin?).
Ja eihän tämä minun oma verkkoni toimi sitten taas enää missään kauempana, kuten eri kaupungissa? Tosi surkeita muuten ovat nuo signaalit muihin langattomiin verkkoihin, kun niitä olen sieltä täältä löytänyt. Ilmeisesti Suomessa tullaan näiden wlanien kanssa tosi jälkijunassa. No, toivottavasti ei tarvi tänne ketjuun heti palailla uudelleen. Adjöö...