Oletkos kokeillut eri selaimilla? Ilmeneekö ongelma kaikilla selaimilla?expertti kirjoitti:Taas ei näy tuo osoite omassa viestissäni minulle. Hauskaa. Bon voyage!
Oletkos kokeillut eri selaimilla? Ilmeneekö ongelma kaikilla selaimilla?expertti kirjoitti:Taas ei näy tuo osoite omassa viestissäni minulle. Hauskaa. Bon voyage!
spertti kirjoitti:Oletkos kokeillut eri selaimilla? Ilmeneekö ongelma kaikilla selaimilla?
expertti kirjoitti:Jep kaikilla selaimilla. Toisella koneella kaikki ok. Ja on tälläkin kannettavalla ennen kaikki toimineet. Kaippa se jotenkin tuohon Nortoniin liittyy kun toisessa koneessa on F-S, täytynee huomenissa päivitää uuteen Nortoniin. Jos ei joku propellipää keksi ratkaisua...
Miljonääri kirjoitti:Ei voi idiootimpaa tietokoneen käyttäjää taas olla. Missäs vika on kun messenger ei käynnisty, vaan ilmoittaa että palvelussa tai internet yhteydessä on ongelma. Yhteydessä se ongelma ei ole, joten olen ilmeisesti painanut kielletyihin käyttöhommiin tuon messengerin, kun on tullut niitä palomuurien ja virustorjuntojen varoituksia. Joten miten saan nyt taas messengerin toimimaan?
Aatos kirjoitti:Mikäs virustorjunta sulla on ? Jospa olet ihan vaan estänyt palomuurin kautta Mesen verkkoon menemisen.. Esim. F-Securesta löytyy lisäasetukset, josta on melko helppo määritellä uudelleen messengerin pääsy verkkoon. Sikäli tästä on kyse. Mutta siitä itse aloittaisin.
No tuo Block access tarkoittaa juuri sitä, että sen käyttö on estetty palomuurin toimesta. Muutapa se sääntö sieltä niin alkaa messenger toimimaan.Miljonääri kirjoitti:Hei palomuuri kohdassa lukee palvelut, ja sit siinä on se windows messenger serveice, niin lukee käytö...Kyllä ja sitten säännön nimi: niin lukee Block access to vu..... Mitäs tämä tarkoittaa??
spertti kirjoitti:No tuo Block access tarkoittaa juuri sitä, että sen käyttö on estetty palomuurin toimesta. Muutapa se sääntö sieltä niin alkaa messenger toimimaan.
Mikäs tuo sinun palomuurisoftasi on? Itsellä ei ole kokemusta kuin Nortonista ja ZoneAlarmista, ja niissä molemmissa noiden sääntöjen muuttaminen on ainakin ollut todella yksinkertaista. Ei sinun todellakaan tarvitse mitään portteja niille ohjelmille itse määritellä, vaan todennäköisesti vain otat jonkun ruksin pois sen ohjelman kohdalta listasta, tai vaihtoehtoisesti lisäät ruksin... Nyt en pysty enempää auttamaan, sillä tuo ohjelma mikä sinulla on ei itselleni ainakaan kovin tutulta kuulosta.Miljonääri kirjoitti:Enhän minä osaa vaikka luin ohjeet ja kaikki. Eli laitoin siihen lisää kohtaan, sitten se kysyy palvelunkuvausta ja protokollaa, no ne minä näin mutta entäs nuo aloittajaportit ja vastaajaportit? Ja kun ei tuossa ole mitään hyväksy tai ok kohtaa?
Tai entäs nuo salli yleislähetykset? Tai salli ryhmälähetykset?
Avaa F-Secure ja valitse Internet-suojausvälilehti. Jotta pääset sovellusten hallintaan, niin valitse lisäasetukset. Sovelluslistasta etsit messengerin ja poistat sen listasta.Miljonääri kirjoitti:F-Secure on ohjelma. Eikä ole tällä ainakaan mielestäni mahdollista vain rustia rastimalla avata takaisin sitä mahdollisuutta messengerin käyttöön? Joku tietävämpi varmaan tietää.
roottori kirjoitti:Avaa F-Secure ja valitse Internet-suojausvälilehti. Jotta pääset sovellusten hallintaan, niin valitse lisäasetukset. Sovelluslistasta etsit messengerin ja poistat sen listasta.
Käynnistä messenger ja vastaa kyllä kysymyksiin "sallitaanko ohjelman ottaa yhteyttä internettiin" sekä saako ko. palvelu toimia myös palvelimena. Jos yhteys ei vieläkään toimi, niin tarkista, että onko windowsin oma palomuuri pällä.
spertti kirjoitti:Ja ilmeisesti vika on myös kaikilla eri palstoillakin? Kokeilepa laittaa siitä Nortonista suojausasetukset minimiin, ja käynnistä selain uudestaan sen jälkeen. Onko mitään eroa aiempaan?
taisto-74 kirjoitti:Onko mitään tehtävissä vai onko kyseessä meikäläisen Vuoden Uroteko Tietokonemaailmassa?
taisto-74 kirjoitti:Päätin sitten tehdä pienen putsauksen koneellani ja RegCleanerillä poistelin rekisteristä "turhia" tiedostoja, backuppeja. No eipäs ohjelmat toimikaan enää! En saa perhana kun selaimen auki, muita pikakuvakkeita kun painaa ei tapahdu mitään.
Tommy kirjoitti:Melkoista kädetystä sinulta, mutta kokeile seuraavaa:
%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe
Tai jos löydät Käynnistä-valikosta Järjestelmän palauttamisen niin siitä.
Toivottavasti sinulla on tämä fiitsöri päällä.
taisto-74 kirjoitti:Onneksi on näitä atk-immeisiä olemassa. Komentorivin kautta sain palautettua järjestelmän ja jo toimii! Suurkiitokset taas Tommylle. Nyt poistan koko regclearerin koneelta ja ensi kerralla kysyn äitiltä ennekun yritän moisia urotekoja..
bunghole kirjoitti:... "varmuuskopioidulta" asennusmedialta (olenhan lisenssin jo maksanut) toki eri koodilla. Kun laitan levyn asemaan ja alan buuttaamaan sieltä kone kyllä kysyy että käynnistetäänkö levyltä ja valitsen "kyllä". Tämän jälkeen kone ilmoittaa "NTLDR puuttuu" ja käskee käynnistää koneen uudestaan....
....
bunghole kirjoitti:...boottilistaan ainoastaan CD:ltä boottaus ettei kone voi yrittää bootata kiintolevyltä. Olen siis kokeillut asentaa sekä tuolla XP Home boottaavalla varmuuskopiolla että alkuperäisellä XP Pro asennuslevyllä.