Itse itseäni lainaten apu/ehdotukset olisivat edelleen enemmän kuin tervetulleita.Mr.Fox kirjoitti:Yritän asentaa ikiwanhaan (AT-) myllyyn käyttistä.
T minus 3hrs 55mins and counting...
Itse itseäni lainaten apu/ehdotukset olisivat edelleen enemmän kuin tervetulleita.Mr.Fox kirjoitti:Yritän asentaa ikiwanhaan (AT-) myllyyn käyttistä.
Mr.Fox kirjoitti:...hermot, yöunet, tupakka-aski ja mäyräkoira!
En koittanut, kun tuossa nyt kuitenkin olisi tarkoitus olla toimiva CD-asema. Kävin äsken läheisessä alan liikkeessä ja hain käytetyn CD-aseman (5e). Ruuvaan sen paikoilleen ja koitan toimivuutta sillä. Samalla reissulla tarttui käteeni myös käytetty CD-RW -asema (15e), joten saan testattua kunnolla, oliko vika mahdollisesti juuri tuossa HP:n polttimessa/yhteensopivuudessa.jh1981 kirjoitti:Kokeilitko asentaa käyttistä suoraan kiintolevyltä? (eli kiintolevy toiseen koneeseen ja siirrät sillä asennustiedostot kiintolevylle. Sitten vain kiintolevy takaisin kohdekoneeseen ja asennus kiintolevyltä.)
Littune kirjoitti:Olen lataamassa isoa n. 17 Gt tiedostoa, mutta saan virheen "no space left on device", vaikka levyllä, jonne tiedostoa lataan on vapaata tilaa n. 23 gigaa. Osaako kukaan kertoa, miksi tiedosto ei suostu sinne latautumaan?
Tinke-80 kirjoitti:En löytänyt parempaakaan ketjua enkä jaksanut avata uutta joten tämä saa kelvata.
Eli tarkoituksena olisi hankkia DVD-soitin divx/xvid-tuella ja joka tukisi myös divx/xvid-leffoissa tekstejä. Hinta saisi olla sopiva (n.100 € - 200 €). Itse olen ajatellut LG DVX 8651 soitinta. linkki
- tinke-80
OneBigRed kirjoitti:
Ehkä sen vastapään verkkoyhteys ei toimi kuin unelma. Ts. yhteyden muodostaminen ei onnistu jostain mystisestä syystä. Liikkuvia ja liikkumattomia osia on aika monta tuossa ketjussa.Routainen Sydän kirjoitti:Viruskuvaustietokantojen päivityksessä on ilmennyt virhe. Päivitys ei onnistunut. Tarkista, että verkkoyhteys toimii oikein, ja yritä uudelleen. (Virhekoodi: 13.)
Verkkoyhteys (Baana) toimii kuin unelma, enhän minä muuten täällä kirjoittelisi. Eli, miksei päivitä?
Routainen Sydän kirjoitti:Tämmöistä huutelee F-Secure Anti-Virus, kun yritän päivittää virustietokantoja:
Viruskuvaustietokantojen päivityksessä on ilmennyt virhe. Päivitys ei onnistunut. Tarkista, että verkkoyhteys toimii oikein, ja yritä uudelleen. (Virhekoodi: 13.)
Verkkoyhteys (Baana) toimii kuin unelma, enhän minä muuten täällä kirjoittelisi. Eli, miksei päivitä?
pehmeät_kädet kirjoitti:Onko kokemuksia sellasesta ohjelmasta kuin Error Guard. Väittää, että koneella olisi ongelmia ja se poistaisi ne kiltisti, vieläpä ilmaiseksi.
Finisher kirjoitti:Onko jollakulla kokemuksia ilmaisesta virustorjunta/palomuuri ohjelmistosta? Olisiko jotain suositeltavaa ohjelmaa. Tarkoitus olisi asentaa ohjelma koneelle jota en käytä kovinkaan paljoa. Kipaisia vinkkejä tarvittaisiin...
Finisher kirjoitti:Onko jollakulla kokemuksia ilmaisesta virustorjunta/palomuuri ohjelmistosta? Olisiko jotain suositeltavaa ohjelmaa. Tarkoitus olisi asentaa ohjelma koneelle jota en käytä kovinkaan paljoa. Kipaisia vinkkejä tarvittaisiin...
OneBigRed kirjoitti:Palomuuriksi varmaan ilmaisista Zone Alarm tai Kerio, virustutkista suosittuja ovat Avast ja Antivir.
Itse katseluun käytettävä ohjelma voi olla melkein mikä tahansa. Itse käytän BSplayeria. Eri ohjelmat käyttävät sitten äänen ja kuvan "dekoodaamiseen" Windowsiin asennettuja kodekkeja. Esimerkiksi DivX 5:lla koodattu leffa vaatii, että soitin(esim. BSplayer) löytää järjestelmästä DivX5 kodekin. Mutta ei hätää. Pelkkään katseluun riittää kun asentaa ffdshow-paketin. Tuon asentamisen jälkeen käytännössä kaikki pätkät toimivat.mendieta kirjoitti:Näinä päivinä on noita eri pätkä-formaatteja miljoona erilaista. On mpeg, mpg, avi...ym. Mikä olisi semmoinen pätevä ohjelma jolla näkisi kaikki?