Lätkävaimot

• 305 050
  • 1 410

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän pohdintasi. Ja itsekin ihan samaa mieltä, jos olen oikein ymmärtänyt sen mistä olemme samaa mieltä. Se että tätä "ihmettelyä", keskustelua ja parranpärinää asian ympärillä riittää aika itsestään selvän asian ympärillä, on se mitä tarkoitin ihmetellä.

Eli sama rautalangasta vääntäen: Mielestäni tässä kaikessa asiaan liittyvässä kuviossa on ilmiselvää ketkä ovat niin sanotusti hyviksiä ja pahiksia. Ja samaan aikaan Helena Koivu (vai mikä lienee hänen tyttönimensä) on herkullinen kohde kaikelle nykyajan somekiusaamiselle, koska hän tekee niin paljon ilmiselviä virheitä.

Samaan aikaan on olemassa asiaan liittyvä "ihmettely", tuomitseminen tai miksi sitä haluaakaan kuvata, mikä on nähtävissä esimerkiksi jatkoajan keskustelupalstalla asiaan liittyen. Mitä ilmeisimmin asiaan mitenkään liittymättömien ihmisten päiväkaupalla viikosta toiseen jatkuvaa nettikirjoittelua. Toivottavasti siitä tullut heille parempi olo.

Inhimillinen tragedia tietenkin, että Koivujen (Mikko ja Helena) lapset ovat tämän kaiken keskellä. Enpä toivoisi omillekaan lapsille samaa kohtaloa ja tämän ymmärryksen vuoksi tajuan miksi osa ihmisistä suorittaa tätä omaa sotaansa Helena Koivua vastaan.

@C.Orr vastasikin sinulle jo erittäin hyvin ja tyhjentävästi, mutta kommentoin tätä nyt omalta osaltani, koska mä olen varmaankin tuottanut tähän ketjuun eniten tekstiä.

Tämän asian seuraamisessa on todellakin kyse oikeasta ja väärästä. Vaikuttaa siltä, että sinäkin olet uponnut johonkin kummalliseen tasapuolisuusharhaan, missä molemmat ikään kuin olisivat oikeassa. Tai vähintään Helenan käytökseen löytyisi syy Mikosta. Ja näinhän tässä nyt ei todellakaan ole. On olemassa yksi henkilö, Helena Koivu, joka on häpeällisesti alkanut vuosia sitten pestä perheen likapyykkiä julkisesti ja perustanut oman narratiivinsa valheille.

Miten sinun mielestäsi tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Antaa kaikkien kukkien kukkia ja kyllähän maailmaan ääntä mahtuu ja mitä näitä kliseitä nyt onkaan? Olla hiljaa, vaikka esim. Suomen suosituin viihdelehti repii otsikoita näiden valheellisten väitteiden pohjalta?

Aloin alunperin kommentoida tähän ketjuun siksi, että tässäkin ketjussa Mikko haukuttiin pystyyn. Ja se tapahtui vain ja ainoastaan siksi, että Helena oli jakanut asioitaan somessa ja Seiska repi niistä otsikoita ja Helena niitä vielä oikein erikseen yksinoikeudella lehdelle kommentoi. Ja nämä asiat olivat kaikki ihan päinvastoin kuin oikeuden virallisissa asiakirjoissa asioiden kulusta kerrottiin. Katsoin oikeudekseni korjata näitä virheellisiä väitteitä tähänkin ketjuun ja siitä se sitten lähti. Korjattavaa riitti ja riittää edelleen.

On todellakin inhimillinen tragedia, että Mikko, lapset ja Mikon muut läheiset ovat joutuneet tällaisen yhden ihmisen ristiretken uhriksi. Tämä on yksiselitteisesti väärin. Sellaiseen ei pidä vain sopeutua ja ymmärtää käytöstä. Tämän koko keissin Helena Koivu voisi opettaa vaikka heti. Mutta hän ei halua. Tai pysty. Olipa syy kumpi tahansa, Helenasta tämä on kiinni. Kun hän ei tuota someensa mitään, kiinnostus lopahtaa. Ei heti, mutta seuraavien viikkojen aikana. Ja se taitaa ollakin Helenan pahin painajainen. Että ketään ei kiinnostaisi. Mutta ei Helena itsessään ole kiinnostava. Ja sen hän tietää itsekin. Siksipä hän ratsastaakin Mikon tunnettuudella. Onko se oikein?

Mikko muutti pois Helenan luota vuoden 2019 lopussa ja avioerohakemukset jätettiin 2/2020. Tänään, 12.3.2025, noista hetkistä on kulunut yli viisi vuotta. VIISI! Heidän avioliittonsa kesti asumuseroon asti viisi vuotta ja muutaman kuukauden, koko suhde yht. 7 v. ja muutaman kuukauden. Tätä asiaa on julkisuudessa pitänyt vain Helena. Mikko on nyt kaksi kertaa antanut omat kommenttinsa asioihin, mutta hän pysyi täysin hiljaa viisi vuotta!

Se, että Helenalle nauretaan ja häntä halveksitaan, ei todellakaan ole mikään ihme. Julkisuutta ei voi hallita ja sen ymmärtää jokainen vähänkään järkeä omaava ihminen. Koska Helena jakaa ajatuksiaan ja valheitaan edelleen joka päivä, puhuttavaa riittää. Käytännössä kaikki tätä seuraavat ovat alkaneet seurata tätä siksi, että Helena itse on tuonut asiat julkisuuteen. Helena haluaa, että häntä seurataan.

Kirjoituksestasi huomaa selvästi, että joko et ole lainkaan perehtynyt tähän asiaan sen vaatimalla laajudella tai pidät naisia jotenkin hauraina enkeleinä, joita pitää suojella. Itse seuraan tätä siksi, että haluan nähdä, missä menee raja. Miten pitkälle yksi sekaisin oleva ihminen voi mennä? Tässä asiassa on yhteiskunnallisestikin todella tärkeitä juttuja ja tämä on paljastanut paljon heikkouksia suomalaisesta järjestelmästä.

Suurin osa tätä aktiivisesti seuraavista haluaa, että Helena lopettaisi. On haluttu jo pitkään. Laittaisi somensa kiinni ja alkaisi elää omaa elämäänsä. Jättäisi edes lapset pois julkaisuistaan. Ja tietenkin ex-ex-miehensä Mikon ja tämän uuden aviovaimon. Mutta niin ei ole käynyt eikä sellaista ole edes näköpiirissä, ihan jo Helenan tämän päivän julkaisujen perusteella.

Ps. Hyvää syntymäpäivää Mikolle!

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm... Tässä varmasti näyttelee suurta osaa se, että oletan että noin kaikki täällä ovat aika tavallisia palkansaajia tai maksimissaan hyvätuloisia. Suuressa kaavassa voidaan olettaa, että täällä ei montaa miljonääriä ole, niin siksi tämä triggeröi porukkaa, kun eteenkin viime vuosina on kaikki kallistunut, sähkön hinnat noussut yhdessä välissä jne jne. Niin siinäkö tavis vääntää ittensä töihin kello 6 aamuvuoroon loskapaskan ja lumisateen keskellä, niin ymmärrän että ihmetystä herättää Helenan valittaminen kun on saanut niin "vähän" ja mitkään miljoonat, joita ei ole itse tienannut ei riitä. Lisäksi Helena itse pitää tätä sirkusta yllä syystä tai toisesta ja osittain haluaakin varmasti huomiota ja näkyvyyttä. Joten tästä kulmasta tarkasteltuna tämä koko tapaus on jotain niin absurdia tavallisen ihmisen silmään, että herättää huomiota ja mielenkiintoa.

En jaksa uskoa, että tämä asia kiinnostaisi tippaakaan jos kyseessä olisi joku tavanomainen pariskunta ja ero.

Mä olen tätä nyt sen verran pitkään ja kattavasti seurannut, että raha ei näyttele tässä mitään roolia. Paitsi Helenan tukijoiden puolella rahalla on merkitystä, koska Mikon pitäisi maksaa Helenalle sen mitä Helena haluaa. Koska sitä rahaa kuitenkin on, kuten Helena itse asian ilmaisee.

Tässä on todellakin kyse oikeasta ja väärästä, ei miljoonista. Ne tavalliset duunarit ovat 99,7%:sti Mikon puolella, vaikka Mikko onkin miljonääri. Ihmiset ovat pahoillaan siitä, että Mikko on joutunut tähän tilanteeseen ja mittakaava on tällainen siksi, että hän on omilla ansioillaan ansainnut miljoonia ja on kuuluisa.

Tässä on myös kyse siitä, että suomalaiset luottavat sopimuksiin ja oikeuteen ja sen päätöksiin. Kiristäjiä meillä ei ole koskaan katsottu hyvällä ja täällä yhä edelleen on vielä tapana jopa luottaa ihmisen sanaan ja siihen, että lyödään kättä päälle. Suomessa ei myöskään katsota hyvällä julkista likapyykin pesua ja lasten vetämistä mukaan kiristystoimintaan.

Minä seuraisin tätä asiaa, vaikka kyseessä olisi Mikko ja Helena Tasalakki, kuten olen aiemminkin sanonut. Itse henkilöt ovat itselleni ja tiedän, että hyvin monelle muullekin täysin yhdentekeviä. Itse keissi kiinnostaa.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, nyt on Helena kommentoinut vihdoin Mikon IS:n haastattelua. Siis sitä, johon Helenakin olisi saanut itse kommentoida omia näkemyksiään ja toimittajat olivat Helenaan yhteydessä soitellen, tekstiviestein ja sähköpostin välityksellä, mutta Helena ei vastannut yhteydenottoihin.

Helena on ottanut IS:n lööpistä kuvan ja kirjoittaa seuraavan kuvatekstin:

Now that there's nothing else left to say, it's time to reputation cleaning, and suddenly, lies about me are made up. Mikko Koivu, who has never spoken about anything, is now making headlines. He himself made child welfare reports about me, claiming that publicity affects our children. But what about now, when these headlines are everywhere, in every store? That's not a problem anymore? But this is exactly how it goes- he can. do whatever he wants, and it's fine. But if I did the same, it would be a whole different story.

Raskas nainen. Aivan kassalla ihan kaikesta, suorastaan jo syyntakeeton.

Seiskan Helena-jutut ovat vähän parempaa journalismia eikä niitä lööppejä tietenkään lasketa. Muistutuksena vielä, että sinä samaisena päivänä, kun Koivujen lapset aloittivat elämänsä ensimmäisen koulupäivän Suomessa, Seiska julkaisi Helenan haastattelun ja Helena oli etusivulla. Helena itse tosin oli Minnesotassa, tuhansien kilometrien päässä lapsistaan. Oli varmasti kiva mennä kouluun uusina oppilaina. Muistutuksena sekin, että kun lasten ensimmäinen kouluvuosi sitten keväällä 2024 tuli päätökseensä, Helena oli jälleen Seiskan kannessa.

Miksi Helena ei kommentoinut "syytöksiä ja valheita" IS:n toimittajille, kun hänelle kerran annettiin siihen mahdollisuus? Miksi Helena perui lähestymiskielto-oikeudenkäynnin viime metreillä, vaikka hän oli kuukausia julistanut, miten hänellä on vaikka kuinka paljon todisteita siitä, miten asiat oikeasti ovat ja miten häntä kiusataan?

Miksi ihminen paskoo alleen, kun pitäisi todistaa omat väitteensä todeksi? Sen jälkeen ollaan aina muutama päivä hiljakseen ja tehdään monologeja rauhallisella terapeuttiäänellä, kunnes sitten jänne taas katkeaa ja on pakko oksentaa kaikki harhaiset ajatukset maailmalle. Sama kaava toistuu uudelleen ja uudelleen.

Ja miksi Helena edelleen pitää esillä MML:n lainhuutoa eiliseltä päivältä, vaikka kaikki nauraa hänelle, kun hän ei ymmärrä edes sitä. Kun se lainhuuto ei edelleenkään todista mitään muuta kuin sen, että Helena on omistanut puolet tontista v. 2015-23. Eikä sitä ole koskaan kukaan kiistänytkään.

Tyhmyys ja ylimielisyys ihmisessä on kertakaikkiaan sietämätön yhdistelmä.

Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mä olen tätä nyt sen verran pitkään ja kattavasti seurannut, että raha ei näyttele tässä mitään roolia. Paitsi Helenan tukijoiden puolella rahalla on merkitystä, koska Mikon pitäisi maksaa Helenalle sen mitä Helena haluaa. Koska sitä rahaa kuitenkin on, kuten Helena itse asian ilmaisee.

Tässä on todellakin kyse oikeasta ja väärästä, ei miljoonista. Ne tavalliset duunarit ovat 99,7%:sti Mikon puolella, vaikka Mikko onkin miljonääri. Ihmiset ovat pahoillaan siitä, että Mikko on joutunut tähän tilanteeseen ja mittakaava on tällainen siksi, että hän on omilla ansioillaan ansainnut miljoonia ja on kuuluisa.

Tässä on myös kyse siitä, että suomalaiset luottavat sopimuksiin ja oikeuteen ja sen päätöksiin. Kiristäjiä meillä ei ole koskaan katsottu hyvällä ja täällä yhä edelleen on vielä tapana jopa luottaa ihmisen sanaan ja siihen, että lyödään kättä päälle. Suomessa ei myöskään katsota hyvällä julkista likapyykin pesua ja lasten vetämistä mukaan kiristystoimintaan.

Minä seuraisin tätä asiaa, vaikka kyseessä olisi Mikko ja Helena Tasalakki, kuten olen aiemminkin sanonut. Itse henkilöt ovat itselleni ja tiedän, että hyvin monelle muullekin täysin yhdentekeviä. Itse keissi kiinnostaa.

En tarkoittanut, että ihmiset kadehtii Mikon tienaamia miljoonia tai Helenan _saamia_ miljoonia tai mitään vastaavaa, vaan juurikin sitä Helena valittaa "vähistä" rahoista mitä ei ole edes itse alunperin tienannut ja eikä näe miltä tuo näyttäytyy tavallisen Tasalakin silmään tai kuinka absurdilta, kun valtaosa meistä ei tod näk eläessän näe edes 100.000 euroa tilillä. :D
Eli juu sinällään ei ole suoraan siitä rahasta kyse, vaan vois kait sanoa, että turhasta valittamisesta tai omasta ymmärtämättömyydestä omaan etuoikeutettuun asemaansa korostaen sitä pointtia, että ei itse edes ole rahoja tienannut. Enkä nyt tarkoita, että Mikko olisi etuoikeutettu, koska NHL-kiekkoilijaksi pääseminen tarkoittaa kuitenkin isoja treenimääriä ja omistautumista eli minkä panoksen laitat sisään sen saat uloskin ja siinähän ei ole mitää kadehdittavaa, vaan päin vastoin sehän on hienoa.

Hyvä pointti myöskin tuo, että Suomessa on vielä semmosta vanhaa kulttuuria kun asiat on sovittu niin on sovittu.

Schadowan

Jäsen
Now that there's nothing else left to say, it's time to reputation cleaning, and suddenly, lies about me are made up. Mikko Koivu, who has never spoken about anything, is now making headlines. He himself made child welfare reports about me, claiming that publicity affects our children. But what about now, when these headlines are everywhere, in every store? That's not a problem anymore? But this is exactly how it goes- he can. do whatever he wants, and it's fine. But if I did the same, it would be a whole different story.

Ei vittu tää on raskas ihminen. Mikon kommentit julkisuudessa tähän saagaan ovat reaktiivisia - pakko kommentoida, kun yksi hullu maalittaa somessaan kaikkea Koivuihin liittyvää. Pitäskö olla hiljaa vai?

Teela

Jäsen
No, nyt on Helena kommentoinut vihdoin Mikon IS:n haastattelua. Siis sitä, johon Helenakin olisi saanut itse kommentoida omia näkemyksiään ja toimittajat olivat Helenaan yhteydessä soitellen, tekstiviestein ja sähköpostin välityksellä, mutta Helena ei vastannut yhteydenottoihin.

Helena on ottanut IS:n lööpistä kuvan ja kirjoittaa seuraavan kuvatekstin:

Raskas nainen. Aivan kassalla ihan kaikesta, suorastaan jo syyntakeeton.
Täysin käsittämätöntä, että hän ei näe eroa omien ja Mikon ”ulostulojen” välillä.
Tässä jutussa Mikko ei mainitse lapsia juuri ollenkaan, ei kuvia lapsista jne.

Eli Mikko ei hyödynnä julkisuudessa omia lapsiaan toisin kuin Helena. Ja silti Helena on sitä mieltä, että antamalla haastiksen Mikko altistaa lapset julkisuudelle.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täysin käsittämätöntä, että hän ei näe eroa omien ja Mikon ”ulostulojen” välillä.
Tässä jutussa Mikko ei mainitse lapsia juuri ollenkaan, ei kuvia lapsista jne.

Eli Mikko ei hyödynnä julkisuudessa omia lapsiaan toisin kuin Helena. Ja silti Helena on sitä mieltä, että antamalla haastiksen Mikko altistaa lapset julkisuudelle.
Kun jonkun ihmisen logiikka on noin älytöntä niin kuulijana tekisi mieli vain kiljua raivosta ja melkein tulisi kiukusta itku, kun ei voi käsittää, kuinka hulluja toinen puhuu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kun nyt vauhtiin pääsin, niin Helena on näköjään jakanut seuraamansa "Change Family Court"-sivuston julistuksen:

I am a mother. I am a really good mother. I have never done anything to contradict that. I should have NEVER had to sit on the stand in a court room to prove this. Legal abuse is real. Worrying that your child may be taken away from you for no legitimate reason other than to intimidate and control is something I should have never felt. DIVORCED and UNBOTHERED

Mitä paskaa tämä nyt taas oli? Joo, on käynyt harvinaisen selväksi, että Helena on ÄITI. Ja omasta mielestään hän on todella hyvä äiti, koska sitähän hän nyt jatkuvasti toistelee. Ja kyllähän sen sitten niin on oltava, vaikka omat silmät kertoo ihan jotain muuta.

Mihin Helena tällä storyllaan nyt viittaa? Mitä hän yrittää sillä viestiä? Ja viittaako hän nykyhetkeen vai menneisyyteen? Jos viittaa nykyhetkeen, onko Mikko todellakin oikeasti nyt saanut tilanteesta tarpeekseen ja vihdoin sisäistänyt, että tämä Helenan itseaiheuttama tilanne ei lopu koskaan ja siksi lasten osalta pitää vihdoin tehdä konkreettisia, joskin vaikeita päätöksiä. Ja siksi Mikko on hakenut vihdoin yksinhuoltajuutta?

Vai viittaako Helena tässä nyt menneisyyteen? Siihen, että hän ei kolmella yksinhuoltajahakemuksellaan YHDELLÄKÄÄN onnistunut vakuuttamaan oikeutta, että hän olisi niin ylivertainen äiti, että Mikolta vietäisiin huoltajuus? Ja kuka edes kuvittelee mitään noin tyhmää, kun systeemit eivät toimi niin? Helena varmaan?

Mikkohan ei ole aiemmin edes hakenut yksinhuoltajuutta eikä ole kyseenalaistanut Helenan vanhemmuutta mitenkään. Vaikka aihetta olisi ollut. Mutta helppo se on täältä sivusta huudella. Mikko on koko ajan halunnut, että heillä säilyy yhteishuoltajuus, koska se on lasten etu. Ei Mikon oma etu, vaan lasten. Helenan vanhemmuutta ei siis ole oikeudessa varmasti laitettu mihinkään testiin, vaan Mikko on tod.näk. ainoastaan perustellut, miksi huoltajuuteen ei pitäisi tehdä muutoksia. Ja tässä Mikko on onnistunut ja niinpä Helenan yksinhuoltajuushakemukset ovat yksi toisensa jälkeen hylätty.

Helenasta kun ei koskaan tiedä, niin tämä ei välttämättä kerro mistään muusta kuin siitä, että hän on nyt vain törmännyt tällaiseen viestiin, jonka kokee kertovan myös hänestä. Eikä ne yleensä edes kerro hänestä, vaan täysin päinvastaista. Mutta yleisesti ottaen, kuten nytkin on nähty, aika saatanan paljon pitää tapahtua oikeasti isoja ja vakavia laiminlyöntejä, että joku joutuu todistaja-aitioon todistamaan omasta puolestaan huoltajuusasioissa.

Mutta se käy jälleen selväksi, että Helena yrittää rakentaa jälleen kerran jonkinlaista uhritarinaa. Häntä kohdellaan kaltoin, hän on viaton ja syytön uhri. Sivusta seuraaja, joka vain taistelee oikeuksistaan. Tämä tarina vain ei enää toimi. Onneksi.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ei juma-vitun-lauta. Alkaa olemaan suhteellisen lähellä se, että heitän oman ränttäyksen Helenan kommenttikenttään ja annan tulla ihan kaiken täysin suodattamattomana.

Pakko kuitenkin malttaa, ties vaikka maalittaisi kohta mua.

Ihan vitun tyhmä, yksinkertainen, hullu ja kaikinpuolin helvetin paska ihminen.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun jengit, pelureissa Rantanen ja Kakko
Ja silti Helena on sitä mieltä, että antamalla haastiksen Mikko altistaa lapset julkisuudelle.

Luulisi noina vuosina oppineen jotain koko Koivujen klaanista. Eipä nuo Sakunkaan lapset missään ole näkynyt, Aatos toki eri juttu tässä päivässä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja taas mennään. Helena on nyt avannut sanaisen arkkunsa koskien tilannettaan:

"Minun näkökulmastani tässä ei ole kyse siitä, kuka sanoi tai teki mitä, vaan faktoista: me molemmat omistamme tämän paikan. Jos toinen osapuoli estää minun pääsyni sisälle, niin siinä tilanteessa on ollut pakko tehdä tiettyjä toimenpiteitä. Kukaan ei halua joutua tilanteeseen, jossa tavarat heitetään ulos ja istumme lasten kanssa oven takana ilman pääsyä kotiimme. Täysin turha väittely, syyttely ja valheiden keskiminen ei kuitenkaan vie tätä asiaa eteenpäin. Enkä aio lähteä mukaan median rummunpyöritykseen tai haastaa edestakaisin näitä asioita julkisuudessa, koska siitä ei ole mitään hyötyä - ja ennen kaikkea, se ei ole millään tavalla hyödyksi meidän lapsillemme. Haluan vain rauhaa. Tärkeintä olisi, että väärydet loppuisivat ja molemmat pääsisivät elämässä eteenpäin. Tämän pitäisi olla kaikkien osapuolten tavoite. Paljon on puhuttu eteenpäin menemisestä, mutta jos todella haluttaisiin siirtyä eteenpäin, ratkaisu löytyisi sovusta - ei jatkuvasta julkisesta väännöstä. Turhat syytökset ja keksityt väitteet eivät vie tilannetta mihinkään suuntaan. Mitä hyötyä niistä oikeastaan on? Miten ne ratkaisevat tilanteen? Ainoa asia, joka merkitsee, on se, että vääryydet ja kiusanteko loppuisivat, rauha saataisiin aikaiseksi ja lasten hyvinvointi voitaisiin taata.

ANTEEKSI MITÄ? Siellä Helenan pr-osasto painaa niska limassa hommia ja tällaisen saivat aikaiseksi?

Helenalla on kakka isosti housussa. Hän on vihdoin saanut luettua Mikon eilisen haastattelun ja sisäistänyt kohdan: "Mikko ei tiedä, koska asian ratkeaa lopullisesti. Hän kuitenkin sanoo, että sellainen on tulossa. Silloin Helenan on etsittävä itselleen oma koti".

Helenan on etsittävä itselleen oma koti. Itselleen. Helenan itse tai jonkun Helenan läheisen. Mikko ei sitä ei etsi eikä järjestä.

Nyt Helena yrittää kynsin ja hampain pitää kiinni narratiivistaan, että jotain neuvotteluja käytäisiin edelleen. Että hän voisi vielä saada jotain Mikolta.

llmeisesti Helena kuvittelee, että tuollaisen projisoivan tekstin julkaiseminen luo Mikolle painetta. Auttaisi Helenan omaa asiaa.

Tuollaisille jutuille nauraa naurismaan seipäätkin. Mikko sai varmasti erinomaiset synttärinaurut noista Helenan höpöhöpöjutuista. Helena haluaa vain rauhaa. LOL!

"AINOA ASIA, JOKA MERKITSEE, ON SE, ETTÄ VÄÄRYYDET JA KIUSANTEKO LOPPUISIVAT..." Joopa joo ja eipäleipä.

Sallikaa mun nauraa! Ja naurankin. Miten kukaan voi oikeasti olla noin uuno?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy