Taitaa aika monella managerilla olla jo vaihdoista 5/5 käytetty. Tai sitten kukaan ei uskalla ottaa riskiä Chicagon maalivahdista ja, että meneekö perinteisesti jälleen 5 omiin.Jos jollain on vajetta maalivahtitilastoissa, niin Kevin Lankinen on FA-listalla ja hänellä vahvistettu peli ensi yönä.
Onhan nyt ollut pidennetty viikko ja jos kaikkien maalivahdeilla on 3 peliä täynnä, niin ehkä tuossa on riski. Tai sitten Kevin saa Bratislava-moodin päälle...Taitaa aika monella managerilla olla jo vaihdoista 5/5 käytetty. Tai sitten kukaan ei uskalla ottaa riskiä Chicagon maalivahdista ja, että meneekö perinteisesti jälleen 5 omiin.
Detroit vastassa, joten kaikki mahkut toki on vetää hyvätkin statsit. Se voi olla, että aamulla viimeistään kelpaa rosteriin.Tai sitten Kevin saa Bratislava-moodin päälle...
Ja näin Ovechkin saapui Revontuliin, kiitos kaupoista! Samalla sain hieman fyysisyyttä ja maalinteko voimaa joukkueeseen.Jos jotakuta kiinnostaa suoraan Washingtonin venäläisen ruletin ringistä ykkösvaraus Aleksanteri Suuri, niin voisi vaihtua kahteen ylivoimapisteitä tuovaan hieman myöhemmin varattuun pelaajaan. Pelipaikalla ei niin suurta väliä. Myös massiivisempi treidi käy.
Kiitos itsellesi. Itse sain hieman levennettyä rosteria kärkiketjujen osalta. Tässä vaiheessa on tosin vielä nakattava toivomuskaivoon pari lanttia yv-pisteiden vuoksi. (Kunhan nyt Zucker ja Karlsson tuosta heräävät ja Yandlea ei laiteta katsomoon popsimaan poppareita.)Ja näin Ovechkin saapui Revontuliin, kiitos kaupoista! Samalla sain hieman fyysisyyttä ja maalinteko voimaa joukkueeseen.
Ensiluokkaista managerointia!Olipa jännittävä loppuviikko. Tein viime viikolla treidiehdotuksen Northern Lightsille, joka oli seuraava:
Mirasanen Karitsoille:
Pierre-Luc Dubois
Jordan Greenway
Northern Lightsille:
Claude Giroux
Filip Chytil
Moni ei varmaan arvaa, että kaupan todellinen syy oli Greenway. Olen katsonut 1,5 Minnesotan ottelua lähinnä siksi, että Eriksson-Ek on joukkueessani, mutta noissa peleissä silmiin on pistänyt EE:n lisäksi nimenomaan Greenway, joka vaikuttaa menneen paljon eteenpäin viime vuodesta. Halusin Greenwayn itselleni, että minulla on tuo koko tutkapari, ja piti siksi räätälöidä kauppa, jossa saisin hänet ikään kuin kylkiäisenä. Kauppatavaraksi valikoitui sitten Giroux, joka oli aloittanut vähän vaisusti ja kerännyt kauden viidessä ensimmäisessä ottelussa vain muutaman syöttöpisteen, eikä ollut edes laukoinut kuin sen 1,5 kertaa ottelussa. Alisuorittanut Dubois oli kohde Girouxille, koska laskin, että vaikka Dubois aloitti vaisusti, niin ennen kevään ratkaisupelejä hän saa joko pakkansa kasaan Columbuksessa tai tulee kaupatuksi.
Tilanne eskaloituikin nopeasti. Heti kun olimme tehneet kaupat, oli Dubois hyllytettnä ja keskellä kohua, ja tilanne näytti vaaralliselta. Ja heti tredini jälkeisissä peleissä niin Chytil kuin Giroux tekivät kauden ensimmäiset maalinsa.
Onneksi myös Greenway kiitti ja teki ensimmäisessä minun joukkueessani pelaamassaan pelissä 1+1 pistettä on nyt kuuden pelin jälkeen tehnyt 5 pinnaa ja on vain pisteen jäljessä joukkueensa tehokkainta pelaajaa Kaprizovia. Sopivasti myös Eriksson-Ek on tenhyt samassa ajassa sen 5 pistettä, eli palikat ovat hyvin tuolta osin. Nyt vielä kun Dubois pääsee irti Winnipegissä, niin hyvä tästä tulee...
Kun täällä foorumilla vinkkailtiin Kevin Lankisesta, niin minä sitten päätin nostaa hänet ja Kevinhän kiitti. Kaksi peliä, kaksi voittoa ja vielä niin vakuuttavalla pelillä, että Lankinen onkin nyt nostanut itsensä Chicagon ohuen maalivahtiosaston ykkösnimeksi.
Maalivahtiosastoni on kyllä muutenkin kohdillaan, joten Lankinen tai Quick ovat kyllä kaupan, jos joku haluaa omaan mv-sektoriinsa vahvistusta.
Selaimella liigan etusivulta Standings-listalta.Mistä näkee joukkueen vuoron waiver-listalla?
Eikös nämä ollut vapaista nostoja kesken ottelun.Paavolan Sisun sunnuntainen Suterin (3+0=3) penkitys oli ymmärrettävä, koska rosterissa oli pelaavien hyökkääjien paikat täynnä, mutta lauantaina Paul (1+1=2, 2SOG, 2FW, 1HIT) istui turhaan penkillä, sillä vapaita hyökkääjäpaikkoja oli tarjolla.
Jopa sarjakakkosena olevalla TeamKoivulla jäi pelejä väliin. Buffalon Miller (1+1=2, 1PPG, 1PPA, 2SOG, 1HIT, 1BLK) istui sunnuntaina, vaikka Werenskillä ei ollut peliä ja hänet olisi voinut penkittää Millerin tieltä.
Jopa sarjakakkosena olevalla TeamKoivulla jäi pelejä väliin. Buffalon Miller (1+1=2, 1PPG, 1PPA, 2SOG, 1HIT, 1BLK) istui sunnuntaina, vaikka Werenskillä ei ollut peliä ja hänet olisi voinut penkittää Millerin tieltä.
No nyt pääset saamapuolelle kun meidän ottelumäärät tällä viikolla ja tämänhetkisillä rostereilla kallistuvat sinulle numeroin 63-75, siis mikäli korona jättää kaikki rauhaan.vastustajalla oli kaikkiaan 133 peliä meikäläisen 111 vastaan eli aika paljon tuli annettua pelimäärissä tasoitusta.
Liitteestähän itse asia selvisi. En kuitenkaan ymmärrä mikä on se liigan etusivu. En vain näe missään alaotsikkoa "Standings".Selaimella liigan etusivulta Standings-listalta.
Liitteestähän itse asia selvisi. En kuitenkaan ymmärrä mikä on se liigan etusivu. En vain näe missään alaotsikkoa "Standings".