Paavolan Sisulla ei ole manageria, mites tuo temppu tehtiin?
Päästetään mirasane viettämään torstai-iltaa. Ne tilastot lasketaan vain niistä peleistä kun kukin pelaaja on ollut joukkueessasi tehdessään ne tilastot.
Eli jos tänään hommaisit Stamkosin, 17+17 eivät siirry sun tilastoihin.
Se on Raipe. Ei halua tehdä itsestään numeroa...
Hyvin ovat Ladd ja Semen (!) pelanneet, Chara ollut vaisu ja Ehrhoff melko paska.
Mitä hemmettiä?!? On siellä kokoonpanot ainakin tälle illalle kunnossa. Jatkoajassa Sorppa näkyy viimeksi olleen 14.1.
Messissä olen ja Yahoon sivuilla mä kyllä pääsen fiksaamaan jengiä. Eli ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Repen kanssa pikku treidi. Martin Havlat <--> Brenden Dillon.
Saattaa kuulostaa aika oudolta kun tähtihyökkääjä vaihdetaan repen FA:sta nostamaan pakkiin. Havlatilla pisteet hukassa ja jotain pientä vaivaa.
Mirasane, painoin vahingossa acceptia vaikka piti hylätä. Ei siinä mitään, hyvä ehdotus oli, mutta Clarkson is no go. Desjardins olisi lentänyt äsken waiversiin, koska halusin Wolskin, mutta ei onnistunut kun oli "pending transaction". Siinä kiireessä painoin acceptia, ja varmuuden vuoksi heitin Salvadoren pois, vaikka mies olisi kelvannut viikonlopun yli.
Oho, painoin hyväksyntää jo, mutta koska kyseessä oli vahinko, niin siirretään pelaajat takaisin paikoilleen. Pieni hetki.
Mikä se oli, kun sai jo klo 9 tänään nostettua pelaajia omaan joukkueeseen?
No tämä nyt tapahtuu ihan jokainen vuosi, mutta jenkeissä on siirrytty kesäaikaan ja suomessa ei. Myös pelit alkaa nyt hetken aikaa tuntia aikaisemmin kuin normaalisti, jos semmoista seuraaminen livenä sattuu kiinnostamaan.
Millä waiver-prioriteetilla ISH poimi Neuvirthin? Olin varma, että seiskalla saan sen itselle.