Noista tosin Regin, Smith ja ehkä myös Bärtschi on sitä tasoa, että ei heitä kannata loukkaantuneina rosterissa riiputtaa jos IR-paikat on täynnä. Vastaavan tasoisia löytyy vapaista agenteista ja waiversista.
Juuri näin, korvaajat löytyy (ja olisi löytynyt jo kauan aikaa sitten) kaikille kyllä helposti eikä kukaan poimi noita pelaajiasi FA:sta joten saat ne milloin vaan takaisin. Tilanne alkaa muistuttaa omituisesti muutaman kauden takaista tiki10 tilannetta jossa manageri roikotti vastaavanlaisia turhakkeita kokoonpanossa häviten samantien nopeasti koko kauden.
Voisin hieman argumentoida valintojani.
Reginistä vielä voisin olla samaa mieltä, mutta kun Ottawa on niin ohut tuolla sentteriosastolla, näkisin että Reginillä
voisi olla mahdollisuudet hyökkäävään ketjuun. Enkä pidä Reginiä ollenkaan huonona pelaajana - parempana kuin Zack Smith tai tämänhetkinen Da Costa. Mielipiteitä on tosin monia. Hyökkäävässä roolissa Regin saattaa hyvinkin onnistua. Palaa tällä viikolla kaukaloon, otin miehen testiin.
Brendan Smith on taas henkilökohtainen suosikkini, jonka varasin draftista. Pidän miehen pelityylistä ja näen loistavan tulevaisuuden vielä edessä. Vaikka kausi alkoi melko huonosti pisteiden valossa, Smithillä on kuitenkin loistava potentiaali, ja ylivoima-aikaa luvassa. Viime kaudella jo nähtiin, että mies osaa liikuttaa kiekkoa. En heitä pois! Palaa ensi viikolla kaukaloon.
Bärtschi on toinen henkilökohtainen suosikkini, jonka varasin myös draftista. Näkisin, että hänellä on jo tällä kaudella mahdollisuudet loistavaksi hyökkääjäksi kahteen ylimpään ketjuun. Tosin nuo loukkaantumiset pilaa kaiken. Palaa ilmeisesti viimeistään ensi viikolla kaukaloon. En heitä vielä pois, vaan annan hänelle mahdollisuuden vielä vakuuttaa minua.
Nyt olisi kivaa kuulla, ketä FA-pelaajia te olette minulle tarjoamassa. Kiinnostaa offensiivinen puolustaja, joka pelaa ylivoimaa, about 20 minuuttia ottelussa, joista vähintään pari minuuttia ylivoimalla, sekä top-6 laituri, joka pelaa ylivoimaa ja on edes teoriassa mahdollinen uhka vastustajalle... Valaistakaa mua.