Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 845
  • 9 693

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pistäkää paremmaksi!

Tällä hetkellä joukkueen tilanne on seuraava loukkaantumisten suhteen:

IR - Franzén
IR - Regin
IR - Smith
IR - Bärtschi

Lisäksi DTD tai pahempi (hajosiko Hossan pää lopullisesti):

Hossa, Clarkson, Howard, Nash.

Kaiken kruunaa NA-pelaajani Ryan O'Reilly, jonka tilanne on edelleen hyvin epäselvä.
Nuo on kaikki ihan lapasia, minulta on sivussa Matt TAISTELUMATT Frattin. Ja Ryan Alone.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tällä hetkellä joukkueen tilanne on seuraava loukkaantumisten suhteen:
IR - Franzén
IR - Regin
IR - Smith
IR - Bärtschi

Noista tosin Regin, Smith ja ehkä myös Bärtschi on sitä tasoa, että ei heitä kannata loukkaantuneina rosterissa riiputtaa jos IR-paikat on täynnä. Vastaavan tasoisia löytyy vapaista agenteista ja waiversista.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Noista tosin Regin, Smith ja ehkä myös Bärtschi on sitä tasoa, että ei heitä kannata loukkaantuneina rosterissa riiputtaa jos IR-paikat on täynnä. Vastaavan tasoisia löytyy vapaista agenteista ja waiversista.

Juuri näin, korvaajat löytyy (ja olisi löytynyt jo kauan aikaa sitten) kaikille kyllä helposti eikä kukaan poimi noita pelaajiasi FA:sta joten saat ne milloin vaan takaisin. Tilanne alkaa muistuttaa omituisesti muutaman kauden takaista tiki10 tilannetta jossa manageri roikotti vastaavanlaisia turhakkeita kokoonpanossa häviten samantien nopeasti koko kauden.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Noista tosin Regin, Smith ja ehkä myös Bärtschi on sitä tasoa, että ei heitä kannata loukkaantuneina rosterissa riiputtaa jos IR-paikat on täynnä. Vastaavan tasoisia löytyy vapaista agenteista ja waiversista.

Juuri näin, korvaajat löytyy (ja olisi löytynyt jo kauan aikaa sitten) kaikille kyllä helposti eikä kukaan poimi noita pelaajiasi FA:sta joten saat ne milloin vaan takaisin. Tilanne alkaa muistuttaa omituisesti muutaman kauden takaista tiki10 tilannetta jossa manageri roikotti vastaavanlaisia turhakkeita kokoonpanossa häviten samantien nopeasti koko kauden.

Voisin hieman argumentoida valintojani.

Reginistä vielä voisin olla samaa mieltä, mutta kun Ottawa on niin ohut tuolla sentteriosastolla, näkisin että Reginillä voisi olla mahdollisuudet hyökkäävään ketjuun. Enkä pidä Reginiä ollenkaan huonona pelaajana - parempana kuin Zack Smith tai tämänhetkinen Da Costa. Mielipiteitä on tosin monia. Hyökkäävässä roolissa Regin saattaa hyvinkin onnistua. Palaa tällä viikolla kaukaloon, otin miehen testiin.

Brendan Smith on taas henkilökohtainen suosikkini, jonka varasin draftista. Pidän miehen pelityylistä ja näen loistavan tulevaisuuden vielä edessä. Vaikka kausi alkoi melko huonosti pisteiden valossa, Smithillä on kuitenkin loistava potentiaali, ja ylivoima-aikaa luvassa. Viime kaudella jo nähtiin, että mies osaa liikuttaa kiekkoa. En heitä pois! Palaa ensi viikolla kaukaloon.

Bärtschi on toinen henkilökohtainen suosikkini, jonka varasin myös draftista. Näkisin, että hänellä on jo tällä kaudella mahdollisuudet loistavaksi hyökkääjäksi kahteen ylimpään ketjuun. Tosin nuo loukkaantumiset pilaa kaiken. Palaa ilmeisesti viimeistään ensi viikolla kaukaloon. En heitä vielä pois, vaan annan hänelle mahdollisuuden vielä vakuuttaa minua.

Nyt olisi kivaa kuulla, ketä FA-pelaajia te olette minulle tarjoamassa. Kiinnostaa offensiivinen puolustaja, joka pelaa ylivoimaa, about 20 minuuttia ottelussa, joista vähintään pari minuuttia ylivoimalla, sekä top-6 laituri, joka pelaa ylivoimaa ja on edes teoriassa mahdollinen uhka vastustajalle... Valaistakaa mua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Regin on parhaalla kaudellaan tehnyt 29 pistettä ja viimeisten 3 kauden aikana hän on tehnyt peräti 5 maalia, eli kovin kummoista sateentekijää en hänestä odottaisi. Viimeisen kolmen kauden aikana hän on tehnyt yhteensä 0+2 pistettä ylivoimalla.

Nyt olisi kivaa kuulla, ketä FA-pelaajia te olette minulle tarjoamassa. Kiinnostaa offensiivinen puolustaja, joka pelaa ylivoimaa, about 20 minuuttia ottelussa, joista vähintään pari minuuttia ylivoimalla, sekä top-6 laituri, joka pelaa ylivoimaa ja on edes teoriassa mahdollinen uhka vastustajalle... Valaistakaa mua.

Magnus Pääjärvi olisi ollut sopiva laituri. Pelaa kakkosketjussa Hemskyn ja Gagnerin kanssa. Hänet tosin ehdittiin jo nostaa FA:sta pois eilen.

Toinen kova ehdokas voisi olla Chris Bourque, joka on Milan Lucicin loukkaantumisen myötä noussut Bostonin ykkösylivoimaan. Viidessä viime pelissä hän on tehnyt 0+2 ja molemmat pisteet ylivoimalla.

Pakeista sopivia voisivat olla:
- Nick Leddy (tällä kaudella 2+4 - nyt tosin vaisu kausi menossa)
- Anton Stralman (Del Zotton hyydyttyä noussut isompaan rooliin. Viimeisissä neljässä pelissä 2 maalia. Pelaa myös kakkosylivoimassa.
- Jakub Kindl (ollut pisteillä kolmessa viimeisessä ottelussa. Viime pelissä yv-aikaa 1.34 eli vain puoli minuuttia vähemmän kuin Zetterberg tai Datsjuk.

Kyllä niitä hyviä pelaajia löytyy koko ajan FA:sta, jos vaan jaksaa etsiä.
 
Viimeksi muokattu:

Särki

Jäsen
Voisin hieman argumentoida valintojani.

Nyt olisi kivaa kuulla, ketä FA-pelaajia te olette minulle tarjoamassa. Kiinnostaa offensiivinen puolustaja, joka pelaa ylivoimaa, about 20 minuuttia ottelussa, joista vähintään pari minuuttia ylivoimalla, sekä top-6 laituri, joka pelaa ylivoimaa ja on edes teoriassa mahdollinen uhka vastustajalle... Valaistakaa mua.

Kyllä se Kovalev on edelleen teoriassa mahdollinen uhka vastustajille. Tai siis itseasiassa kaikki terveet pelaajat ovat teoriassa mahdollisia uhkia vastustajille, ainakin verrattuna näihin loukkaantuneisiin "omiin suosikkeihin" nähden.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Yksi näkökulma on ehkä se, että näistä "kiistanalaisista" IR-pelaajista tuskin yhtäkään olisi IR-statuksella poimittu FA-listalta, joten heidät olisi sinne melko turvallisesti voinut pudottaa tervehtymisensä ajaksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Toinen kova ehdokas voisi olla Chris Bourque, joka on Milan Lucicin loukkaantumisen myötä noussut Bostonin ykkösylivoimaan.

Lisää tietoa tästä Lucicin loukkaantumisesta? Ja kuinka kauan on poissa peleistä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lisää tietoa tästä Lucicin loukkaantumisesta? Ja kuinka kauan on poissa peleistä?

Lucicin omistajana, höpötihöö. Oli yhden ottelun sivussa koska kävi kotonaan ja jätti yhdet treenit väliin nuhaisena mutta ihan normaalisti mukana tänään. Mutta Chris Bourque on silti erinomainen haku, suosittelen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Lucicin omistajana, höpötihöö. Oli yhden ottelun sivussa koska kävi kotonaan ja jätti yhdet treenit väliin nuhaisena mutta ihan normaalisti mukana tänään. Mutta Chris Bourque on silti erinomainen haku, suosittelen.

Ah, näin hänet vain DTD-statuksella ja oletin kyseessä olevan loukkaantumisen lukematta tarkemmin. My bad. Mutta ykkös-ylivoimassa Bourque siis pelasi ainakin viime pelissä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lucicin omistajana, höpötihöö. Oli yhden ottelun sivussa koska kävi kotonaan ja jätti yhdet treenit väliin nuhaisena mutta ihan normaalisti mukana tänään. Mutta Chris Bourque on silti erinomainen haku, suosittelen.

Harkitsin sitä Bourquen hakua, muutaman muun liikkeen ohesa, mutta en saa Enströmiä IR:n puolelle. Sitä vaihtoehtoa ei miehelle vain tarjota. Mutta ainahan sitä yhden pelaajan verran voi antaa tasoitusta. Vaikka pidemmänkin aikaa.

Tiesin muuten tuosta Lucicin tilasta ja siksi kyselinkin siitä. Ettei komissaari vaan syötä pajunkyöttä tahtomattaan kenellekkään.

EDIT: Enströmin saikin IR:n puolelle, kun siirsi sen ensiksi penkille istumaan sekunniksi.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Uudelleen nimetty Inglourious Backes havittelee seuraavanlaista kauppaa:

Sulle yksi supertähti seuraavista: Backes, tänään palaava Landeskog, ensi viikolla viimeistään palaava Hartnell.

Mulle ehdoton ykkösmaalivahti. (Neuvirth tai Vokoun lähtökuopissa täältä toiseen suuntaan.)

Treidiin voidaan liittää mun puolelta myös puolustaja mieluiten RW:tä vastaan.
Tarjouksia tänne hetinyt. Illalla olen kännykän varassa kännissä, saattaa olla accept trade -nappula herkässä ;)
 

Särki

Jäsen
Turpaan tuli Koirinvaaran Barkersilta lukemin 7-9.
Maalivahtien tilastot olivat ihan komeaa katsottavaa, mutta Andersonin loukkaantuminen aiheuttaa tulevilla viikoilla vähän päänvaivaa. Kuember ottaa tulevilla viikolla yhden ottelun ja Niemi palaa kaksi, joten vaadittavat pelit saadaan kasaan?
Viikon plussat ja miinukset:
+ Neal ja Little viikon tehokkaimmat 1+3
+ Rinaldon teki yhtä monta maalia kuin otti jäähyminuuttia, taklauksia 23 kpl
+ Voitin aloituskategorian kuten tavoitteena oli
- Rinaldo oli viikon paras maalintekijä! Kertoo huolestuttavan paljon UHL Flamesin maalinteko-ongelmista tällä hetkellä
- Anderson sai kipeää ja huilaa 2-4 viikkoa
- Weiss koomassa
- Kaleta ja White saivat vaihtaa maisemaa

Seuraavaksi vastaan asettuu H.C.Andersen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kausi näyttää erikoiselta. Viimeiset pari kautta playoffien ulkopuolelle reilulla marginaalilla jäänyt Karitsalaumani on viidentenä ja peli on aika hyvin uomissaan. Toivotaan, että Stamkos, Ladd ja kumppanit jatkavat huippuvireessään, koska silloin sijoitus voi vielä parantua nyt nähdystä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tämä peli alkaa ehkä viemään liikaa keskittymistä. Näin viime yönä unta, että olin poiminut Fasthin vapaista agenteista ja aamulla herätessä mietin, että mitä ihmettä teen neljällä maalivahdilla. Kun tulin koneelle miettimään tarjousehdotuksia maalivahdeista, huomasin, että Fasthia ei olekaan rosterissani.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viime aikoina tullut aika raadollisia esimerkkejä miksei noita treidiehdotuksia tee mieli pitää pöydällä kovinkaan pitkään. Olin viikonloppuna erittäin aktiivisesti parin pakin perässä. Heti seuraavan yön pelissä toiselta murtui jalka ja toiselta pää.

Viime viikon alkupuolella jätin nukkumaan mennessä aika avokätisen tarjouksen ykkösmaalivahdista. Aamulla huomasin että veskari on loukkaantunut yön ottelussa. Onneksi klo oli 5.40 koska olin menossa aamujäälle ja ehdin vetää tarjouksen pois.

Anyways, hurjaa tahtia hajoaa kyllä pelaajia.

Pitkävedosta tuli juuri 3650 euroa mutta ei taida silläkään saada ykkösveskaria tässä liigassa! XD
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jep. Noita ESPN-liigan treidejä kun on seurannut niin voisi olettaa että siellä liikkuu isommatkin rahat treidien kylkiäisenä. Onneksi en ole siinä liigassa, tulee oikein paha olo niitä lukiessa.

Millaisia treidejä siellä sitten on tehty?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Bärtschi on toinen henkilökohtainen suosikkini, jonka varasin myös draftista. Näkisin, että hänellä on jo tällä kaudella mahdollisuudet loistavaksi hyökkääjäksi kahteen ylimpään ketjuun. Tosin nuo loukkaantumiset pilaa kaiken. Palaa ilmeisesti viimeistään ensi viikolla kaukaloon. En heitä vielä pois, vaan annan hänelle mahdollisuuden vielä vakuuttaa minua.

Nyt olisi kivaa kuulla, ketä FA-pelaajia te olette minulle tarjoamassa. Kiinnostaa offensiivinen puolustaja, joka pelaa ylivoimaa, about 20 minuuttia ottelussa, joista vähintään pari minuuttia ylivoimalla, sekä top-6 laituri, joka pelaa ylivoimaa ja on edes teoriassa mahdollinen uhka vastustajalle... Valaistakaa mua.

Tuo Bärtschi pelailee noin 10 minuutin otteluajoilla. Viime pelissä Calgary sai älyttömästi ylivoimaa, sillä peräti 10 pelaajaa oli saanut yv-vastuuta 4-7 minuutin edestä. Samaan aikaan Bärtschin yv-aika jäi 30 sekuntiin.

Kyllä FA:sta löytyy parempia pelureita. Itse esim nostin eilen Reilly Smithin, joka on noussut Dallasissa isoon rooliin. Smith on pidempään kuulunut Dallasin kakkosylivoimaan. Viime pelissä yv-aikaa tuli vain 35 sekuntia, kun vastustaja ei jäähyillyt, mutta edellispelissä hän sai yv-vastuuta 3,5 minuutin verran. Ja kuuteen viime peliin Smithin tekemät 3+1=4 pistettä on myös ihan hyvät tehot FA-pelaajalle. Bärtschin koko kauden tehot ovat muuten 0+0=0.

Kun kyseessä ei ole keeper-liiga, ei noita tulevaisuuden pelaajia kannata liian pitkään rosterissa riiputtaa pelkän tulevaisuuden potentiaalin takia.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Nyt menee hyvin. Pelajaani takoivat viime yönä 17 tehopistettä ja samalla tappioasema vaihtui 9-5-johdoksi. Tulitusta johti uransa ensimmäisen hattutempun tehnyt Kadri.

Muita joukkueen ilonaiheita on Nick Leddy. Kun kaveri ilmestyi waiversiin, en epäröinyt käyttää waiver-vuoroa häneen. Nick ei ole odotuksia pettänyt vaan joukkueessani pelaamissaan kolmessa pelissä hän on tehnyt 0+2=2 ja ottanut teholukeman +4.

Myös Bouwmeester elää hämmentävää uutta kevättä urallaan. Hän on ollut pisteillä neljässä viime pelissä ja kahdessa niistä laukonutkin viisi kertaa. Samalla Jay on huomaaamtta ohittanut Widemanin ja noussut koko Calgaryn tehokkaimmaksi pakiksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mirasane! Nyt se korkki kiinni ja käy hyväksymässä treidi!

Kyseessä oli alunperin mun ehdotus jonka sitten vedin pois ja satusetä heitti saman uudestaan. Onhan se outoa luopua viime kauden ranking-8:sta (kaikki pelaajat mukaan lukien) kun tänne päin tulee 372. ja 429. varaus.

Mutta itse sain Brian Elliottin treidissä jossa luovuin FA-nosto Andy Greenestä, joka on muuten treidin jälkeen tehnyt 9 pelissä 0+0. Elliott taas ei ole pelannut kertaakaan tuon treidin jälkeen vaikka Halak oli IR.

Varmasti koko Yahoon hankalin pelaaja kun arvoa mietitään. Hilmiksen kanssa neuvoteltiin pitkään (Halakin omistaja) mutta kumpikaan ei oikein osannut sanoa mikä miehen arvo on. Enkä osaa vieläkään sanoa. Joukkueesta lähti joko kasa harvoin pelaavaa paskaa tai huippujoukkueen 1b-maalivahti.

Tulitusta johti uransa ensimmäisen hattutempun tehnyt Kadri.

Virolaisämmä kieltämättä hyvässä vireessä!
 
Viimeksi muokattu:

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tällainen pakkorakotreidi tuli tosiaan tehtyä.

Katalyyttina toimi Gagnen treidaus Flyersiin, mikä teki Raymondista urhattavan. Näyttää, että pappojen terveys alkaa olla jo vaakalaudalla, joten hankin Elliotin isolla riskillä backupiksi. Miehen fantasyarvo on tällä hetkellä käytännössä olematon, saapahan startin silloin tällöin.

Potentiaali on kuitenkin kaikilla hyvin tiedossa. Mutta sen verran monta vuotta on tullut näissä kinkereissä pyörittyä, että mitään en laita potentiaalin varaan. Toivotaan, että jantterista olisi edes jotain hyötyä. Sunnuntaina starttaa eli ainakin viikkopelit saadaan täyteen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mirasane! Nyt se korkki kiinni ja käy hyväksymässä treidi!

Ei tässä ollut tarkoituksellista viivyttelyä. Eilen aamulla kun olin koneella, ilmoitti Yahoo "these players have already played and trade can't be processed" tai jotain vastaavaa. Ja sitten iltapäivällä ja illalla en tainnut Yahoossa käydäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös