palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Mirasanelle tiedoksi, että tällaisen epäasiallisen tai ainakin epämiellyttävän listan julkaisemisesta julkisella foorumilla voi heilahtaa pelikieltoa.
Viestin lähetti sopuli
Mirasanelle tiedoksi, että tällaisen epäasiallisen tai ainakin epämiellyttävän listan julkaisemisesta julkisella foorumilla voi heilahtaa pelikieltoa.
Viestin lähetti Helinkopteri
Sijoituksesta huolimatta olemme myös iloisia että pääsimme mukaan
nimenomaa Jatkoaika2 liigaan.
Viestin lähetti flintstone
Olisit Ice Kangaroos tarjonnut tuota Daniel Sediniä mulle, kun tuo Michal Grosek oli mun waiveriin tiputtama pelaaja. Tai vastaavasti mun olisi pitänyt itse älytä tarjota sulle jotain tuosta Sedinistä.
Viestin lähetti sopuli
Marcel Hossa! Missä näitä tämän nimisiä miehiä kasvaa. Ei muuta kuin isäpapan rojut pankkiin, ja Tsekki on pian maailman kiekkovaltias.
Viestin lähetti M@rko77
Ovatko muuten JA2:n managerit lähdössä 17.5. seilaamaan?
Viestin lähetti M@rko77
Ovatko muuten JA2:n managerit lähdössä 17.5. seilaamaan?
Viestin lähetti sopuli
P.S. Aijaijai, kärkikamppailussa Vieri otti heti niskalenkin hiirien maalivahtien avustuksella.
Ensi yönä on aika monta äijää tulessa, joten innolla odottelen josko voisin mennä menojani ja jättää hiiret rannalle piipittämään. :D Jos yrität liikaa vastustella niin varaudu polvitaklauksiin, joilla pudotan kaikki pistemiehesi.Viestin lähetti mirasane
Niskalenkki löystyy ja kavensin eron jo lukemiin 5-7. Ensi yönä maalivahtini ovat tulessa. Jos he onnistuvat, voi tilanne keikahtaa kokonaan ympäri.
Viestin lähetti vieri
Ensi yönä on aika monta äijää tulessa, joten innolla odottelen josko voisin mennä menojani ja jättää hiiret rannalle piipittämään. :D Jos yrität liikaa vastustella niin varaudu polvitaklauksiin, joilla pudotan kaikki pistemiehesi.
Viestin lähetti mirasane
Täytyy miettiä, jos istuttaisin suosiolla Bertuzzia, Strakaa, Mogilnya ja Sandersonia penkillä, enkä ota riskiä, että pääset tappamaan heidät. :)
Viestin lähetti vieri
Realistisesti ajatellen luulen että etten kuitenkaan vielä ensi yönä otteluparia voi edukseni ratkaista, tämä otteluparin voittaja ratkeaa vasta lauantain-sunnuntain välisenä yönä. :D Tsemppiä vastustajalle...tarvitset sitä.
No joo, helppoa voittoa ei näemmä ole näköpiirissä, mutta en sitä realistisesti edes odottanutkaan..kunhan uhosin jotta otteluparista tulisi mielenkiintoisempi. Joukkueeni pelasi viime yönä reilusti alle tasonsa (1+3 ja miinus 6), lieneekö syynä pelko vai mikä ja pieni palaveri lienee paikallaan. Toivottavasti tästä noustaan ja annetaan hyvä vastus.Viestin lähetti mirasane
Tsemppiä tarvitaan sielläkin päässä, sillä Luongo pelasi juuri nollapelin ja palautti meidät taistoon mukaan. Vaikka Arnott ja Young ovat poissa, ei unipoppoo saa meistä voittoa, ilman tavallista kovempaa taistelua.
Se oli lähinnä leikkimielistä kiusantekoa, kuten varmaan ymmärrät. :) Nizoralsilla on erittäin kova joukkue kuten myös sinulla.Olet ilmoittanut, että Nizorals on mielestäsi ykköshaastaja mestaruudesta taisteltaessa, joten on vaan ihan kiva, jos tällainen tuntematon haastajaporukka onnistuu dream teamia edes parin päivän ajan kiusaamaan. :D [/B]
Viestin lähetti vieri
Se oli lähinnä leikkimielistä kiusantekoa, kuten varmaan ymmärrät. :)
Viestin lähetti SammyD
Hyvin ei mene myöskään Animaalisilla tällä viikolla. Karsimon Solu johtaa kamppailuamme 9-3.