Viestin lähetti nro.44
Halusinpa vaan saada kunnian kirjoittaa viestiketjun 500. viestin!!
Viestin lähetti vieri
Turpaan tuli, että pöllysi. Ei voi muuta sanoa kuin että hävettää niin vietävästi, koska joukkueeni pelasi huonoimman viikkonsa koko tämän pelin historian aikana ja vielä huonoimpaan mahdolliseen aikaan. Tottakai mielemmin häviää nyt kuin
Viestin lähetti finnjewel
Joko eivät olleet muut managerit hereillä tai sitten iskin (taas) käteni paskaan - helposti irtosi waiversista Michael Rupp.
Viestin lähetti vieri
Turpaan tuli, että pöllysi. Ei voi muuta sanoa kuin että hävettää niin vietävästi, koska joukkueeni pelasi huonoimman viikkonsa koko tämän pelin historian aikana ja vielä huonoimpaan mahdolliseen aikaan.
Viestin lähetti Helinkopteri
Hölöhölö!
Viestin lähetti beerhunter
Tappio taitaa tulla Jääkonetta vastaan, vaikka erot ovat todella pienet. Jääkoneella pelasi vain yksi maalivahti viikolla ja samantien nollapelin, joka automaattisesti johtaa kolmen kategorian voittamiseen(%,SO,GAA)On se niin väärin...
Viestin lähetti flintstone
Mutta Atlantan vahva esitys St Lois vastaan tasoitti ottelua reilusti, niukka johto silti säilyi ja tästä on hyvä jatkaa.
Kenttäpelaajissa olen haastajan asemassa mutta maalivahdeissa katson olevani lievästi niskan päällä, varsinkin kun tuo mainitsemasi Marc Denis on ollut lähes koko kauden yllättävän hyvä ja Denis kuuluukin mun joukkueessa ehdottomiin onnistujiin vaikka muutama paha notkahdus on toki mukaan mahtunut. Ja tuo Brodeur on ollut odotetun vahva.
Ajattelin tiedustella muilta managereilta, että mitkä ovat olleet teidän parhaat ja huonot kaupat/poiminnot kauden aikana?
Ajattelin tiedustella muilta managereilta, että mitkä ovat olleet teidän parhaat ja huonot kaupat/poiminnot kauden aikana?
Taistelu Hiiriä vastaan jatkui edelleen tasaisissa merkeissä ja vaikka nuo viime öiset pelit eivät mun maalivahdeilla olleet ihan nappisuorituksia niin eipä nuo Hiirienkään kavereiden suoritukset hirveän ihmeellisiä olleet.
Eli siis huiputat meitä rötöksellä. Sehän on vain ja ainoastaan manageri/valmentajasta kiinni kuka pelaa ja milloin. Hehe.Viestin lähetti mirasane
Heheh, kuittailetko? Mun maalivahdeista kumpikaan ei päässyt edes jäälle, kun Irbe ja Hurme hoitivat torjuntahommat.
Viestin lähetti vieri
Paras kauppa on ehdottomasti ollut Team Fight Clubin kanssa tekemäni kauppa: Mulle tulivat Kariya, Kolzig, Kubina, Rolston ja Timonen. Team Fight Clubille menivät Boucher, Fedotenko, Gaborik, Klemm ja Matvichuk.