Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 563 940
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olin reilun viikon Välimerellä hakemassa draft-fiilistä ja scouttaamassa Kyproksen liigan pelaajia, joten tämä ketju pääsi unohtumaan. Nyt olen back, joten pidetään keskustelu hengissä. Vielä reilu viikko draftiaikaan.

Ja tuohon edelliseen kysymykseen. En tiedä, koska draftijärjestys arvotaan, vai onko se niin, että arvonta tapahtuu vasta livedraftin alkaessa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siinähän se lukee keskellä etusivua että draftijärjestys arvotaan n. puoli tuntia ennen draftin alkua, "The draft order will be randomly determined approximately 30 minutes before the draft begins."
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
InSideHockey kirjoitti:
Siinähän se lukee keskellä etusivua että draftijärjestys arvotaan n. puoli tuntia ennen draftin alkua, "The draft order will be randomly determined approximately 30 minutes before the draft begins."

Tänk juu. Pitää siis olla tuolloin hereillä jos vaikka sattuisi käymään hyvä säkä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Niin tuota aukeaakos se livedraft suoraan tuolta yahoo fantasyn omilla työkaluilla vai pitääkö olla asennettu yahoo messenger (vältän mese-ohjelmia viimeiseen asti jos vain mahdollista)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
finnjewel kirjoitti:
Niin tuota aukeaakos se livedraft suoraan tuolta yahoo fantasyn omilla työkaluilla vai pitääkö olla asennettu yahoo messenger (vältän mese-ohjelmia viimeiseen asti jos vain mahdollista)

Se aukeaa itse, kun on ajoissa siellä liigan etusivulla. Tai näin oli ainakin aikaisemmin.

Draftia odotetaankin täällä päässä jo suurella mielenkiinnolla. Etenkin nyt kun lopulta työvuorot muuttui siten, että pääsen neljältä töistä ja seuraavan kerran tarvitsee töihin mennä vasta perjantaina. Mulla on siis aikaa vääntää kauppoja heti draftin jälkeen ihan kivasti - tosi minähän saan niin hyvän joukkueen, että moiseen ei tarvitse alentua ;) .
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
mirasane kirjoitti:
Olin reilun viikon Välimerellä hakemassa draft-fiilistä ja scouttaamassa Kyproksen liigan pelaajia...

Taalla Maltan liigassa on myos todellisia helmia. Draft-fiilis alkaa olla huipussaan, kun nyt ehtisivat paikallisen operaattorin sedat asentamaan netin kotiin ennen draftia niin ei tarvitsisi nettikahvilassa kyykkia. PAITSIO!
 

Cam Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Boston Bruins
Omaa liiga perustamassa.

Olemme perustamassa omaa Yahoo-liigaa kaveriporukalla ja ajattelin kysellä täältä vahoilta veteraaneilta neuvoa. Eli ennen olemme pelanneet vain pisteisiin pohajutuvaa sarjaa, mutta tällä kaudella olisi tarkoitus kokeilla tuota head-to-head liigaa. Tuleeko mieleen mitään sudenkuoppia seuraavilla säännöillä?

pelipaikat:

CCC
RWRWRW
LWLWLW
DDDD
GG
BNBN
täydet 5 IR-paikkaa


Pistekategoriat:

G, A, +/-, PIM, PPP, SHP, SOG, FW,

W, GAA, SV%

Olisko tämä suht "balanssissa" ettei maalivahdeille tule liikaa painoarvoa ja toisaalta ettei liaan vähänkään?

Liigaan on näillä näkymin tulossa 12-16 henkeä, joten tuolla yläpäässä saattaa jo tehdä tiukkaa saada kaikille kahta 1. maalivahtia. Kenttäpelaajiin sensijaan jäisi vielä ihan kohtuullsia pelaajia.

Pelaajavaihdot ajattelimme tehdä kerran viikossa maanantaisin, ennenkuin uusi hth-kierros alkaa, ettei tarvitsisi joka päivä olla päivittämässä kokoonpanoa.

Eli ilolla otetaan mahdolliset parannusehdotukset vastaan!
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
perskuta

olenkos nukkunut ohi koko liiga avauksen..? ja vielä ku perkele meikäläisen jo kahten vuotena ehdottama live-drafti aiotaan toteuttaa.. täytynee lähteä felocity fightersin kanssa johonkin toiseen liigaan hakemaan vauhtia, joskos ensi vuonna tulisi valmiimpana hakemaan voiton..
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkö on liigapaikkoja vapaana ?
Jatkoaika2 lienee täynnä, mutta onko muualla tilaa yhdelle aktiiviselle sählääjälle ?
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Cam Neely kirjoitti:
Olemme perustamassa omaa Yahoo-liigaa kaveriporukalla ja ajattelin kysellä täältä vahoilta veteraaneilta neuvoa. Eli ennen olemme pelanneet vain pisteisiin pohajutuvaa sarjaa, mutta tällä kaudella olisi tarkoitus kokeilla tuota head-to-head liigaa. Tuleeko mieleen mitään sudenkuoppia seuraavilla säännöillä?

pelipaikat:

CCC
RWRWRW
LWLWLW
DDDD
GG
BNBN
täydet 5 IR-paikkaa


Eli ilolla otetaan mahdolliset parannusehdotukset vastaan!

Jotain kommentteja täältä:

- aika pienellä miehityksellä meinaatte pelata, varsinkin jos joukkueita on alle 20. Free agentsien merkitys lähenee nollaa kun kaikille riittää täysi rosteri tuttuja laatupelaajia.

- 5 IR-paikkaa mahdollistaa pelaajien hamstrauksen parempia aikoja odottelemaan. Itse puolustin omassa liigassamme määrän pudottamista kolmesta kahteen jotta pelaajakierto laadukkaiden pelaajien kohdalla lisääntyisi.

Muilta kommentteja?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
nro.44 kirjoitti:
olenkos nukkunut ohi koko liiga avauksen..? ja vielä ku perkele meikäläisen jo kahten vuotena ehdottama live-drafti aiotaan toteuttaa.. täytynee lähteä felocity fightersin kanssa johonkin toiseen liigaan hakemaan vauhtia, joskos ensi vuonna tulisi valmiimpana hakemaan voiton..

Auts, vasta nyt huomasin, että Felocity ei tosiaankaan ole mukana. Tässä vaiheessa ei voida kyllä enää käydä noita mukaan otettuja uusia managereitakaan potkimaan vanhojen tieltä pois, koska vanhoille managereille annettiin elo-syyskuun vaihteessa 2-3 viikkoa aikaa ilmoittaa osallistumishalukkuudestaan ennen kuin uusille managereille annettiin paikkoja.

Toivottavasti löydät toisen hyvän liigan täksi kaudeksi ja palaat ensi kaudeksi tähän parhaaseen liigaan. Jos ja kun vaihtuvuutta tulee, olet sinä jonon kärjessä jatkoaika2:een.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Huomenna klo 19 se sitten alkaa! Mahtava, upea live-drafti. Huikeat 460 pelaajaa löytää joukkueensa tämän session aikana! Eipä tarvitse kenenkään itkeä arpaonnea kun saa itse valita ketkä joukkueessa pelaavat (tosin muutama saattaa mennä sivu suun).
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Toivotaan, että mahdollisimman moni manageri muistaa tulla paikalle ja että kaikki olisivat tehneet jonkinlaiset pre-draft -listat valmiiksi ihan siltä varalta, jos tulee yhteyongelmia tai managerille tulee joku este, mikä estää koneen ääressä istumisen.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä ainakin joudun jättämään koko draftin apulaismanagerin harteille, kun omat aikataulut muuttuivat sen verran. Pelaajat on kuitenkin tarkkaan listattu, joten homman pitäisi sujua itselläänkin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
mirasane kirjoitti:
Toivotaan, että mahdollisimman moni manageri muistaa tulla paikalle ja että kaikki olisivat tehneet jonkinlaiset pre-draft -listat valmiiksi ihan siltä varalta, jos tulee yhteyongelmia tai managerille tulee joku este, mikä estää koneen ääressä istumisen.

Mulla ei ole ollut aikaa tehdä mitään pre-draft listoja, joten luultavasti poimin sieltä kaikki lopettaneet ja loukkaantuneet pelaajat. No, ei se mitään. Voitto tulee kuitenkin....
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
tiki10 kirjoitti:
Mulla ei ole ollut aikaa tehdä mitään pre-draft listoja,

Sama.

Jos muuten joku haluaisi viedä paikkani liigasta, voisin sen luovuttaa.
Elämäntilanne tällä hetkellä sellainen, etten usko voimia löytyvän täysipainoiseen osallistumiseen.

Jos ei, niin koitan kärvistellä parhaan taitoni mukaan. Draftiin en pysty osallistumaan.

Pyydän anteeksi, ja toivotan hyvää kautta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kopteri kirjoitti:
Sama.

Jos muuten joku haluaisi viedä paikkani liigasta, voisin sen luovuttaa.
Elämäntilanne tällä hetkellä sellainen, etten usko voimia löytyvän täysipainoiseen osallistumiseen.

Jos ei, niin koitan kärvistellä parhaan taitoni mukaan. Draftiin en pysty osallistumaan.

Pyydän anteeksi, ja toivotan hyvää kautta.

Jos näin todella on niin nimim. nro.44 tuossa yllä juuri haikaili hänelle "kuuluvaa" paikkaa kun oli nukkunut onnensa ohi joten mirasane toimi nopeasti. Vai voiko tässä vaiheessa enää tehdä muutoksia?
 
Viimeksi muokattu:

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kopteri kirjoitti:
Elämäntilanne tällä hetkellä sellainen, etten usko voimia löytyvän täysipainoiseen osallistumiseen.
Mulla vähän sama.

Pre-drafteja en ole tehnyt. En tiedä pääsenkö live-draftiinkaan..ja jos pääsen niin tuskin voin olla koko iltaa yms. Tiedä sitten miten käy jos olen noin tunnin ja siten poistun...meneekö järjestelmä sekaisin osaltani?

NHL uutisiakaan en ole seurannut sitten viime kauden loputtua...en yhtään. Hyvät lähtökohdat kauteen siis... 8>
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tämähän alkaa hienosti. Luulin että tämä one and only Jatkoaika2 on hyperaktiivisten, fanaattisten Yahoo Fantasy Hockey Managerien liiga. Ja nyt kun muissa liigoissa mainetta niittäneenä pääsin itse mukaan niin nyt manageri yksi toisensa jälkeen tulee ilmoittamaan että ei nappaakaan :)

Jos olette poissa livedraftista tai häivytte kesken kaiken niin järjestelmä valitsee puolestanne.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Draftiin ollaan kovasti tulossa, ja kohta voisi ruveta tekemään jopa taustatyötä sitä varten :)

Jos minua ei jostain syystä draftissa näy, niin se johtuu siitä, että elisan kaapelinetti on tehnyt jälleen minulle ikävä kepposen. Viime päivinä on kotona ollut netti poikki vähintään tunnin päivässä, ja minun tuurilla tänään se on draftin eka tunti.

Ranking listan olen kuitenkin väsännyt varmuuden vuoksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kopteri kirjoitti:
Sama.

Jos muuten joku haluaisi viedä paikkani liigasta, voisin sen luovuttaa.
Elämäntilanne tällä hetkellä sellainen, etten usko voimia löytyvän täysipainoiseen osallistumiseen.

Jos ei, niin koitan kärvistellä parhaan taitoni mukaan. Draftiin en pysty osallistumaan.

Pyydän anteeksi, ja toivotan hyvää kautta.

Valitettava uutinen. Toivottavasti mitään ikävää ei ole elämässäsi tapahtunut.

Jos tänään joku aktiivinen manageri vielä ilmoittautuu, voidaan hänet vaihtaa Kopterin paikalle, mutta aika nopea saa ilmoittautuja olla.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
InSideHockey kirjoitti:
Tämähän alkaa hienosti. Luulin että tämä one and only Jatkoaika2 on hyperaktiivisten, fanaattisten Yahoo Fantasy Hockey Managerien liiga. Ja nyt kun muissa liigoissa mainetta niittäneenä pääsin itse mukaan niin nyt manageri yksi toisensa jälkeen tulee ilmoittamaan että ei nappaakaan :)

Jos olette poissa livedraftista tai häivytte kesken kaiken niin järjestelmä valitsee puolestanne.

Älä pelkää! Minä aion tosissani yrittää saada päänahkasi. Kerran olen pelannut sinua vastaan jossain toisessa fantasialiigassa ja silloin ainakin olit sen verran hyvä vastus, että mielelläni lähden poimimaan sinulta pisteitä nytkin ;)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Jos ei pre-draftia ole tehty niin käsittääkseni kone ottaa automaattisesti rankingin parhaan pelaajan joka on jäljellä ko kö? Aikaa taitaa olla se 90 s/manageri. Vain oma kuolemani estää minua osallistumasta draftiin..eli leikkimielellä mukana
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
beerhunter kirjoitti:
Jos ei pre-draftia ole tehty niin käsittääkseni kone ottaa automaattisesti rankingin parhaan pelaajan joka on jäljellä ko kö? Aikaa taitaa olla se 90 s/manageri. Vain oma kuolemani estää minua osallistumasta draftiin..eli leikkimielellä mukana

Täsmennetään (ettei kukaan turhaan säikähdä) että tämä siis tapauksessa jossa manageri ei itse ole paikalla. Jos ei ole tehnyt listaa niin sitten vaan vuorollaan sorttailee ja selailee pelaajia ja valitse itse.

Muutenhan se pre-draft -lista ei ole kuin muistilista itselle. Viime kaudella hieroin listaa ikuisuuden ja taisin ottaa siihen n. 350 pelaajaa. Sitten kun koitti drafti niin olin täysin eri mieltä itseni kanssa ja vedin koko ajan eri tavalla kuin olin listannut. Näin tulee käymään tänäänkin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
InSideHockey kirjoitti:
Muutenhan se pre-draft -lista ei ole kuin muistilista itselle. Viime kaudella hieroin listaa ikuisuuden ja taisin ottaa siihen n. 350 pelaajaa. Sitten kun koitti drafti niin olin täysin eri mieltä itseni kanssa ja vedin koko ajan eri tavalla kuin olin listannut. Näin tulee käymään tänäänkin.

Itselle kävi viime vuonna toisessa liigassa ihan samalla tavalla. Tosin se taisi johtua enemmän siitä, kun näki mitä muut valitsivat. Aika äkkiä meinaan rupeaa se pre-ranking lista näyttämään naurettavalta, kun saa itse olla vieressa seuraamassa tapahtumia - vaikka sen tekisi kuinka ajatuksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös