Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 565 496
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hei, nyt on aika yhdistää joukkueet ja managerit.
Tällä hetkellä liigaamme ovat rekisteröityneet seuraavat joukkueet. Suluissa on managerin nimimerkki jatkoajassa.
Latvian Eagles (ozo)
Stone Angels (Flintstone)
Sega Mahlajook (JMK81)
blow (vieri?????)
penkinlämmittäjät (repe_joke)
HC Turhat (Geezer)
Park City Buccaneers (rokka)
Cheap Shooters (finnjewel)
Lords of the Rink (InSideHockey)
Paavolan Sisu (Sorppa)
Animaaliset (SammyD)
NasPel (M@rko77)
Dead Goons (Fallossymboli)
Hassut Lapset (Kopteri)
HC Andersen (#97)
HC Tiki10 (tiki10)
Mirasanen Koalat (mirasane)

Liigassa on siis tässä vaiheessa vielä kolme paikkaa vapaana. Lähetin kutsut ensimmäisinä kiinnostuksensa osoittaneille Gaffille ja Oliwalle. Viimeistä manageripaikkaa pidän auki sen aikaa, että saadaan varmistettua, että kaikki viime vuoden aktiivit todellakin ovat ilmoittautuneet. Varmistan siis vain, että Blow todellakin on Vierin joukkue. Emmehän halua jättää mestariamme liigan ulkopuolelle. ;)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKoivu is in da house as da cupholder
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
mirasane kirjoitti:
Liigassa on siis tässä vaiheessa vielä kolme paikkaa vapaana. Lähetin kutsut ensimmäisinä kiinnostuksensa osoittaneille Gaffille ja Oliwalle.

Kiitokset liigapaikasta! Blue Wings lähtee kauteen tavoitteina nollatulos & playoff-paikka.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Laittakaas taas niitä messengeriosoitteita jonnekin kylkeen yahoon sivuilla, niin voin taas hieroa kauppoja teidän "Keenanien" kanssa...Vieri voi jättää messengerinsä pois, koska se tietää liikaa asioista ja on muutenkin jatkuva uhka....Sitäpaitsi Inter on jo menneen talven lumia joten olisko jo syytä vaihtaa joukkuetta?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
beerhunter kirjoitti:
Laittakaas taas niitä messengeriosoitteita jonnekin kylkeen yahoon sivuilla, niin voin taas hieroa kauppoja teidän "Keenanien" kanssa...

Avasin sinne ihan "keskustelun" noista meseosotteista. Monella kun voi kuitenkin se käytössä oleva sähköposti olla eri kuin meseosote (minulla esim on näin).
Että sinne jos porukka viitsisi pistää osoitteet, niin olisi ihan bueno.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hei, mitä mieltä olette, pitäisikö live draftin aikaa yrittää siirtää viikolla tai puolellatoista eteenpäin? Joukkueiden rosterit saattavat päivittyä vielä ja olisi kiva, että draftin aikaan rosterit olisivat mahdollisimman täydellisiä.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
mirasane kirjoitti:
Hei, mitä mieltä olette, pitäisikö live draftin aikaa yrittää siirtää viikolla tai puolellatoista eteenpäin? Joukkueiden rosterit saattavat päivittyä vielä ja olisi kiva, että draftin aikaan rosterit olisivat mahdollisimman täydellisiä.

Blue Wings'n GM kannattaa draftin siirtämistä lokakuun alkuun. Tuolloin varaukset eivät ole IHAN niin arpapeliä :)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
mirasane kirjoitti:
Hei, mitä mieltä olette, pitäisikö live draftin aikaa yrittää siirtää viikolla tai puolellatoista eteenpäin? Joukkueiden rosterit saattavat päivittyä vielä ja olisi kiva, että draftin aikaan rosterit olisivat mahdollisimman täydellisiä.

Voitaisiin siirtää, koska mulla olis 20.9. tiedossa hyvät illanistujaiset, joista olin raskain mielin jäämässä pois..
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
TÄRKEÄÄ!!!! DRAFTIAIKA VAIHTUI!!!

No niin, draftiaika on nyt sitten vaihtunut 1,5 viikkoa myöhemmäksi.

Draftin tuore aika on maanantai 2.10. klo 19.00!!!!!
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
mirasane kirjoitti:
No niin, draftiaika on nyt sitten vaihtunut 1,5 viikkoa myöhemmäksi.

Draftin tuore aika on maanantai 2.10. klo 19.00!!!!!

Voi kettu, onko pakko olla ko. ajankohta? Meikäläisellä on joka maanantai-ilta menoa harrastuksen parissa. Esimerkiksi keskiviikko...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Sorppa kirjoitti:
Voi kettu, onko pakko olla ko. ajankohta? Meikäläisellä on joka maanantai-ilta menoa harrastuksen parissa. Esimerkiksi keskiviikko...

Keskiviikko on mahdoton, koska NHL-kausi taitaa käynnistyä silloin ja draftit on tehtävä viimeistään vuorokautta ennen pistelaskun aloittamista. Katson, jos saisi vaihdettua vielä tiistaille.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Keskiviikko on mahdoton, koska NHL-kausi taitaa käynnistyä silloin ja draftit on tehtävä viimeistään vuorokautta ennen pistelaskun aloittamista. Katson, jos saisi vaihdettua vielä tiistaille.

Itse olen tiistaina töissä, ja siellä ei toimi tuo livedraft. Tuli meinaan kokeiltua viime kaudella.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että alkuperäinen ajankohta olisi kuitenkin se paras.

Tosin itselleni on ihan sama pääsenkö draftiin vai en, jos vain löytäisin jostain hemmetistä sen pre-dfaft listan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Lopullinen muutos!

No niin, vaihdoin draftiaikaa vielä kerran. Maanantait ja tiistait tuntuivat olevan poissuljettuja päiviä, joten nyt se on keskiviikkona 27.8. klo 19.
Tällä tavalla saatiin viikko enemmän aikaa joukkueisiin tutustumista varten ja draftivaiheessa käytössä on täydellisemmät rosterit.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Elikkä minä en ole draftissa mukana - on meinaan töitä.
Mistähän sen pre-ranking listan sitten löytää? Yritin sitä jo etsiä, mutta ei kyllä sattunut silmään, kun ei mielestäni ollut samassa paikassa, kuin aikaisemmin on ollut.

EDIT: Silmät kun avasin niin löysin sen listan heti. Hyvä minä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Kauan oli tietokone pajalla.

Nyt kun yritin liittyä mukaaan, niin...

There was a problem:
• This league is full. (Error #221) =>

Eikä ole blow mun jengi...

Hienoa työtä Mikko (mirasane) muuten noi pisteiden laskemiset.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
vieri kirjoitti:
Kauan oli tietokone pajalla.

Nyt kun yritin liittyä mukaaan, niin...

There was a problem:
• This league is full. (Error #221) =>

Eikä ole blow mun jengi...

Hienoa työtä Mikko (mirasane) muuten noi pisteiden laskemiset.

Tämä tarkoittaa sitä, että mukaan on livahtanut joukkueita, joita ei olla liigaan kutsuttu. Joku on arvannut salasanan tai joku on vuotanut sen eteenpäin. Käyn liigan nyt läpi ja poistan ylimääräisen/ylimääräiset joukkueet.
Vierille kuuluu ehdottomasti paikka liigasta.

Heheh, tietenkin susta on hienoa työtä nuo pistetaulukot, koska olet itse molemmissa piikkipaikalla. :D
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
mirasane kirjoitti:
Varmistan siis vain, että Blow todellakin on Vierin joukkue. Emmehän halua jättää mestariamme liigan ulkopuolelle. ;)

Blow ei siis ollut Vierin joukkue. Tutkin Blow'n managerin Yahoo-managerointiprofiilin ja kävi ilmi, ettei hän ole pelannut kertaakaan aiemmin tätä peliä. Mukaan oli siis jotenkin eksynyt yksi täysin ulkopuolinen joukkue. Poistin tämän joukkueen pelistä ja vaihdoin salasanan, ettei sama toistuisi enää. Jos Blow oli joku oikea manageri, joka on vain vaihtanut käyttäjätunnusta ja kokee nyt joutuneensa oikeusmurhan uhriksi, niin ilmoittautukoon minulle ja katsotaan mitä voidaan tehdä.

Nyt siis vain odottamaan Vierin liittymistä liigamme 20:nneksi joukkueeksi.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
mirasane kirjoitti:
No niin, vaihdoin draftiaikaa vielä kerran. Maanantait ja tiistait tuntuivat olevan poissuljettuja päiviä, joten nyt se on keskiviikkona 27.8. klo 19.
Tällä tavalla saatiin viikko enemmän aikaa joukkueisiin tutustumista varten ja draftivaiheessa käytössä on täydellisemmät rosterit.

Hienoa, kiitokset! Ja syvä kumarrus myös tuosta maratontaulukosta, sehän oli yllättävän mukavaa luettavaa meikäläisen osalta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sorppa kirjoitti:
Hienoa, kiitokset!

Juu kiitosta vaan. Kumartaa toiselle ja pyllistää toiselle. Edelleenkin olen sitä mieltä, että olisi voinut pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa. Se sentään taisi sopia kaikille.
Jaa miten niin katkera, kun missaan draftin?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
mirasane kirjoitti:
No niin, vaihdoin draftiaikaa vielä kerran. Maanantait ja tiistait tuntuivat olevan poissuljettuja päiviä, joten nyt se on keskiviikkona 27.8. klo 19.

Täh?

EDIT: Eli varmaankin 27.9 klo 19.
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:
Juu kiitosta vaan. Kumartaa toiselle ja pyllistää toiselle. Edelleenkin olen sitä mieltä, että olisi voinut pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa. Se sentään taisi sopia kaikille.

Keskiviikkoillat ovat omalta kannalta kaikkein huonoin ajankohta draftille harrastusten takia, mutta eipä sitä taida löytyä iltaa joka kaikille sopis. Ehtii sitä ekan tunnin sentään mukana olemaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sattu tulemaan työvuoromuutos (joo en pyytänyt semmoista), jonka mukaan menenkin draft päivänä töihin vasta puolilta öin, alkuperäisen neljän sijaan.
Pääsenpä siis teidän kaikkien kiusaksi draftiin mukaan. Hah.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pidetäänpä ylhäällä ettei tuo 27.9. klo 19 oleva ensimmäinen tämän meidän liigan historiassa tapahtuva live-draft vain pääse unohtumaan. Pitäisiköhän alkaa kohta katselemaan ketäs siellä olikaan tarjolla, milloinkas tuo draft järjestys muuten on selvillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös