flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
beerhunter kirjoitti:Ei voi mitään toinen ykkösmokke oli saatava ja Madden tuo lisää aloituksia ja toivottavasti jotain muuta. Fakta on se ettei pelkästään Vokounilla tätä maalivahtiosastoa pystynyt klaaraamaan millään,jä tältä osastolta olen saanut pataan joka viikko...No,Ovechkin saatiin waiverista("ilmainen"),mutta kyllä kaverin menetys vähentää yv-pisteitä ja muita pojoja.Ei auta itku ei...Colorado näyttää kuitenkin pelaavan hyvällä tasolla tällä hetkellä ja Aebi tulee pelaamaan paljon.Aika näyttää paljonko tässä voitin/hävisin
Ja minä sain vihdoin tänne kädettömään porukkaan pelaajan (Ovechkin) joka näyttäisi osaavan takoa maaleja suunnilleen samaan tahtiin kuin koko minun muu joukkueeni. Ja kun Aebischer on nyt ollut minulla lähtökuopissa jo pidempään ja nimenomaan tavoitteena on ollut saada maalintekijä niin voin sanoa että ainakin ennakkoon olen tyytyväinen vaihtoon. Maalivahtiosastolle menetys oli merkittävä ja pitää nyt hetki katsella pystyykö Kipper lähes yksinään kantamaan tämän joukkueen pelaavan maalivahdin pestiä, vai pitääkö yrittää vielä hommata joku kolmaskin maalivahti että tarvittavat pelit tulee joka viikolle kasaan, ettei vain Kipperin vakuutavat tilastot valu hukkaan liian vähien pelin takia.
Ja Madden oli minun tasaisen (huonon) sentteriporukan vahvin lenkki, vaikka ei muuten loistanutkaan (ei kyllä loista ne muutkaan) mutta aloituksien tasolla menetys on merkittävä.
Joka tapauksessa ainakin tämä joukkue kaipasi tuulettumista ja toivottavasti Ovechkinin tehot auttavat jatkossa ottamaan edes sen kauden avausvoiton.