Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 565 107
  • 9 693

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, sain taas meililaatikkoon jotain tyypillistä vittuilua aivovammoista sun muista, luulin, että treidiä ei ollut edes hyväksytty. Nyt sitten joku yrittää haalia uutta pääpotilastani riveihinsä, joten ilmeisesti näin pääsi käymään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
vieri kirjoitti:
Mitäs toi meinaa? Siis joku vittuili sulle että sulla on aivovamma vai jollakin pelaajalla on vai täh?

Noo, ei. Lähinnä kaupan toinen osapuoli tyypilliseen(ja ihan hauskaan) tapaansa viittasi vastauksessaan JR:n pelaamisesta syntyneeseen päävammaan sekä Tuckerin synnynnäiseen vastaavaan. Lisäksi siinä vielä heitettiin perään jotain Legwandista ja Sykorasta, joten luulin, että kauppaa ei ollut hyväksytty:)

Olinkin sitten helvetin ihmeissäni aamulla, kun joku yrittää ostaa Roenickia minulta...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Just just.

Mä jo luulin että kanssa managerit käyttäytyy tolla lailla treidejä tehdessään. Siitä on niin pitkä aika itelläni että en edes muista miten niitä tehdään.

Yahoo vois muuten pikkuhiljaa jo päivittää noita pelipaikkoja. Mulla ois pari heeboa jotka ei pelaa yahoon ilmoittamilla pelipaikoilla enää. Tällä hetkellä left wingereistä on huutava pula (oikeastaan koko sarjassa) kun taas rw:tä ja senttereitä on ihan liikaa. Herätys yahoo!
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jep. Minä lähetin tuosta asiasta Yahoo!:lle vihaista palautetta noin kaksi viikkoa sitten. Eipä paljon auttanut.

Hupaisaa on, että noin viikko sen jälkeen Yahoo!:lta tuli kysely, että mitä mieltä olen heidän toiminnastaan tämän ongelmatilanteen ratkaisemiseksi... hyvät pisteet annoin pojille!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
vieri kirjoitti:
Yahoo vois muuten pikkuhiljaa jo päivittää noita pelipaikkoja. Mulla ois pari heeboa jotka ei pelaa yahoon ilmoittamilla pelipaikoilla enää. Tällä hetkellä left wingereistä on huutava pula (oikeastaan koko sarjassa) kun taas rw:tä ja senttereitä on ihan liikaa. Herätys yahoo!

Eipä paljon minuakaan haittaisi tuo pelipaikkojen päivitys.
Etenkin tuo Williams kyllä ansaitsisi laiturin merkinnän itsellensä. Mies ole tainnut ensimmäistäkään peliä pelata keskellä, ja vielä vaan sentterinä porskuttaa.
Näitä vastaavia tapauksia on kyllä varmasti muillakin joukkueilla.

Itseäni vain lähinnä vituttaa pitää semmoista kaveria sentterinä, joka ei ota aloituksia kun kerran kuukaudessa, jos tuuri käy.

P.S. Edelleenkin on yksi detroit kolmikosta: Lang, Draper, Williams myynnissä.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
sopuli kirjoitti:
Mitenkäs se Felocityn manageri ei täällä vielä ole tuskaansa huutamassa maailmalle?


niin, en tiedä onko tässä syytä itkeä, eihän tuo Brodeaur ole pelannut edes kovin hyvin.. ;)
Alkaa kyllä huumorintaju loppumaan, mutta toisaalta Hejdukin ja Robertsin paluu saa taas hymyn palaamaan, samoin myös se tilanne että joukkue on silti sarjassa kolmantena. Nash:kin aikoo palata ehkä jo viikonloppuna, joten alkaa tuo sairaslista tyhjenemään. Mikä on ihan positiivista.. Seuraavaksi alkaa varmaan joukkueen pakisto kuolemaan, Nummisen, Schneiderin ja Desjardinsin johdolla.. (syytä olis että ei..)


Kovin olen vastustajien joukkueita katsellut, ja koittanut löytää jotain treidiehdotusta, mutta ei omista huippujätkistä vielä oikeen osaa sanoa mitään, ja marginaalijätkät on taasen liian marginaalisia.. Mutta jos Foy, Fitzgerald, Carter tai Perreault kiinnostaa jotakuta niin ottakaa toki yhteyttä. Paljon aloituksia voittavaa kaveria kaipaan kovasti.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
vieri kirjoitti:
Just just.


Yahoo vois muuten pikkuhiljaa jo päivittää noita pelipaikkoja. Mulla ois pari heeboa jotka ei pelaa yahoon ilmoittamilla pelipaikoilla enää. Tällä hetkellä left wingereistä on huutava pula (oikeastaan koko sarjassa) kun taas rw:tä ja senttereitä on ihan liikaa. Herätys yahoo!

Toinen asia mikä ketuttaa on toi "DTD"-tila..vituttaa kun ne coachit ei voi laittaa kavereita IR-listalle..Saakelin Aucoin on pelannu jotain 2 peliä ja loput ollu DTD..samaten Calder on nyt DTD...vitun DTD...DTD
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Sviduttaa!

Maanantain ottelusta CAR-OTT puuttuu tilastotietoja ja sekös meikäläistä harmittaa. Ärsyttävää, että Yahoo ei asialle tee mitään. Onko kellää tietoa mihin sitä palautetta kannattaisi laittaa??? Ainakin kaikki aloitusstatsit puuttuu...

Mulla on 4 veskaria, joista 1 on ykkösveskari. Jos joku näkee tarvetta jollekin näistä mun 2 veskareista, niin vaihdetaan kenttäpelaajaan, pakkiin tai hyökkääjään.

Muutenkin voi ehdotella, jos tuntuu siltä....
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ennen ratkaisevaa yötä Ruoholahti on repinyt kenttäpelaajien ansiosta hienoisen pistejohdon Mirasanen vipeltäjiä vastaan.

Tulevalle yöllä valmentaja tekikin taktiksen ratkaisun, ja jätti hyviä otteita esittäneen J.Williamsin penkille, koska joukkue tarvitsee aloituksia. Valmentaja laski, että ero kenttäpelaajien pistekategorioissa on tarpeeksi suuri, jotta tämmöinen urhaus voidaan tehdä.

Maalivahtien osalta viikko on ollut myös hyvä Toskalan maalilla käyntiä lukuunottamatta. Mirasanen joukkue on vain pistänyt sillä osastolla paremmaksi, joten ei auta itkeä. Tänä yönä on vielä mahdollista korjata sitäkin osa-aluetta.

Kaiken kaikkiaan tiukka peli ollut, joka tosiaan ratkeaa tänä yönä suurella todennäköisyydellä.
Itselläni on kenttäpelaajat tehneet fantastista työtä jälleen kerran.
Ennen kauden alkua en ollut täysin varma joukkueeni iskukyvystä, mutta kyllä ekat viikot ovat pyyhkineet ne epävarmuudet pois mielestä.
Tällä hetkellä joukkueeni on nimen omaan kenttäpelaajien puolesta yksi liigan parhaista, ja siihen on hyvä nojata peliään.
Vielä kun Lundqvist ottaa lopullisesti New Yorkissa ykkösen pallin itselleen, niin maalivahtipelikin on kunnossa.
Hyvältä näyttää siis toistaiseksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
repe_joke kirjoitti:
Maalivahtien osalta viikko on ollut myös hyvä Toskalan maalilla käyntiä lukuunottamatta. Mirasanen joukkue on vain pistänyt sillä osastolla paremmaksi, joten ei auta itkeä. Tänä yönä on vielä mahdollista korjata sitäkin osa-aluetta.

Viime yönä maalivahdit tekivät sitten sen, jota en uskonut. Meinaan kirivät Mirasanen maalivahtien ohi. Maalivahtien tilastot menivät siis siten, että minä voitin 2 kategoriaa ja 2 meni tasan.
Oli muuten tarkalla nuo kaksi kategoriaa, joissa kirin voittoon.

Ensi yölle minulla on sitten yksi keikkamies hakemassa pelkästään aloituksia, jos kuitenkin pääsisi siinä kategoriassa vielä Mirasanen ohi (ero tällä hetkellä 6 aloitusta).
Tämän kikkailun mahdollisti yahoon hidas reagointi Dupuisin parantumiseen.
Myös jäähyissä on pienet mahdollisuudet päästä vielä ohi, mutta siihen en usko.

Tämän viikon parhaat olivat: Lang 1+3, Selänne 3+1 (ja vielä peli tänä yönä), Marleau 2+5 ja Visnovsky 1+5. Myös molemmat joukkueessa vaikuttavat maalivahdit tekivät fantastista työtä. Eritoten Lundqvist on tällä hetkellä joukkueelleni korvaamaton pelaaja.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Pelipaikkojen päivityksestä kun puhuttiin...
#97 kirjoitti:
Jep. Minä lähetin tuosta asiasta Yahoo!:lle vihaista palautetta noin kaksi viikkoa sitten. Eipä paljon auttanut.
Vastasko ne sulle mitään?

Mulle ne vastas tämmöistä ->
Yahoo! Customer Care kirjoitti:
Hello,

Thank you for writing to Yahoo! Fantasy Sports.

Players may be eligible at multiple positions during the 2005-06 Yahoo! Sports Fantasy Hockey season. Initial position eligibility was determined based on past participation and information supplied by the teams during the off-season.

All position eligibility requests are reviewed by Yahoo! and confirmed with our hockey sources. Due to the nature of the review process, we are unable to comment on each individual player request. New positions are added when it is confirmed that a player's primary position has changed and that the change is not expected to be a temporary one.

Players will not lose position eligibility when moving from one position to another. If a right wing begins to skate regular shifts as a center, he will be eligible for the remainder of the season as a right wing and center.

When a player has earned eligibility at a new position, the position will be visible on the drop-down position menu on your team roster. Changes will be made during the season as soon as new information is available to us.

Thank you again for contacting Yahoo! Customer Care.
Kopteri kirjoitti:
MYYKÄÄ MULLE YKKÖSVESKARI!!!!!!
Jos joku mun veskareista kiinnostaa niin lähetä ehdotus ja katsotaan josko päästäis sopuun...vaikeatahan se varmaan tulee olemaan, mutta katsotaan...=)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No niin!!

Jääkone otti kauden ensimmäisen voittonsa. Voitosta tekee vielä makeamman se, että se tuli Instigatorista. Kyseisen poppoon manageri suorastaan kusetti minua alkuviikosta myymällä minulle aivovammaisen Roenickin! Varsinkin kun annoin vaihdossa todellisen tehomiehet Tuckerin ja Legwandin! (no joo, kohta tulee omaan nilkkaan...) Maalivahdit pelasivat vaivaiset kaksi ottelua, mutta kun vastustajan GAA lähentelee viittä, niin ei siinä ihmeitä tarvitse esittää. Maalinteko on todellinen ongelma meikäläisille, mutta syöttökoneita tuntuu riittävän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huikeaa menoa Tikin joukkueella

Otin siis turpiin numeroin 9-4 ja tappioputki jatkuu edelleen. On se vain kivaa että Tikin joukkue venyy sellaisiin tehoihin että se olisi kaatanut suunnilleen kaikki vastustajat tällä viikolla ja mun joukkueenkin tehoilla (kyllä vihdoin niitä pisteitä tuli jo hieman paremmin) olisi kaadettu aika moni vastustaja mutta ei siis lähellekään HC Tiki 10:ä.

Jokohan tällä seuraavalla viikolla saataisiin voittotili auki vai jatketaanko kautta kuin Jokerit, tai kuin Pelicans.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
sopuli kirjoitti:
Jääkone otti kauden ensimmäisen voittonsa.

Onnea, samoin kävi RAIMOille. *tanssii ja laulaa*

Jospa se tästä vielä lähtisi.

Reiskakin on otettu IR:ltä day-to-dayksi.
Paluu lähenee?

Gerber oli loistava viime viikolla, joten ei tämä nyt niin surkealta vaikuta.
Yashinkin on epävarman alun jälkeen alkanut piste-tehtailun, myös Comrie alkaa lunastamaan odotuksia.

Vieri, Khabi vois kiinnostaa, jos löydät multa jotain KOHTUULLISTA josta voitaisiin lähteä hieromaan :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Veskaria?

Multa löytyy 4 veskaria, jotka kaikki pelaavat silloin tällöin. Jos joku haluaa yhden näistä, niin ehdotusta peliin vain. Noita flunssia ja loukkaantumisia näyttää veskareille tulevan, joten kannatta varautua kunnon back-upeilla.

Nabokov ei lähde, mutta muut kyllä.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
vieri kirjoitti:
Vastasko ne sulle mitään?

Samat liirumlaarumit lähettivät. Tuo yahoon hidas reagointinopeus näihin pelipaikkoihin on kyllä sellanen asia, joka pilaa muuten loistavan fantasy-pelin. Mut eiköhän munki kolme "sentteriä" saa ne laituri-statukset joskus ennen pääsiäistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tiki10 kirjoitti:
Multa löytyy 4 veskaria, jotka kaikki pelaavat silloin tällöin. Jos joku haluaa yhden näistä, niin ehdotusta peliin vain. Noita flunssia ja loukkaantumisia näyttää veskareille tulevan, joten kannatta varautua kunnon back-upeilla.

Nabokov ei lähde, mutta muut kyllä.

No ei ne muutkaan kauhean herkillä ole lähtemään ja kaikki mun tarjoukset on tulleet bumerangina takaisin. Jos oikeasti haluat maalivahtia niin tee joku vastatarjous johon pistät tuon mun Aebischerin mukaan ja katsotaan josko pystyt tarjoamaan jotain sellaista vastineeksi jolloin et kokisi menettäväsi liikaa? Kannattaa kuitenkin muistaa että Aebischer on Avsin ykkösveskari ja sulta on tulossa takaisin silloin tällöin pelaava kakkonen joten kenttäpelissä mun on saatava hyötyä. Paitsi jos et sittenkään halua sitä ykkösveskaria.

Kipper ei ole sitten myynnissä.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
flintstone kirjoitti:
Paitsi jos et sittenkään halua sitä ykkösveskaria.

Ykkösveskarin hinta tuntuu vain niin kovalta, että taidan jättää väliin. Kuitenkin Burke ja Lenevue lähtee managerille joka tarvitsee kakkosveskaria. Lenevue on muuten pelannut Phoenixissa aika paljonkin. About 50/50. Vaihdossa käy kenttäpelaaja. Grahamekin loukkaantuu jossain vaiheessa, ja silloin Burke pelaa enemmänkin...

Edit: Jostain syystä veskarit näyttävät olevan aika loukkaantumisherkkiä. Mullekin tuli melkein kakka housuun, kun Nabokov loukkaantu. Pitäähän sitä saada 2 peliä kuitenkin viikossa veskareillekin. Kannattaa miettiä sitä...
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Kakkossija liigassa ja 10-5 voitto TeamKoivusta. Pelottavan hyvin on kausi alkanut. 19+33=52 ovat ihan ovat ihan pätevät tehot koko viikolta, ja jälleen kerran Eric Staal enemmän kuin lunasti häneen GM:n asettamia lupauksia peräti tehoin 4+6=10.

Seuraavana edessä on tiukka taisto Mirasanen Oravia vastaan. Laajalla rintamalla jyräävä oravalauma on varmasti hyvä tasonmittari mukavasti kauden aloittaneelle Paavolan Sisulle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tiki10 kirjoitti:
Ykkösveskarin hinta tuntuu vain niin kovalta, että taidan jättää väliin.

No sen mä taisin tuoda esiin myös tarjouksia tehdessäni. Ja kun mä itse satsasin jälleen kerran draftissa maalivahteihin niin tottakai mä haluan niistä pelaajista kunnon vastinetta. Ja mun mielestä Aebischer on sen verran takuuvarma vaihdettava että siitä olisi saatava takaisin huippupelaaja.

Ei silti tämä kaupankäynti on aina pikkasen kepillä jään koittamista ja siinä on aina kyse omasta subjektiivisesta näkemyksestä millainen vaihtokauppa on omasta mielestä tasaväkinen. Ja jos mukaan sattuu omia suosikkipelaajia niin silloin monesti tulee yliarvostettua pelaajaa tilastollisessa mielessä.

Ei joku haluaisi vaihtaa huippu maalintekijää Avsin ykkösveskariin? (vaihdossa pitäisi saada tietenkin myös joku kakkosveskari ja multa saa kyselle Aebischerin lisäksi melkeinpä ketä vaan kenttäpelaajan)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Voittoputki sitten tosiaan jatkui Mirasanen kustannuksella. Kenttäpelaajat tekivät tehoja laajalla rintamalla ja saldokin muodostui 17+35=52, että tyytyväinen täytyy olla.
Erityis maininnan tällä viikolla ansaitsee kyllä Selänne tehot 4+3=7 ovat enemmän, kun uskalsin mieheltä toivoa. Toivottavasti sama tahti jatkuu ensi viikolla.

Tällä viikolla vastaan asettuu Hc Tiki 10, jolla on todella kova joukkuea. Voittoon pitäisi olla kuitenkin ihan hyvät mahdollisuudet, sillä avainpelaajat saavat mukavasti pelejä alle tällä viikolla.
Jälleen siis tiukka peli tiedossa, josta tappiokaan ei olisi pettymys.

EDIT: voittoputki yhteen (niin kait se pitää kirjoittaa?).
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös