Jämäfinaali here i come!!!
Vaikka vastaan tuleekin ikuinen häviäjä eli mirasane [heheheh], niin ei ton pronssin voitto kauheasti lohduttaisi.
Kirjotin jo eilen illalla tonne fantasypelin puolelle, mutta tuskin niitä kukaan näkee/lukee. Tässä se teksti...muutamin muutoksin...
"Mun ja Paavolan viikko päättyi tasan, pienestä oli kiinni. Vielä ennen viimeisen illan matseja johdin 8-7. Olisin voittanut/mennyt vinaaliin jos esim. Eliaksen viimehetken maali [teki sen 20 sekunttia ennen loppua!!!] olisi ollut tasakenttämaali eikä ylivoima maali tai jos Zetterin maali olisi ollut yv maali eikä tasakentin tehty tai jos ja jos ja jos...
Mulla mies joka on tehnyt tehot 25+81=106 jäi tällä viikolla nollille. Ei Thornton näemmä paineen alla osannut toimia.
Luin tuolta säännöistä (
http://help.yahoo.com/help/us/hockey/hrules/hrules-20.html ) että kun peli päättyy tasan, niin ensimmäinen kategoria jota katsotaan on tehdyt maalit. Paavola voitti sen yhdellä maalilla joten game over mun osalta. On se niin väärin että tasurillakin tippuu. =)
No, paremmalleni hävisin....onnittelut siitä. Toivon mukaan saan hyvityksen tästä jos ja kun Inter pyyhkii Arsenilla kenttää =) (etkös sinä olut Arse fani?)...jos siis molemmat jengit jatkoon pääsee."
Toivottavasti annoin edes hyvän vastuksen ja loin muutamia hiki pisaroita kanssa managerin otsalle...