Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 751
  • 9 693

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Nyt vois jo ehkä virallisesti sanoa että jännäks menee. Eilen tais tilanne olla sulle 10-4 tjsp ja nyt se on taas kääntynyt mulle 7-6. Pari kategoriaa jo suht varmoja että menee joko sulle tai mulle, mutta useimmat vielä ihan auki.

Nyt en todellakaan tiedä että peluuttaisinko veskareita vai en. Teen niin tai näin, tämä ratkaisu voi vielä potkia itteäni persuksille.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Tuurilla jatkoon, onneks mun äijät pelasivat hyvin kun oli totuuden hetki. Kiitos Team Väinölle hyvästä vastuksesta, unettomista öistä [heh] ja anteeksi että jouduin tiputtamaan sut. =)

Nyt vastassa liigan heittopussi eli Paavolan Sisu. Jos jatkoon mielin, niin saa äijät näyttää parastaan. Toinen tiukka kamppailu on mirasanen ja team koivun välillä. Eikös olisikin aika mukavaa jos altavastaajat menisivät finaaliin?

Ihan mielenkiinnon vuoksi katoin miten muut jengit pelasivat ja tämän kauden 11:sta [No Mercy Team] olis voittanut mut 9-5. No, onneksi ei osunut kohdalleen. =)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
vieri kirjoitti:
Ihan mielenkiinnon vuoksi katoin miten muut jengit pelasivat ja tämän kauden 11:sta [No Mercy Team] olis voittanut mut 9-5. No, onneksi ei osunut kohdalleen. =)

Kieltämättä viime viikko oli joukkueeni osalta luultavasti kauden paras kun maalivahtiosastokin lopulta kunnostautui. No Mercy team taistelee muuten vielä sijasta 7. eikä siis ole tyytynyt tuohon runkosarjan sijoitukseen ;)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
huh huh..tiukkaa tekee Miran kanssa..Ei oikein kummallakaan ole viikko mennyt putkeen, paitsi maalivahtiosastolla Mira antaa pataan; ainoastaan nollapeli lauantaina toisi mulle ehkä yhden pisteen tästä kategoriasta. Aebisherin seuravaihto ei kyllä pätkääkään suosinut meitsiä. Kattosin tossa noita vaihtoja mitä loppuaikana tehtiin niin huh huh...Kyllä Legace ja Kovalchuk tuli ihme veiveillä. No,katotaan kuin äijän käy.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Tiukkaan on myös toisessa välierässä, tällä hetkellä johdamme 9-6. Tarkemmin katsottuna varmaankin jokainen kategoria on vielä auki, mitä nyt Sisun 3-1 johto alivoimapisteissä on sentään jonkinlainen ja kun Huet'n nollapeli Vierille on iso etu, meikäläisen veskat eivät shutouteilla ole paljoa juhlineet (Kölzig 0 ja Turco 3). No, tänään ja huomenna on paljon pelissä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
beerhunter kirjoitti:
huh huh..tiukkaa tekee Miran kanssa..Ei oikein kummallakaan ole viikko mennyt putkeen

Jep, syömähampaani ovat olleet tällä viikolla aika tylsät:

Kovaltshuk: 0+0=0
McCabe: 0+0=0
Prospal: 0+0=0
Williams: 0+0=0

Pelottavaa tässä on se, että Ilja ja McCabe ovat viikolla kirjanneet nimiinsä vain yhden maalia kohti suunnatun laukauksen kumpikin. Eihän niitä pisteitä tule, jos kaverit ei pääse edes laukaisupaikkoihin. Williams taas laukoo paljon, mutta kyllä kymmenestä laukauksesta soisi jo parin menevän maaliinkin.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Sorppa kirjoitti:
No, tänään ja huomenna on paljon pelissä.
Totta, tiukkaa on ollut ja eiköhän meidän peli ratkea kahden seuraavan yön kuluessa. Itse olen vaihdellut muutamia pelaajia kuin eh...naista...siis päivittäin (heh, varmaan!). Kaks/kolme pelaajaa vaihtuu päivittäin...pakko kokeilla kaikkea mahdollista jos vaikka pystyisin yllättämään itsensä Paavolan. Vaikka tappiolla olenkin ja tappio tästä varmaan seuraa, niin olen aika tyytyväinen tähän kauteen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Itsekin heitin Leetchin joukkueestani, vaikka kaverin päävamma saattaa olla lieväkin. Näin lyhyessä sarjassa ei ole oikein varaa pitää dtd-miehiä joukkueessa pitkään.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Jämäfinaali here i come!!!

Vaikka vastaan tuleekin ikuinen häviäjä eli mirasane [heheheh], niin ei ton pronssin voitto kauheasti lohduttaisi.

Kirjotin jo eilen illalla tonne fantasypelin puolelle, mutta tuskin niitä kukaan näkee/lukee. Tässä se teksti...muutamin muutoksin...

"Mun ja Paavolan viikko päättyi tasan, pienestä oli kiinni. Vielä ennen viimeisen illan matseja johdin 8-7. Olisin voittanut/mennyt vinaaliin jos esim. Eliaksen viimehetken maali [teki sen 20 sekunttia ennen loppua!!!] olisi ollut tasakenttämaali eikä ylivoima maali tai jos Zetterin maali olisi ollut yv maali eikä tasakentin tehty tai jos ja jos ja jos...

Mulla mies joka on tehnyt tehot 25+81=106 jäi tällä viikolla nollille. Ei Thornton näemmä paineen alla osannut toimia.

Luin tuolta säännöistä ( http://help.yahoo.com/help/us/hockey/hrules/hrules-20.html ) että kun peli päättyy tasan, niin ensimmäinen kategoria jota katsotaan on tehdyt maalit. Paavola voitti sen yhdellä maalilla joten game over mun osalta. On se niin väärin että tasurillakin tippuu. =)

No, paremmalleni hävisin....onnittelut siitä. Toivon mukaan saan hyvityksen tästä jos ja kun Inter pyyhkii Arsenilla kenttää =) (etkös sinä olut Arse fani?)...jos siis molemmat jengit jatkoon pääsee."

Toivottavasti annoin edes hyvän vastuksen ja loin muutamia hiki pisaroita kanssa managerin otsalle...
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
vieri kirjoitti:
Jämäfinaali here i come!!!

Hehee, sainpas kyykyttää sua, vaikka tiukoille menikin...

Kun tosiaan tuolta Yahoosta ei näitä kukaan lue niin: Olihan tosiaan tasaista. 8-8 ja maalit 11-10 mulle. Veskasi olivat aika liekessä koko viikon, joten kenttäpelaajilleni jäi vastuu koko voitosta.

Jossitella voisi kyllä aika paljon, hieman iski kylmät väreet, kun Zetterberg teki maalinsa vielä pelin alkuvaiheessa ja Elias (pointsit Patrikille, jo tämän takia mies kannatti treidata alkukaudesta) jätti maalinsa tosiaan aikaan viime hetkille, 59:40.

vieri kirjoitti:
Mulla mies joka on tehnyt tehot 25+81=106 jäi tällä viikolla nollille. Ei Thornton näemmä paineen alla osannut toimia.

No, meikäläisen 42+50=92 -kaveri veti myös kovan saldon, 0+1 ja -3. Hyvä Staal!

vieri kirjoitti:
No, paremmalleni hävisin....onnittelut siitä. Toivon mukaan saan hyvityksen tästä jos ja kun Inter pyyhkii Arsenilla kenttää =) (etkös sinä olut Arse fani?)...jos siis molemmat jengit jatkoon pääsee."

Eikä se Inter mitään pyyhi... tosin ihan mielenkiintoinen taisto tulee, jos sinne asti molemmat pääsevät. Meidän tuurilla sekä Juve ja että Villareal tässä pyyhkii niin punaisella kuin sinisellä kankaalla pöytää. Onneksi tänään varmistui, että viikonlopun Arsenalin kolhukaksikko Cesc & Eboue matkaavat molemmat Torinoon, joten ehkäpä Inter-Arsenal on mahdollista?

vieri kirjoitti:
Toivottavasti annoin edes hyvän vastuksen ja loin muutamia hiki pisaroita kanssa managerin otsalle...

Usko omiin oli kova ja se ei horjunut ottelusarjan aikana... ;-)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Jaahas..pelit on viimestä vaille ohitse. Paavola todennäköisesti viemässä voiton. Pieniä saumoja vielä on,mutta tuskinpa pystyn enää voittoa ottamaan. Saas nähdä vieläkö paukkuja löytyy ensi kaudeksi; kyllähän tää taas on kivaa ollu. Vois koittaa vaikka sitä live-draftia ensi kerralla. Annan TeamKoivulle yleiskouluarvosanan 9+, kauppojen osalta 6 1/2. Hopee ei oo häpee!!!!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Laitan jo nyt kauden pakettiin, koska tietokone lähtee tänään huoltoon ja saan sen takas ties koska.

Aika jännä finaali teillä on tosiaan ollut. Vielä en lähde arvailemaan kuka voittaa, koska vaikka yks alivoima piste sulle ja tilanne ois tasan. Laskin että tän päivän pisteillä mä johtaisin Paavolaa 8-7 ja Koivua 10-5. Jos noi numerot pitää vielä huomenna paikkaansa, niin todellinen mestari olen...minä. Heh.

Pelit loppuu ihan hyvään aikaan, koska alkoi jo näkymään kyllästymisen merkkejä. Neljäs sija luultavasti tänne...ihan tyytyväinen siihen kun kattoo miten surkeasti mun drafti meni. Treidejä ei tullut tehtyä kuin yksi [!!!] ja syy siihen on tämä autokauppiaan maine. Huomasin jo heti alussa ettei kannata edes ehdotella, koska takasin vaadittiin ihan liikoja [esim. kun Foppaa kyselin niin toiseensuuntaan vaadittiin Thorntonia ja jotain muuta pelimiestä (en nyt muista ketä)]...huh. =)

Onnea tulevalle mestarille ja kiitos kaikilla muillekin hyvästä kaudesta/vastuksesta. Toivottavasti sitä vielä ensi vuonna jaksaa lähteä mukaan...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kausi sitten päättyi omalta osaltani onnellisesti. Pronssia tuli ja se, että pronssimatsissa kukistin Vierin tuntuu lähes yhtä hyvältä kuin mestaruus. Ensi vuonna uudestaan. :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tottakai mukana jos vain pelataan, vaikkakin viime kausi olikin masentava.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Jepulis, mukana taas.

#97 kirjoitti:
Jeps, mukana ollaan. Kai sitä nyt VIIMEINKIN junaillaan se live drafti?

Tämä olisi kyllä aika mukava juttu, kävisikö live-draft kaikille? Jotenkin toi "arpominen" ja draftin jälkeen saatu järkyttävä ylipainotus esim. vasemmissa laitureissa ei tunnu hyvältä.
 

Gaff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Philadelphia Eagles
Jos uusia pelaajia otetaan mukaan, niin olisin kiinnostunut liittymään myös peliin. Aktiivisuutta kyllä löytyy peliä kohtaan, joten joukkue ei jää alkuinnostuksen jälkeen hunningolle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mukana ollaan, vaikka edellinen kausi meni ns. persiilleen..
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mukana ollaan ja voin jälleen toimia liigan ylläpitäjänä, jos se kaikille sopii. Nyt uusia pelaajiakin taidetaan taas ottaa mukaan, kun viime kaudella muutama manageri heitti leikin läskiksi jo kesken kautta.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mukana ollaan. Eipä juuri muihin fantasy-kuvioihin mielenkiinto riitäkään, mutta onhan tämä hieno tapa pysyä selvillä NHL-kuvioista.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jaahas.....arvoisat kilpakumppanit! Kuka hoitaa liigan alkuun tällä kaudella? HC Tiki 10 on valmis puolustamaan TOP-20 sijoitustaan jälleen kerran! Kaikki mukaan taas ja live-drafti pystyyn!

Edit: Miltä muuten näyttää nämä meidän viime vuodet? Kuka on voittanut ym? Nizorals ja Mirasane ovat ainakin olleet aika kovia....ja Vieris Dream Team....
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olikos tämä se suurin ja kaunein liiga? Anon paikkaa joukkoonne.

Jos joku väittää olevansa mua aktiivisempi manageri niin valehtelee ja menestystäkin on tullut muissa liigoissa :)

EDIT: kokemusta on livedraftista ja se on kyllä erittäin mukavaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös