Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 175
  • 9 761

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti mirasane
Noo, ekassa Vierin paidassa pelaamassaan ottelussa Iginla teki vain tehot 3+1, eli aika hyvältä näyttää. Mitkä on fiilikset? :D
Nyt vielä naurattaa (ei kuitenkaan välttämättä enää viikon päästä). Tää on jotenkin niiiiin tyypillistä. Iggy on kyllä aiemminkin paukuttanut kovia tehoja yhteen otteluun mutta tasaisuus on puuttunut.

Nizoralsin pukukopissa on ovet paukkuneet oikein urakalla viime päivinä. En oikein itsekään muista ketä mun joukkueessa nykyään pelaa. Iginla <> Zednik kaupan jälkeen tapahtui siis seuraavaa:

Nizoralsille:
Jason Blake
Jeff Hackett
Jason Krog
Sergei Gonchar
Jim McKenzie
Joe Sacco (jatkoi waiveriin)

Ice Kangaroosille:
Brendan Morrison
Georges Laraque
Niklas Hagman
Jon Klemm

TFC:lle:
Curtis Joseph
Scott Thornton

GM Plankton, Nizorals
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: ID# 7568 härmä meeting

Viestin lähetti Helinkopteri
Olisiko arvon kanssamanagereilla kiinnostusta tapaamiseen?
Suosikkijoukkueiden perusteella ainakin Marko77,Plankton, ja Nro44 olisivat tamperetta likellä.
Jos kiinnostusta löytyy niin pidetää kunnon "trade-session" jossain tarkoitukseen soveltuvassa ravitsemusliikkeessä..

Idea on mainio ja toteuttamiskelpoinen..:) Ja Elias on muuten siellä no-trade -listalla, joka lienee jossain ketjun uumenissa..:p
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vierin taika

On siinä säröjäkin. Ei taida Sacic pelailla niin nopeasti, kuin inipoppoon manageri ennusteli. Mitä tähän viikkoon ja omaan joukkueeseen tulee, niin Karsimon Solun maalivahdit eivät paljon toivoa jättäneet. Varmaankin tämän kauden kovimmat maalivahtitilastot.

P.S. Kyllä mäkin voin tulla tuopin ääreen ruotimaan, jos vaan sopiva ajankohta löytyy.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti sopuli
. Mitä tähän viikkoon ja omaan joukkueeseen tulee, niin Karsimon Solun maalivahdit eivät paljon toivoa jättäneet. Varmaankin tämän kauden kovimmat maalivahtitilastot.

Belfour ja Thibault -tandemi on kyllä pelannut tämän viikon aika loistavasti. Saldona 3 voittoa, GAA 0.75, torjuntaprosentti 97.5 ja 2 nollapeliä. Kiitokset vain pojille.

Muut kaverit ovatkin sitten ilmeisesti nukkuneet ja ihailleet maalivahtieni näytöstä. Kahta kategoriaa lukuunottamatta on tulossa turpiin. Mm. PIM-tilasto on "hauska", luvuin 26-113 turpiin ja pelkkä Goon-Mario peittoaa koko joukkueeni.

Noh, yritetään tästä viikosta huolimatta tapella vielä pudostuspelipaikasta.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Vierin taika

Viestin lähetti sopuli
On siinä säröjäkin. Ei taida Sacic pelailla niin nopeasti, kuin inipoppoon manageri ennusteli.
Ei säröjä, Savard paikkaa Sakicia, eikä minulla muutenkaan ole hätää..."According to Granato this morning (torstai-aamuna sanottu), he's targeted for one week or two weeks tops."

Ja muutenkaan joukkueeni ei yhtä miestä kaipaa. Mulle riittää että mies on kunnossa kun play-offit alkavat. :)

Joukkueeni pyörittää HC Kortepohjaa kuin märkää rättiä (heh). Tilanne 12 - 1 ja kärkipaikka näyttää vaihtuvan huomen-aamulla.

Ciao,
Tommi
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Lievästi sanottuna takkuinen viikko päättyi KooGeen kanssa 6-6 tasapeliin.
Voitto/tappio oli erittäin pienestä kiinni mutta olemma tyytyväisiä...

Kohtalon viikot alkavat, nyt tarvitaan onnistumisia varsinkin epätasaisesti pelanneelta Johnsonilta.

Aebischer ja Tanguay olivat viikon tähdet, Hossa tykitti ainoassa pelissään puolinuhaisena 1+1.
Myös Mariuksen kaksi maalia olivat iloinen yllätys, jokohan viimeinkin lähtee...

Karsimon Solu saa varautua kovaan kyytiin, taktiikat on hiottu ja kynnet teroitettu.

Ps. Vieri, yritin pyöritellä mahdollisia treidiehotuksia,
sää et kuitenkaan halua mun huonoja pelaajia enkä mä toisaalta halua luopua hyviksi havaituista joten aika vaikeaa on...

EDIT:
Manageri otti pienen riskin ja nappasi Irben waiwersista,
saas nähdä kuinka käy...
 
Viimeksi muokattu:
K

kangaroo

Huh on tämä elämä kovaa. Jumbosijalle taisin juuttua lopullisesti. Koivuakin vastaan näytti lupaavalta, mutta miehistö hyytyy aina loppuviikosta ja naapuri menee menojaan. Sama juttu vaikka ukot vaihtuvat jatkuvasti. Rupeavat yleensä pelaamaan jonkun toisen rosteriin siirryttyään.

No eipä tämä niin vakavaa ole. Onnittelut vaan Vierille piikkipaikasta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tappio Mirasanen Hiiret -joukkuelle 6:5, mutta tyytyväinen olen! :) Seuraavaksi lähdetään HC Tiki10:n kaatoon!! Paha tiimi, mutta ei mahdoton.. Suuret odotukset paluuta tekeville Fernandezille ja Hedbergille.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nizoralsin GM kävi taas piiitkästä aikaa shoppailemassa. Tällä kertaa kauppakumppanina oli No Mercy Team.

Nizoralsille:
Kristian Huselius
Ben Clymer
Vaclav Nedorost

NMT:lle:
Todd Harvey
Jason Krog
Trevor Letowski

Huseliukselle on jo joukkueen johdon toimesta esitetty kaino pyyntö pysyä poissa Keenanin doghousesta. Tämähän onnistuisi mitä mainioimmin tekemällä tällä viikolla repullinen pisteitä mirasanen iloksi. Edellinen kärkimatsi meni joukkueelta todella vaisusti joten jokohan Hiiret saa tuta nahoissaan hilseshampoon voiman ja mahdin.

GM Plankton, Nizorals
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Nyt se onnistui!!

Olen jo kauan pyrkinyt saamaan kozlovia joukkueeseeni, Nizon kanssa siitä käytiin useasti kauppaa, mutta ei päästy yksimielisyyteen. Myös Tie Domia olen muutamaan otteeseen koittanut aiemminkin ostaa, ja nyt sekin onnistui, teholiisesti tämä oli ehkä huono kauppa, mutta kyllä Tie korvaa kaiken!! =)

eli siis Team Koivulle: Conroy, Novoseltsev, Svehla.
Team Fight Clubille: Domi, v.Kozlov, Woolley.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt tuntuu taas sujuvan edellisen viikonkonttauksen jälkeen

HC Flintstone - HC Kortepohja matsi siis tällä hetkellä tilanteessa 11-1, joten elintärkeistä pisteistä taisteltaessa nyt tuntuisi sujuvan, mutta eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa vaan katsotaan nyt mihin tuo tilanne kehittyy.

Pelaajista varsinkin nuo mun molemmat maalivahdit on olleet tulessa niin Brodeur kuin Deniskin venyivät samana yönä molemmat nollapeliin ja voittoon. Maalivahtien huippuesityksien siivittäminä tästä voi vielä tulla makea ja erittäin tarpeeseen tullut voitto. Pitää siis toivoa että HC Flintstone jatkaa samoin kuin on aloittanut tämän viikon.

PS. jottei kaikki olisi kuitenkaan niin hyvää niin mun joukkueestani waiveriin dumppaama Connolly on nyt intoutunut varsinaiseen maalivireeseen ja itse sieltä yrittämäni Sean Avery meni jälleen kerran sivu suun.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
No Mercy Teamille ei annetta armoa! 8-1 johto tällä hetkellä, ja usko on kova että pysyy loppuun asti. Onnekseni vain Forsberg, on saanu vastustaja leiristä tällä hetkellä jotain aikaan.

2 viikkon mun molket on imuuttanu oikein urakkapalkalla kiekkoja verkkoon, mutta nyt on pysyny maalit melko puhtaana.

Lalime W2 GAA 0.00 SV% 1.000 SHO 2
Tugnutt W1 GAA 0.00 SV% 1.000 SHO 0

Vielä kun poijat osais hieman puolustaa, niin +/- pysyis joskus lämpösen puolella.

Rok!
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuntopuntari

Laskin ajankulukseni liigamme kuntopuntarin viideltä viime kierrokselta. Kovin suuria eroja siitä ei löytynyt verrattuna sarjataulukkoon. Eniten asemiaan ovat viime viikkoina petranneet Jääkone, Kontula Grinders ja Animaaliset verrattuna koko kauden suoritukseen. Vastaavasti alaspäin ovat menneet HC Tiki10, HC Flintstone ja HC Kortepohja.

Ranking Team W - L - T Points League Position
1 Vieri's dream team 45-18-12 102 1
2 Nizorals 41-17-17 99 3
3 Sega mahlajook 40-21-14 94 4
4 Mirasanen Hiiret 37-22-16 90 2
5 Karsimon Solu 35-24-16 86 7
6 HC Turhat 34-25-16 84 5
7 Animaaliset 32-23-20 84 12
8 Jääkone 31-25-19 81 16
9 Predators 32-30-13 77 11
10 TeamKoivu 33-31-11 77 9
11 Kontula Grinders 29-28-18 76 17
12 Helinkopteri 30-31-14 74 14
13 No Mercy Team 26-29-20 72 13
14 HC Kortepohja 25-31-19 69 6
15 HC Flintstone 24-36-15 63 10
16 HC Kiisa 22-35-18 62 18
17 HC N@stapoj@t 22-39-14 58 15
18 HC Tiki10 23-40-12 58 8
19 Team Fight Club 21-44-10 52 19
20 Ice Kangaroos 14-47-14 42 20
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No niin. Taas on kierros lisää mittarissa ja pleijarit sen kun lähestyvät.

Kärkipään ottelussa Nizorals kaatoi vaisusti pelanneen Mirasanen Hiiret selkeästi 8-4. Tämä taisi viimeistellä Vierin runkosarjavoiton. Hiirillä ja Nizoralsilla on enää vain 2 pistettä rakoa joten kakkospaikasta nähtänee vielä kiivas taistelu.

Vierin kanssa hiljattain tekemäni Iginla <> Zednik -kauppa vituttaa jo aika ankarasti alun hymähtelyistä huolimatta. Jarome perkele...

Seuraavaksi vuorossa siis HC Tiki10. Let the battle begin.

GM Plankton, Nizorals

P.S. Vieri hei, pidäthän nyt oman osuutesi meidän diilistä. Mä voitin Hiiret niinkuin lupasin joten pistäpä postiin se aito nimikirjoituksella varustettu näkymättömän miehen valokuva ja ne eturivin liput Iron Maidenin konserttiin Hervannan jäähalliin ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
HC Kortepohja sai kyytiä

Valitettavasti vain muutkin pahimmat kilpailijat viivan tuntumassa keräsivät kiitettävästi pisteitä joten sijoitus kisassa ei noussut kuin pykälällä, eli sijalle 9. No joka tapauksessa tilanne viivalla on varsin tiukka ja mahdollisuudet tuonne pleijareihin elää vahvana.

Tässä siis tuo tilanne viivalla:
5 HC Turhat 123-104-58 .533 304
6 Karsimon Solu 114-100-71 .525 299
7 HC Kortepohja 120-109-56 .519 296
8 HC Tiki10 119-110-56 .516 294
9 HC Flintstone 114-110-61 .507 289

Eroa viimeiseen pudotuspeli paikkaan siis 10 pistettä ja 5.sijalla oleva HC Turhatkaan ei ole vielä aivan vielä täysin kuivilla. Jännäksi menee varsinkin kun nuo HC Turhat on tän viikon vastustajani, joten tässä on todellinen paikka iskeä ja kuroa tuota eroa kiinni, toisaalta myös mahdollisuuksien kuivuminen voi olla edessä.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
ei ole elämä reilua, viime viikon esityksellä olisin pistänyt Nizolle kummasti kampoihin edellisviikolla, mutta nyt teki tiukkaa Jääkoneen kanssa.. (hävisin Nizolle 10-2, viimeviikolla olisi tulos ollut 6-5) (Jääköneen voitin 6-4) ..

Jossitteluahan tämä, mutta minkä takia minulla täytyy mennä huonosti silloin kun vastustajallakin menee??

TFC on myös laittanut hieman tuuletusta käyntiin ja pyörittänyt pelaajia Waiversin ja kokoonpanon välillä, nyt joukkueeseen nostettiin Jani Rita ketä pelasi viimepelissä Ykkösketjusaa (tosin oli jäällä vain jokatoisessa ykkösketjun vaihdossa)..

No joo, eihän mulla itseasiassa mitään ihmeellistä asiaa tässä ollu..

Nizo, miten olis, saisinko alennusta jostain pelaajasta jos pöllyttäisin Hiiriä tällä viikolla??
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Plankton
Kärkipään ottelussa Nizorals kaatoi vaisusti pelanneen Mirasanen Hiiret selkeästi 8-4. Tämä taisi viimeistellä Vierin runkosarjavoiton.
Hiirulaiset taitavat vieläkin leijailla pilvissä voitettuaan mahtavan Dream Teamin.
Vierin kanssa hiljattain tekemäni Iginla <> Zednik -kauppa vituttaa jo aika ankarasti alun hymähtelyistä huolimatta. Jarome perkele...
Olen erittäin pahoillani että Iginla on yksi joukkueeni kantavista voimista. Toivottavasti kohtaamme (viimeistään finaalissa) ja Iginla ratkaisee pelin edukseni...kiekko pomppi maaliin jatkoajalla sinun parhaan pelaajan pers...takamuksen kautta maaliin. Mikä olisi sen parempaa? :)
P.S. Vieri hei, pidäthän nyt oman osuutesi meidän diilistä. Mä voitin Hiiret niinkuin lupasin joten pistäpä postiin se aito nimikirjoituksella varustettu näkymättömän miehen valokuva ja ne eturivin liput Iron Maidenin konserttiin Hervannan jäähalliin ;)
Tarkkaile postiasi. Lippuja Maidenin keikalle en tosin saanut, mutta sain hommattua lähes yhtä arvokkaita ilmaislippuja Linnanmäelle ensi kesäksi. Toivottavasti löydät niille käyttöä. ;)

Ciao,
Tommi
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti nro.44
Nizo, miten olis, saisinko alennusta jostain pelaajasta jos pöllyttäisin Hiiriä tällä viikolla??
Toki. 15% lähtee pelaajan kuin pelaajan hinnasta. Ei ne silti halpoja ole. Melkein vois luvata 30% kun näytät antavan Hiirille aika paljon eteen ;)

GM Plankton, Nizorals
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Viestin lähetti Plankton
Toki. 15% lähtee pelaajan kuin pelaajan hinnasta. Ei ne silti halpoja ole. Melkein vois luvata 30% kun näytät antavan Hiirille aika paljon eteen ;)

GM Plankton, Nizorals


Miten niin eteen, johdossa olen jo 9-0, jäähyissä nimittäin, eikös se ole sitä pöllyttämistä?? ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Treidejä

Team Helinkopteri teki odotetun ratkaisun ja treidasi ailahtelevasti pelanneen Brent Johnsonin TFCeehen.
Mukana lähti koko kauden mukana ollut joukkueen henkinen selkäranka ja kapteeni Saku Koivu.
Helinkopterin tiimiin matkaa Curtis Joseph ja Jere Lehtinen.

Itse olen ainakin treidiin tyytyväinen vaikka Koivun lähtö riipaiseekin.
Joseph viedään välittömästi pispalan portaisiin hakemaan myöskin pikkasen hukassa ollutta peli-iloaan.
Eiköhän se sieltä löydy...
Jere taasen on ns. varma nakki ja tuo mukanaan ainakin "mukavahkot" +-tehot.

Ps.Mirasane, you got to be kidding me...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kauppoja täälläkin

No Mercy Team:lle
McAmmond, Dean (C, LW-Col)
Vrbata, Radim (RW-Col)

HC Flintstonelle
Hartnell, Scott (LW-Nsh)
Ricci, Mike (C-SJ)

Sinällään en itse nähnyt että olisin pahemmin hyötynyt saatikka hävinnyt tässä kaupassa mutta suostuin No Mercy Teamin tarjoukseen. Ja jos nyt jotain perustetta haetaan kaupan hyväksymiselleni niin tuo Hartnell-Ricci kaksikko on jäähyminuuttien saralla paljon McAmmond-Vrbata kaksikkoa kovempia ja viime aikoina tuo kovuusosastoni on kaivannut lisäsatsausta tuolle saralle ja nyt sitä oli tarjolla suhteellisen hyvässä paketissa.

Itse tän viikon pelissä tilanne vaikuttaa varsin tiukalta, eli tällä hetkellä ollaan numeroissa 5-5, tosin viikko on vasta alussa joten mitä vain saattaa tapahtua ja pitää toivoa että HC Flintstone jatkaa venymistään ja nappaa tästäkin mieluiten mahdollisimman selvän voiton, hävitä ei ainakaan saa. Taistelu jatkuu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Taas on muutamia treidiehdotuksia tullut. Harkitsen niitä kaikessa rauhassa eli älkää repikö pelihousujanne..Tässä vaiheessa kuitenkin näyttää..no..katsellaan..;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Onkos muilla managereilla mitä selaimia käytössä?
Itse otin kokeilumielessä netscape seiskan,
muuten ookoo mutta kokoonpanojen muuttaminen ei onnistu.
Saan vaihdettua D/bench statuksen mutta submitin ja pienen latauksen jälkeen rosteri on ennallaan...
Jotain mätää asetuksissa vai??

Tiktaattorille kiitokset nopeasta toiminnasta!
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Helinkopteri
Onkos muilla managereilla mitä selaimia käytössä?
Itse otin kokeilumielessä netscape seiskan,
muuten ookoo mutta kokoonpanojen muuttaminen ei onnistu.
Saan vaihdettua D/bench statuksen mutta submitin ja pienen latauksen jälkeen rosteri on ennallaan...
Jotain mätää asetuksissa vai??

Kyllä minulla vain Netscape 7 on toiminut vallan mainiosti (pelaan Jatkoaika 5:ssä), muita selaimia ei ole tarvinnut edes kokeilla. Joten asetuksissa lienee vika. Itselläni oudot ongelmat johtuvat usein palomuurista, mainoksenpoisto-ohjelmasta tai Aurian yhteysasetuksista, mutta ei niiden nyt aivan tuollaisia ongelmia luulisi tuottavan.

Edit: Jaa, Yahoossa on näköjään jonkinlaisia serveriongelmia. Johtuisiko vika niistä?
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös