Lätkämanageri: Jatkiksen Parhaat

• 10 731
  • 203

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mä laitoin sinne. Ajattelin että voitais tehdä tommonen vähän isompi kauppa.

Voittaja

Jäsen
Ajattelit vähän liian vähän aikaa, ei mulla nyt sentään noin kova tarve ole molarille. Huh huh.... Nippa nappa voisin MIETTIÄ, että ottaisinko nuo kolme tarjoamaa pelaajaasi edes jompaa kumpaa, Shannyä tai Lidasta vastaan, mutta että molemmat, ja vielä Markkanen? Sori vaan, hyvä(?) yritys, mutta ei onnistu.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Voittaja
Ajattelit vähän liian vähän aikaa, ei mulla nyt sentään noin kova tarve ole molarille. Huh huh.... Nippa nappa voisin MIETTIÄ, että ottaisinko nuo kolme tarjoamaa pelaajaasi edes jompaa kumpaa, Shannyä tai Lidasta vastaan, mutta että molemmat, ja vielä Markkanen? Sori vaan, hyvä(?) yritys, mutta ei onnistu.

Mun yritys ei todellakaan ollut kusettaa, mutta en haluaisi antaa Philadelphian ykkös maalivahtia ihan helpolla, koska minulla ei ole oikeastaan tarvetta sitä vaihtaa. Tarvitsen itse noita kahta maalivahtia niin paljon, että jos joku jommankumman haluaa, niin saa antaa niistä kaksi huippu pelaajaa.

Voittaja

Jäsen
Joo, ei se mitään...heh. Mä taidan mennä näillä veskoilla, toivoen että Dunham ei saa eka peleissä yhtään koppia ja että Jussi poimii kaikki lätyt kiinni, ellei peli ole sitten Detroitia vastaan.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutamia vaihtoja on nyt tehtynä ja olen aika tyytyväinen omaan joukkueeseeni. Itselläni ei ole enää mikään hirveä tarve vaihtaa pelaajia, mutta olen valmis kauppoihin jos jotain mielenkiintoista ilmenee. Oikeastaan minua kiinnostaisi vielä yksi hyvä puolustaja, mutta sekään ei ole välttämätön. Laitankin tähän pelaajia joita on minulta mahdollisuus kysellä jos jollain on jotain tarvetta.

C Michael Nylander /Jagrn sentteri
C Pierre-Marc Bouchard /Mahdollisesti Gaborikin sentteri ensi kaudella.

LW Ramzi Abid /Pelaa todennäköisesti Super Marion vierellä.
LW Peter Sejna /Yksi suurimmista Calder ehdokkaista.
LW Jani Rita /Jos saa pelipaikan on Ritalla myös mahdollisuus voitta Calder.

RW Mattias Weinhandl /Teki viime kaudella hyvää jälkeä ja pelaa melkovarmasti Yashinin vierellä.

D Alexei Zhitnik /Buffalon etuoikeutettu ykkös puolustaja ja pelaa paljon ylivoimaa.
D Vladimir Malakhov/ Peruspuolustaja joka on tehnyt menneillä kausilla paljon pisteitä. Tulee saamaan myös paljon ylivoima aikaa. Jos pelaa Leetchin parina tulee tekemään paljon pisteitä. Onko tämä kausi Malakhovin uusi tuleminen?

Edit: Kuvaukset pelaajista.

Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitan tännekkin taas pienen tarjouksen. Jos jollain on tarvetta puolustajalle, niin minulta saa yrittää treidata Zhitnikin, Malakhovin tai Seidenbergin, mutta vain sillä ehdolla, että haluaa kylkiäisinä Ramzi Abidin, Mattias Weinhandlin tai Pierre-Marc Bouchardin. Itse tarvitsen vaihdossa hyvän RWn.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulokkaat?

Mikä on nyt päätös näiden tulokkaiden poimimiseksi? Jos päätös on se että jokainen saa poimia vain yhden pelaajan kerrallaan, niin miten tämä toteutetaan ja valvotaan?

Toivon keskustelua?

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pelit alkavat joukkueilla 8. 9. tai 10.10. Minä näkisin, että näiden aikana voi hankintoja tehdä vain yhden, koskien sellaista pelaajaa, joka ei ole listoilla tässä vaiheessa. Paitsi jos kierros menee läpi.

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
W

Olen edelleen sitä mieltä,että kaikki uudet lisätyt pelaajat menevät Waiversien kautta eli eivät suoraan FA:ksi. ELi tällöin on mahdollista ottaa vain 1 pelaaja kerrallaan, jos moni haluaa samoja pelaajia. Tällöin ratkaisee Waiver priority, ja alemman numeron omaava on aina etusijalla.
Tämä olisi mun muistikuva,ihan varma en ole

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mullakin on waiver-näkemystä tukeva muistikuva. 100% varma en ole, mutta... Näin muistelisin.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulla taas on vahva muistikuva, että tulokkaat menivät viime vuonna suoraan Free Agenteiksi, jolloin ainakin minua ketutti kun muutaman hyvän pelaajan joku muu ehti kaappaamaan ensin.

Tai sitten nukuin liian kauan kun pelaajia tuli tarjolle.

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Kelasin tossa Jatkoaika 2 vanhoja posteja ja niin kuin muistinkin, rookiet jotka eivät olleet listalla menivät Waiverin kautta,jolloin se manageri,jolla on Waiver priority alhaisin saa pelaajan ensimmäisenä jos pelaajasta on useampikin kiinnostunut.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti beerhunter
Kelasin tossa Jatkoaika 2 vanhoja posteja ja niin kuin muistinkin, rookiet jotka eivät olleet listalla menivät Waiverin kautta,jolloin se manageri,jolla on Waiver priority alhaisin saa pelaajan ensimmäisenä jos pelaajasta on useampikin kiinnostunut.

Jos näin on, niin tuo on hyvä juttu koska se on kaikille reilu. Eikös se kuitenkin ollut niin, että siinä on sitten se 2 päivää aikaa nokittaa pelaajasta jos on parempi Waiver numero kuin toisella?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyllä, ja napattuasi waivereilta pelaajan menet listan viimeiseksi noin kuukauden mittaiseksi ajaksi. Ellei jokin muukin ota waivereilta pelaajan jälkeesi, jolloin hän joutuu viimeiseksi jne..

Voittaja

Jäsen
Jos ja kun kerran uudet menevät waiverin kautta, niin hyvä homma, eipähän tartte katella kuinka monta pelaajaa kukanenkin ottaa. Tosin meidän liigassahan on vain rehtejä Managereita, joten oikein se olisi mennyt kuitenkin.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kymysyksiä Waiverista.

Vielä vähän tuosta Waiverista. Olen nyt Waiver listalla kakkosena. Jos nyt nappaan jonkun sieltä listalta, niin tuleeko tämä pelaaja suoraan minun joukkueeseen, vai onko tämä pelaaja sen kaksi päivää vielä siellä listalla jos vaikka ykkösenä oleva sen nappaisi? Jos tämä pelaaja nyt sitten on sen kaksi päivää sillä listalla, niin onko minulla mahdollisuus peruuttaa tämä Waiver kauppa menettämättä kuitenkaan sijoitustani?

Edit: Vielä yksi. Jos olen ykkösenä Waiver listalla ja en ota yhtään pelaajaa tänä aikana, niin pysynkö siellä ykkösenä koko kauden vai tipunko sieltä jonkun aikasäännön takia?

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Ck kato liigamme kotisivuilta lisäohjeita...
Ciao

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ck kato liigamme kotisivuilta lisäohjeita...
Ciao

Kiitos beerhunter!

Täytyy nyt sitten vaan toivoa, että se joka on ykkösenä ajattelee samanlailla kuin minä, koska kun esimerkiksi Ruutu pelaa eri päivänä ja näin ollen tulee aikaisemmin listalle kuin esim. Hasek tai Zidlicky.

Niin jos minä luulen ykkösen ottavan Hasekin ja itse lähden tavoittelemaan Ruutua, niin se kuka saa Hasekin ja Zidlickyn selviääkin vasta päivää myöhemmin. Sitten ykkönen onkin halunnut Zidlickyn ja minä olisinkin saanut Hasekin, mutta minulle jäi käteen Ruutu ja kolmonen saa Hasekin.

Tämä jos joku oli epäselvästi kirjoitettu ja toivottavasti joku saa siitä selvää.

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
täysin loogista!!! ;)

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Viestin lähetti Ck
Kiitos beerhunter!

Täytyy nyt sitten vaan toivoa, että se joka on ykkösenä ajattelee samanlailla kuin minä, koska kun esimerkiksi Ruutu pelaa eri päivänä ja näin ollen tulee aikaisemmin listalle kuin esim. Hasek tai Zidlicky.

Niin jos minä luulen ykkösen ottavan Hasekin ja itse lähden tavoittelemaan Ruutua, niin se kuka saa Hasekin ja Zidlickyn selviääkin vasta päivää myöhemmin. Sitten ykkönen onkin halunnut Zidlickyn ja minä olisinkin saanut Hasekin, mutta minulle jäi käteen Ruutu ja kolmonen saa Hasekin.

Tämä jos joku oli epäselvästi kirjoitettu ja toivottavasti joku saa siitä selvää.
Nyt voisin käyttää kiitollisuuden tunnettasi hyväkseni ja ehdottaa sinulle jotain minulle sopivaa kauppaa hehehe

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt voisin käyttää kiitollisuuden tunnettasi hyväkseni ja ehdottaa sinulle jotain minulle sopivaa kauppaa hehehe

Joo näin sen sinun kauppaehdotuksesi ja kieltäydyin, mutta laitoin saatteeksi pienet perustelut.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kauden odottelua...

Täytyy taas vähän nostella ketjua ylöspäin, ettei se valahda ihan unholaan.

Kauden alku lähestyy ja jännitys alkaa tiivistymään. Ihan mukavasti on vaihtoruletti pyörinyt eri joukkueilla, mutta nyt näyttää siltä, että jokainen on vähän jämähtänyt paikalleen. Minä ainakin olen jo tässä vaiheessa aika varautunut vaihtojen suhteen, koska usko oman joukkueen tekemiseen on kova. Tietenkin jos jotain mielenkiintoista treidiä ehdotetaan, niin olen avoin ehdotuksille.

Uusien pelaajien tulo Waiveriin on yksi asia mikä lisää jännitys momenttia kauden alkuun. Itselläni on aika hyvät nokittamis paikat kun kakkosena pääsen poistamaan haluamani pelaajan waiverista joukkueeseeni. Se ei tietenkään takaa sitä, että saisin sen jonka haluan, mutta mahdollisuudet siihen on paremmat kuin alempana asteikossa olevilla.

Tsemppiä kaikille tulevaan kauteen. Sitä te nimittäin tulette tarvitsemaan jos meinaatte minut päihittää... ;)

Voittaja

Jäsen
Itse en ole tyytyväinen joukkueeseeni, eikä ole syytäkään. No onneksi sain muutaman lempipelaajani sinne, ja voin heidän esityksiään seurata myös tämän pelin mukana. Olisi paljon syitä tehdä treidejä, mutta kun on niin sahoja kaikki muut paitsi Detroitin äijät, niin näillä mennään.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Voittaja
Itse en ole tyytyväinen joukkueeseeni, eikä ole syytäkään. No onneksi sain muutaman lempipelaajani sinne, ja voin heidän esityksiään seurata myös tämän pelin mukana. Olisi paljon syitä tehdä treidejä, mutta kun on niin sahoja kaikki muut paitsi Detroitin äijät, niin näillä mennään.

Minun taktiikkana olikin se etten yritä saada Detroitin pelaajia, koska minun tuntuman mukaan Jatkoaika on täynnä Detroit faneja ja näin ollen niistä käydään kova kilpailu. En myöskään yrittänyt saada kaikkein eniten hehkutettuja rutinoituneita ja valmiiksi itsensä läpi lyöneitä pelaajia.

Tietenkin olisin mielelläni halunnut Bertuzzin, Thorntonin tai Fopan, mutta tiesin että niin haluaa kaikki muutkin joten yritin hyödyntää sitä. Laitoin kyllä nuo kaikki kärkeen jos sattuisi käymään onni ja pääsisin varaamaan ensimmäisten joukossa, mutta jouduinkin varaamaan viimeisten joukoissa ja siitä syystä minulle jäi käteen nuoria huippu pelaajia. Kuitenkin sain kasaan mielestäni erittäin hyvän joukkueen eikä millään osaalueella ole kauheita puutteita.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä olen tyytyväinen joukkueeseeni. Sentterikolmikko Sakic, Lemieux, Forsberg taannee kolmistaan melko monessa tilastossa pärjäämisen. Jäähyherkkiä pelureitakin löytyy. Ainoa osasto, joka pistää miettimään on maalivahdit, jossa Turek on ainoa ykkönen joukkueessaan. Hasek kiinnostaa enemmän kuin paljon, mutta hieman turhan alhaalla taitaa waiver-priority olla, jotta ehtisi nousemaan ennen kauden alkua kärkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy