Viestin lähetti Voittaja
Ajattelit vähän liian vähän aikaa, ei mulla nyt sentään noin kova tarve ole molarille. Huh huh.... Nippa nappa voisin MIETTIÄ, että ottaisinko nuo kolme tarjoamaa pelaajaasi edes jompaa kumpaa, Shannyä tai Lidasta vastaan, mutta että molemmat, ja vielä Markkanen? Sori vaan, hyvä(?) yritys, mutta ei onnistu.
Viestin lähetti beerhunter
Kelasin tossa Jatkoaika 2 vanhoja posteja ja niin kuin muistinkin, rookiet jotka eivät olleet listalla menivät Waiverin kautta,jolloin se manageri,jolla on Waiver priority alhaisin saa pelaajan ensimmäisenä jos pelaajasta on useampikin kiinnostunut.
Ck kato liigamme kotisivuilta lisäohjeita...
Ciao
Nyt voisin käyttää kiitollisuuden tunnettasi hyväkseni ja ehdottaa sinulle jotain minulle sopivaa kauppaa heheheViestin lähetti Ck
Kiitos beerhunter!
Täytyy nyt sitten vaan toivoa, että se joka on ykkösenä ajattelee samanlailla kuin minä, koska kun esimerkiksi Ruutu pelaa eri päivänä ja näin ollen tulee aikaisemmin listalle kuin esim. Hasek tai Zidlicky.
Niin jos minä luulen ykkösen ottavan Hasekin ja itse lähden tavoittelemaan Ruutua, niin se kuka saa Hasekin ja Zidlickyn selviääkin vasta päivää myöhemmin. Sitten ykkönen onkin halunnut Zidlickyn ja minä olisinkin saanut Hasekin, mutta minulle jäi käteen Ruutu ja kolmonen saa Hasekin.
Tämä jos joku oli epäselvästi kirjoitettu ja toivottavasti joku saa siitä selvää.
Nyt voisin käyttää kiitollisuuden tunnettasi hyväkseni ja ehdottaa sinulle jotain minulle sopivaa kauppaa hehehe
Viestin lähetti Voittaja
Itse en ole tyytyväinen joukkueeseeni, eikä ole syytäkään. No onneksi sain muutaman lempipelaajani sinne, ja voin heidän esityksiään seurata myös tämän pelin mukana. Olisi paljon syitä tehdä treidejä, mutta kun on niin sahoja kaikki muut paitsi Detroitin äijät, niin näillä mennään.