ipaz kirjoitti:Eli mahdollisia "runkopelaajia" jotka (jos eivät siis pääse pelaamaan sitä yhtä finaalipeliä) jäisivät ilman sormusta joukkueensa mahdollisessa Cup-voitossa. Runkosarjapelejä alle 41:...
pala kirjoitti:Mitenköhän muuten tuo Oilersin 3. maali hyväksyttiin kun Pisani seisoi tovin keskellä maalivahdin aluetta ja jopa aavistuksen esti Bryzgalovin syöksymistä takaisin maalilleen. En ainakaan huomannut että Pisania olisi tuonne alueelle sen kummemmin työnnetty. Eipä silti, Bryzgalov oli tuossakin maalissa pihalla kuin lintulauta ja maali tuosta olisi ilman Pisaniakin tullut.
TAM kirjoitti:Lisäksi nykyään voidaan tapauskohtaisesti harkita myös muita pelaajia kuin tuon 41/1 säännön täyttäneitä. En tiedä millaisilla perusteilla tämä onnistuu ja onko tämä ollut kuinkakin yleistä.
Georges sai muuten MacT:ltäkin palautetta tuosta tokan tappelun jälkeisestä tuulettelusta, joka taisi sytyttää Ankat peliin mukaan. Sinänsä mielestäni aika hienosti Laraquelta, ettei lyönyt enää Fedorukia kun tämä kaatui ja oli polvillaan. Näytti jotenkin siltä, että Georges oli jo "liipaisemassa", mutta muutti sitten mielensä ja antoi olla.
Black Adder kirjoitti:Sen olen pannut Anaheimin tämän kauden Play Offs taipaleella merkille, että jengi kuljettaa kiekkoa tosi hyvin vastistajan alueelle, mutta joukkueessa ei ole yhtään maagisen pelikäsityksen omaavaa pelinrakentajaa vaikka McDonald ja Marchant ovatkin tunnettuja hyvinä syttöjinä. Liian monta kertaa pelejä seuratessa tulee tunne, että miksi se ei syöttänyt vapaalle miehelle. Samoin vastahyökkäysten päättäminen laukaukseen olisi aina parempi ratkaisu kuin huono syöttö. Viime yönäkin kaksi ensimmäistä erää Ankat hakkasivat päätä seinään siirtelemällä vastuuta sekä yv:llä että 5-5 pelissä, kun olisi ollut jo selkeästi aika laittaa kiekko maalille. Ankkojen pitäisi pystyä käyttämään enemmän hyväkseen sitä, että pääsevät vastustajan alueelle niin hyvin luisteluvoimansa ansiosta.
peruspata kirjoitti:Jospa Bryz nousee ensi yönä aivan uusiin sfääreihin, ja on edesauttamassa sarjan jatkumista.
Joo, kyllä tuota kuunnellessa sivuunkirjoittaneella menivät kylmät väreet selässä. Samoin esim. Giguere sanoi jossain lehtijutussa, ettei ole ennen kokenut vastaavaa. Yksi hieno yksityiskohtahan tuossa videossa (ok, oletan että tämä on se sama video, jonka olen katsonut) on Smythin takana näkyvä Joey Moss ja se tapa, jolla Joey laulaa. Siinä on ehkäpä Oilersfani #1. Kaverillahan on Downin syndrooma ja hän on ollut Oilersien pukuhuoneavustajana reilut 20 vuotta. Taisi muuten olla itse Wayne, kenen aloitteesta Joey hommaan pääsi.redcat kirjoitti:Tämä ei liity itse peliin, vaan mitä tapahtui ennen sitä. Pleijareissa (tosin änärissä aina runkosarjamatsissakin) lauletaan kansallislaulu. Siinä sinällään mitään ihmeellistä ole, sillä joku sen laulaa... mutta lätkässä sen tekee yleisö, ainakin [url="http://www.youtube.com/watch?v=meLpuF9UMvk&feature=Views&page=2&t=t&f=b]Kanadassa[/url]. Todella hienoa kuultavaa.
redcat kirjoitti:Tämä ei liity itse peliin, vaan mitä tapahtui ennen sitä. Pleijareissa (tosin änärissä aina runkosarjamatsissakin) lauletaan kansallislaulu. Siinä sinällään mitään ihmeellistä ole, sillä joku sen laulaa... mutta lätkässä sen tekee yleisö, ainakin [url="http://www.youtube.com/watch?v=meLpuF9UMvk&feature=Views&page=2&t=t&f=b]Kanadassa[/url]. Todella hienoa kuultavaa.
TAM kirjoitti:Tähän asti olen odottanut pelejä luottaen siihen, että Oilers pystyy Ankat kaatamaan. Viime pelin kolmas erä ja se, että Edmontonin pojilla selvästi luistin painaa, on kyllä aiheuttanut sen, että nyt epäilen Ankkojen vievän seuraavan pelin.
Oilersin voittoon vaadittaisiin se, että maalivahtipeli jatkuu ennallaan, sillä kenttätapahtumia hallinnee edelleen Anaheim. Luulen että Edmonton jopa yrittää vielä tarkentaa puolustustaan, sillä jos virtaa ei ole paljoa jäljellä lienee mahdollisimman passiivinen taktiikka energiaa säästävin. Toivottavasti Torres ja Dvo olisivat pelikunnossa, jolloin olisi pari tuoretta (niin tuoretta kuin loukkaantumisen ja sairauden jäljiltä voi olla) kaveria kehissä. On mennyt vähän ohi miksei Hemsky pelannut edellisessä pelissä kolmannen erän alun jälkeen ollenkaan, mutta toivottavasti Aleskin on kunnossa.
Toivottavasti sarja kuitenkin menee jo poikki, jotta jengi saa pidemmän levon ennen seuraavia pelejä. Sinänsä Oilers pystynee sarjan katkaisemaan tarvittaessa myös vieraissa, sillä Anaheimin Duck Library ei ole ollut Oilerseille mitenkään vaikea paikka pelata.
Ei nuo nyt toisessa erässä ainakaan väsyneiltä näyttäneet. Taisivat antaa vaan vähän etumatkaa että ankoillakin olisi mahdollisuuksia. ;)Master Chief kirjoitti:Anaheim johtaa 3-0 ekan erän jälkeen, Penner kaksi maalia (Teukalle yksi syöttö). HFBoardsilla sanovat Oilersin näyttävän väsyneeltä, joko flunssan tuhot näkyvät?
JWill kirjoitti:Kylläpä Pronger nöyryytti Selännettä 2-4 kavennusmaalissa! :D Huh,huh. Noloa kerta kaikkiaan.
JWill kirjoitti:Kylläpä Pronger nöyryytti Selännettä 2-4 kavennusmaalissa! :D Huh,huh. Noloa kerta kaikkiaan. Aika heppoisen oloista maalivahtipeliä tänään nähtävissä vähän molemmissa päissä.
EDIT: Ja takaa tullaan kovaa. 4-3. Selänne-Penner-Marchant, joka värkkäsi ekassa erässä parit on ollut tuuliajolla toisessa. Tosin kerkesivät juuri pois jäältä ennen tätä... Ja vaikeudet jatkuvat, Selänteen ketju(t) ihan purjeissa.