Lähikuvassa-Jere Karalahti

  • 1 521 728
  • 4 353

tompo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
finnishninja kirjoitti:
Kyllä. Olen pannut merkille. Eräs seuraamani pelaaja nosti painoaan 10 kilolla ensimäisenä vuotenaan Pohjois-Amerikassa. Mutta siellähän harjoitellaan eri tavalla, eivätkä he taida olla yhtä tarkkoja ruokavalion kanssa, verrattuna meidän liigoihin.

Tuotatuota. En ihan tarkoittanut ruokavalio-juttuja ja vaan sitä, että nuo Amerikkalaiset tuppaavat hieman "pyöristellä" noita pituuksia ja painoja ylöspäin. "No nyt näyttää taas hyvältä, kun joukkuuen keskipituus on 190 cm ja -paino 103 kg"...

Tietysti onhan se 10 kg ihan mahdollista ottaa vuodessa helpostikin pelkällä puntilla, kun tuolla rapakon takana ei tuo doping ole niin iso juttu kuin meillä täällä Euroopassa.

Ruokavalio on varmasti Eurooppalaisten pelaajien kohdalla ihan kunnossa. Tai uskoisin näin, että he pitävät tottumuksistaan aika hyvin kiinni.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Noniin, tätähän täällä on jo useampikin veikkaillut. Kilvan kaikenmaailman "sisäpiiriveikot" ja "tietäjät" ja "Jeren kaverit" ovat kertoneet miten äijälle löytyy ottajia ja runsaskätisiä palkanmaksajia käytännössä mistä tahansa maailman seurasta NHL:n ulkopuolella, mutta taitaa olla niin että aivot niillä "ottajillakin" on.

Ei ole helppo kauppatavara tämä Jere ollenkaan, vaikka opetuslapset niin haluavatkin.

Jerelle löytyy varmasti ottajia, mutta oletko varma, että Jere on menossa vaikka mihin? Hänellähän on myös perhe.
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos jääkiekkoilija nostaa painoaan kauden aikana niin se voi olla ainoastaan lihasmassaa (tai muuten mies ei harjoittele kunnolla).Taas lihasmassan nostaminen 10-15 kiloa muutamassa kuukaudessa samalla treenaten on jääkiekkoilijalle käytännössä täysin mahdottomuus.Bodaajien massakaudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Miksi minä olisin pihalla, jos kerron siitä miten jotkut valmistautuvat kilpailuihin?
Minun nähdäkseni sinä olet siinä pihalla, että kuvittelet näiden tarinoiden (joita riittää joka kohtaan ”vastaukseksi”) menevän läpi porukalle. Hervottomia naurukohtauksia nuo sinun juttusi aiheuttavat. Jos esimerkiksi jonkun bodausta harrastavan oikeasti tuntisit, et mitään tuohon suuntaan voisi kirjoittaa.

Itse Jereen palatakseni, aika Äijä, kun luulee samoille palkoille vielä pääsevänsä (Suomessa) mitä HIFK maksoi.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tietysti onhan se 10 kg ihan mahdollista ottaa vuodessa helpostikin pelkällä puntilla, kun tuolla rapakon takana ei tuo doping ole niin iso juttu kuin meillä täällä Euroopassa.

Nimenomaan. Maintsemani pelaaja on Fredrik Sjöström. Hän ei oikein riittänyt Frölundassa, liian kevyt ja hänelle tyrkytettiin komennusta divariin. Hän päättikin sitten suunnistaa Pohjois-Amerikkaan ja se sama laiha mies painaa nyt 96 kiloa. www.fredriksjoström.se

Ruokavalio on varmasti Eurooppalaisten pelaajien kohdalla ihan kunnossa. Tai uskoisin näin, että he pitävät tottumuksistaan aika hyvin kiinni.

Eurooppalaiset ovat pidemmällä tässä. Tulee tosin mieleen, kun Mats Sundin oli studiossa esittelemässä miten tehdään pannareita. Painotti, että on tärkeää käyttää runsaasti oikeaa voita:-) Näistä jutuista lienee joskus tullut se lihapullaketju Mats Sundin, Mikael Renberg & Jonas Höglund Torontossa.
 

tompo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuuski kirjoitti:
Itse Jereen palatakseni, aika Äijä, kun luulee samoille palkoille vielä pääsevänsä (Suomessa) mitä HIFK maksoi.

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se kuka maksaa. Kenties Jerellä on niin kovat menot, että jonkunhan ne kulut pitää kattaa.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Taas lihasmassan nostaminen 10-15 kiloa muutamassa kuukaudessa samalla treenaten on jääkiekkoilijalle käytännössä täysin mahdottomuus.Bodaajien massakaudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla. Joitakin jopa kehoitetaan nostamaan painoaan metodein, jotka ovat tunnettuja bodareiden piireissä.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla. Joitakin jopa kehoitetaan nostamaan painoaan metodein, jotka ovat tunnettuja bodareiden piireissä.
Aikamoista sanasotaa jaksat täällä käydä näinkin kuivasta ja loppuun kalutusta aiheesta kuin Jere Karalahti ja harjoitteleminen. Jere Karalahti ja bodarien punttikuuri ei varmasti liity millään tavalla toisiinsa, johan sen näki viime kaudella miehen ruumiinrakenteesta ja poskista. Sen sijaan rasvaiset snägäriruuat ja jallukolat (Jere ei tietääkseni ole oluen ystäviä) saavat helpostikin aikaiseksi painonnousun. Tuossa iässä ei kannataisi enään antaa vastustajille noin kohtuutonta etumatkaa ruokavalion suhteen. Ja joo, en ole käynyt Jeren kanssa joka päivä syömässä, enkä seurannut mitä hän milloinkin juo. Huhut liikkuu jääkiekko&kaveri-porukoissa melko nopeaa vauhtia ja näihin juttuihin on helppo uskoa kun on muutamaan otteeseen tullut Jereen törmättyä yöelämässä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Voisitko pitää pikku breikin ja mennä vaikka ulos kävelemään. Ihan umpiturhaa lätinää sivukaupalla.

Kait seuraavaksi aletaan käsittelemään Jeren vessassa käyntiä, kusen ja paskan värejä ja koostumuksia!? Tai Jeren ja hänen vaimonsa mahdollista seksuaalista kanssakäymistä ja siitä miten se vaikuttaa Jereen ja hänen treenaamiseensa sekä pelaamiseensa!

Joo, menkää pojat tauolle!
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla. Joitakin jopa kehoitetaan nostamaan painoaan metodein, jotka ovat tunnettuja bodareiden piireissä.

Eli siis kasataanpa nyt nämä sinun argumenttisi täältä yhteen, josko sen jälkeen voisit lakata tämän vääntämisen.

1) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere juo ja koska, niin kukaan ei saa asiaa kommentoida ja sinun mielestäsi jere ei juo yhtään liikaa huippukiekkoilijaksi

2) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere treenaa, ei kukaan saa kommentoida jeren treenaamista, paitsi sinä joka olet jeren lenkkikaveri

3) Jeren viime kauden painon nousu (joka perustuu sekin tietenkin vain poskien kasvamisesta tehtyihin havaintoihin, kun eihän kukaan meistä ole nähnyt jeren astuvan vaa-alle) johtuu siitä, että jere treenasi itselleen lisää lihasta bodareitten keinoin (tämänkin sinä tiedät, koska sinun työpaikallasi on pari bodaria jotka ennen kisoja vetää liihakset pulleiksi syömällä, mikä taistelee täysin sitä vastaan että kaikki muut maailman bodarit tärisevät lavalla pyörtymispisteessä, koska kropasta ei löydy grammaakaan energiaa jotta kaikki nesteetkin on saatu pois, tietenkin tässäkin me olemme väärässä koska kukaan meistä ei itse ole bodari, ainakaan kukaan ei ole sanonut olevansa ja jos onkin niin voimmeko puhua yleisesti "bodareitten" puolesta koska emme ole kaikkien bodareitten metodeita olleet tutkimassa)

Olikos tuossa nyt kaikki? Saisinko myös pyytää sinua lopettamaan kommentointi asioihin joita et tiedä, samalla voisimme lopettaa koko palstan sillä loppujen lopuksi kuka meistä mistään Oikeasti mitään tietää? Eli nyt hiljaa kaikki, jos ette tasan tarkkaan tiedä mitä puhutte (minä olen muuten nähnyt Jeren juovan, mutta en tietenkään voi olla varma oliko siinä koffin tölkissä olutta, ja jos olikin niin oliko juuri tässä oluessa alkoholia ja jos olikin niin oliko niin paljon, että kyseessä oli alkoholijuoma, koska enhän minä sitä tölkin sisältöä vienyt VTT:n testattavaksi, eli en minä olekaan nähnyt jeren juovan, ainoastaan pitävän huulillaan koffin tölkkiä.Pahoittelen törkeää väitettäni)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minun nähdäkseni sinä olet siinä pihalla, että kuvittelet näiden tarinoiden (joita riittää joka kohtaan ”vastaukseksi”) menevän läpi porukalle.

Noh, n. 80 % täällä kirjoittavista tietää Jeren elämäntavat tarkalleen ja luottaa sokeasti kaikkeen, jonka saa lukea saa keltaisista lehdistä ja tuovat ne sitten tänne ehdottomina totuuksina. Näistä saan puolestani minä hervottomia naurunkohtauksia. Hauskaa meillä on siis täällä kaikilla!

Joten en pakota minäkään ketään uskomaan minun juttuihini.

Mitä bodaukseen tulee, niin mainitsin vain sen mitä pari bodaavaa kollegaani on minulle kertonut, enkä tunne mitään suurempaa motivaatiota alkaa kaivelemaan heidän uskottavuttaan. Jos olet eri mieltä niin ole hyvä vaan.
 

Carlos

Jäsen
Jerelle löytyy varmasti ottajia, mutta oletko varma, että Jere on menossa vaikka mihin? Hänellähän on myös perhe.

Tästä ensimmäisestä ei ole vielä ainakaan tullut vastaan yhtään edes vakavasti otettavaa huhua. Jos tavis tallaajalta kysytään josko hän haluaisi itselleen Porsche Cayannen, varmaan suurin osa sanoisi että JOO! Sitten kerrotaan että se tosin maksaa 110 000EUR, sen venttiilikoneisto palaa kiinni toisinaan mutta korjaukseen ei mene kuin pari viikkoa / laaki, vian pysyvä korjaaminen ei ole mahdollista. Täyteen iskuun moottoria ei siis edes saa, mutta onhan sillä kiva ajaa munkkia kylällä. Ja hups, kiinnostuneita ei ollutkaan enää montaa. Tuolla hinnalla kun saa myös Cayanne Turbon ilman venttiilivikaa.

Ja on Jerellä perhe, juu. Tiedossa on. Monella jääkiekkoilijalla on perhe, itsellänikin on perhe. Asiat saa järjestymään kun kaikki osapuolet haluavat.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noh, n. 80 % täällä kirjoittavista tietää Jeren elämäntavat tarkalleen ja luottaa sokeasti kaikkeen, jonka saa lukea saa keltaisista lehdistä ja tuovat ne sitten tänne ehdottomina totuuksina. Näistä saan puolestani minä hervottomia naurunkohtauksia. Hauskaa meillä on siis täällä kaikilla!

Joten en pakota minäkään ketään uskomaan minun juttuihini.

Mitä bodaukseen tulee, niin mainitsin vain sen mitä pari bodaavaa kollegaani on minulle kertonut, enkä tunne mitään suurempaa motivaatiota alkaa kaivelemaan heidän uskottavuttaan. Jos olet eri mieltä niin ole hyvä vaan.

Ihan oikeesti, LOPETA JO!
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Huhut liikkuu jääkiekko&kaveri-porukoissa melko nopeaa vauhtia ja näihin juttuihin on helppo uskoa kun on muutamaan otteeseen tullut Jereen törmättyä yöelämässä.

Valitettavasti minä en ole koskaan uskonut näihin huhuihin. Enkä usko aina iltapäivälehtiinkään, koska olen saanut omakohtaisesti todeta, miten julmasti ne vääristelevät asioita vain saadakseen myytyä irtonumeroita. Voisin kertoa pari hyvää esimerkkiä - mutta eivät taida nekään kuulua tänne...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Samat sanat. Toisaalta, kunpa ei lopettaisi, tämä tykitys, mitä ninja tykittää Turun tykeistä, on huisia luettavaa.

Joo. Pahoitteluni vain sille, kun ei ole kirjoitusoikeuksia Iltasanomiin. Silloin minun viestini olisivat kaikki faktaa, aina.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla

Aika epämääräistä. Tarkenna, kiitos!

Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla

Mistä sinä tiedät että hän on jääkiekkoilija? Oletko kysynyt? Jos näet salilla treenaavan henkilön, mistä päättelet, että hän on jääkiekkoilija?

Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla

Harjoitellaanko salilla? Eikö harjoittelu ole sitä varten, että opitaan? Mitä salilla opitaan?

Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla

Mistä sinä tiedät mikä on paljon? Mikä on vertailupohjasi?

Jotkut jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon salilla

Varta vasten salilla vai jäähallilla huoneessa, jossa on kuntoiluvälineitä? Nykyään on myös kuntokeskuksia, joita ei voi vain sanoa saliksi.


Tällaista nämä sinun "juttusi" f-ninja on....anna keskustelun jatkua kiitos.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Joo. Pahoitteluni vain sille, kun ei ole kirjoitusoikeuksia Iltasanomiin. Silloin minun viestini olisivat kaikki faktaa, aina.

Ei se mitään. Kyllä sä sinne vielä pääset, käy koulut eka loppuun.

Ja sitten ketjun aiheeseen, ninjamme voisi kertoa jo oikeasti missä Jere luuraa. Kun tuntuu tietävän Jerestä kengännumerongin.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
On se Jere vain ÄIJÄ, kun siitä jutellaan ainakin neljän seuran palstoilla. Voi että kun Jortsu ei enää valmenna Tupsukoita, siinä olisi oiva pari Jere ja Jortsu. Saisi Turun yöelämä uusia ulottuvuuksia.
 

Carlos

Jäsen
Valitettavasti minä en ole koskaan uskonut näihin huhuihin. Enkä usko aina iltapäivälehtiinkään, koska olen saanut omakohtaisesti todeta, miten julmasti ne vääristelevät asioita vain saadakseen myytyä irtonumeroita.

Eli olet siis sitä mieltä että kaikki kohu Jeren ympärillä on täysin vailla todellisuuspohjaa? Hän ei pelaa sopimustaan loppuun HIFK:ssa siksi että kaikki nuo huhut olivat vain huhuja? Vain oikea sisäpiiri täälläkin tietää miten loistotyyppi Jere on? Eli saiko Jere lähtöpassit HIFK:sta täysin ilman syytä? Onko siis keltainen lehdistö syypää Jeren potkuihin?

Jos vastaat yhteenkin edellisistä kysymyksistä "kyllä", niin kerro nyt sitten herranjestas se miten hyvä tyyppi se oikeasti Jere onkaan!

On maailma mennyt hurjaksi kun paikkansapitämättömien huhujen perusteella kaveri saa lähtöpassit "kotiseurastaan".
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Eli siis kasataanpa nyt nämä sinun argumenttisi täältä yhteen, josko sen jälkeen voisit lakata tämän vääntämisen.

Hieman maustit ja lisäilit, mutta osuit myös muutamassa kohdassa. Mitä vääntämiseen tulee, niin sitä on vaikea tehdä yksin. Ellet halua lukea viestejäni, kuka estää hyppäämästä yli ja vielä enemmän, kuka pyytää kommentoimaan?

Noh, näihin sinun totuuksiin:

1) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere juo ja koska, niin kukaan ei saa asiaa kommentoida ja sinun mielestäsi jere ei juo yhtään liikaa huippukiekkoilijaksi

Missä olen antanut ymmärtää, etteikö asiaa saisi kommentoida? Päinvastoin, saa kommentoida, mutta silloin pitää olla valmis myös siihen, että joku kysyy miltä pohjalta kommentointi lähtee.
Missä olen antanut ymmärtää, että tiedän miten paljon Jere juo? Päinvastoin, mielestäni niin kauan kun ei tiedetä miten paljon Jere todellisuudessa juo, tai ei juo, ei voida sanoa juoko hän liikaa, tai kohtuullisesti ammattijääkiekkoilijaksi. Tiedätkö sinä?

2) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere treenaa, ei kukaan saa kommentoida jeren treenaamista, paitsi sinä joka olet jeren lenkkikaveri

Jokainen on vapaa kommentoimaan, samalla tavalla kuin minäkin. Mutta kuka tietää miten paljon Jere treenaa? Tässä on myös kysymys samasta asiasta kuin juominen. Miten kritisoida jonkun treenaamista, jos ei edes tiedä treenaako hän vai ei? Ja miksi treenaa tai ei treenaa?
Lenkkikaverini Jere juo vain vettä.

3) Jeren viime kauden painon nousu (joka perustuu sekin tietenkin vain poskien kasvamisesta tehtyihin havaintoihin, kun eihän kukaan meistä ole nähnyt jeren astuvan vaa-alle)

Aivan. Kuka tietää täällä mitä vaaka näytti kauden alussa ja miksi näytti? Kuka tietää paljon se näytti kauden puolessa välissä ja lopussa ja miksi näytti?

Loputkin esittämäsi tulevat jostain syvältä.

johtuu siitä, että jere treenasi itselleen lisää lihasta bodareitten keinoin

Missä olen väittänyt näin?

Mitä tulee bodaamiseen, niin en ole esittänyt täällä mitään absoluuttisia väitteitä, vaan siteerannut paria bodaria. Pitääkö vääntää rautalangasta; toin tänne asian sellaisena, kun se minulle esitettiin. Se jos ole asiasta eri mieltä on minulle ihan ookoo. Bodatkaa/bodatkoon niin kuin haluavat.

Olikos tuossa nyt kaikki? Saisinko myös pyytää sinua lopettamaan kommentointi asioihin joita et tiedä,

Sinäkö voit siis jatkaa hyvällä omalla tunnolla kommentointia, vaikka yllä meni jo yksi hyvä yritys näinkin paljon metsään faktoja metsästäessä? Tunnen olevani hyvässä seurassa:-)

Eli nyt hiljaa kaikki, jos ette tasan tarkkaan tiedä mitä puhutte

Ei, vaan esitä sinäkin jotain faktaa asiasta, joka kestää päivänvalon.

(minä olen muuten nähnyt Jeren juovan,

Minä pidän myös silmäni auki ja näen monen juovan, joka päivä. Mutta en tiedä koskaan tekevätkö he sitä myös tunnin päästä, seuraavana päivänä, tai seuraavalla viikolla. Olen tavannut myös ihmisiä, jotka ovat juoneet monta viikkoa, monta kuukautta ja jopa monta vuotta, mutta olen myös tavannut ihmisiä, jotka ovat joskus juoneet, mutta olleet tapaamishetkellä raittiita monta vuotta. Sinun tietosi saattavat olla siis vanhoja jo tunnin kuluttua.

mutta en tietenkään voi olla varma oliko siinä koffin tölkissä olutta,

Et taida myöskään tietää, oliko se ensimmäinen olut, toinen, vaiko 10:s. Et myöskään taida tietää sitä, ettei Jere pidä oluesta, joten olet todistanut harvinaista tilannetta.

Pahoittelen törkeää väitettäni)

En ole sinulle vihainen.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Herrasmiehenä vastaan myös sinulle:

Aika epämääräistä. Tarkenna, kiitos!

Ymmärtääkseni jääkiekkoilijoilla on tänä päivänä myös aika pitkälle viety yksilökohtainen valmennussuunnitelma, jossa otetaan huomioon erilaisen harjoittelun tarve. Jos siis joku jääkiekkoilija on lihaskunnoltaan erinomaisessa kunnossa, hänen ei tarvitse viettää salilla yhtä paljon aikaa kuin sellaisen, joka on vaikka iän puolesta aika hento. Riittikö?

Mistä sinä tiedät että hän on jääkiekkoilija? Oletko kysynyt? Jos näet salilla treenaavan henkilön, mistä päättelet, että hän on jääkiekkoilija?

Jos joku jääkiekkojoukkue on salilla, niin oletan silloin että he kaikki ovat jääkiekkoilijoita, sillä heillähän on yleensä käytettävissä koko sali, eikä siellä ole muita.

Tiedän myös kolme jääkiekkoilijaa, jotka kaikki menivät salille vapaa-ehtoisesti, omiin nimiin, ottelun jälkeen. Kaikki tiesivät ja tunsivat heidät kaupungin jääkiekkojoukkueen kakkosketjusta. Minäkin.
En tosin pidä lukua koko maailman jääkiekkoilijoista ja on paljon mahdollista, etten ole noteerannut jotain voimailevaa jääkiekkoilijaa.

Harjoitellaanko salilla? Eikö harjoittelu ole sitä varten, että opitaan? Mitä salilla opitaan?

Opetteleeko jääkiekkoilija pururadalla juoksemaan? Jääkiekkoilija harjoittelee tulevaa kautta varten monipuolisesti, monella eri tavalla. Kuntosali on tässä erittäin tärkeä.
Anteeksi jos suomenkieleni kömmähtelee, mutta eikös treenaaminen ja harjoittelu ole sama asia?

Mistä sinä tiedät mikä on paljon? Mikä on vertailupohjasi?

Oikeastaan kaikki jääkiekkoilijat harjoittelevat paljon. Jos sitten pannaan kaikki harjoitusmuodot paloiksi, niin jotkut harjoittelevat joitakin asioita vähän, toiset keskimääräisesti yhtä paljon, kuin muutkin joukkueen pelaajat, kun taas toiset jäävät vääntämään vielä silloinkin, kun muut lähtevät kotiin. He ovat lähellä omaa termiäni paljon. Tätä on vaikea tarkentaa pilkun tarkkuudella, yleensäkin, tällaisen tulkintaan tarvitaan omiakin aivoja.

Varta vasten salilla vai jäähallilla huoneessa, jossa on kuntoiluvälineitä? Nykyään on myös kuntokeskuksia, joita ei voi vain sanoa saliksi.

Sali on vain yksi termi, jota minä käytän. Voimme käyttää myös selvyyden vuoksi sinun ehdottamiasi. OK. Mutta myös tässä on helppo ymmärtää mitä tarkoitan. Voin toki selittää hiekkalaatikkotasolla, mutta se taas loukkaa sinua älykkäämpiä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Eli olet siis sitä mieltä että kaikki kohu Jeren ympärillä on täysin vailla todellisuuspohjaa?

Mister 100% menee mielellään äärimmäisyyksien perässä. Noh, katsotaan jaksatko tällä kertaa keskustella asiasta viestiä enemmän.

Jos pointtini on mennyt ohi, niin pannaan se tähän selvästi uusiksi: Älä uskoa kaikkea, mitä saat lukea. Eikös juuri täällä HIFK:n osiossa kirjoitettu, ettei Jere ole enää koskaan tervetullut joukkueeseen, jota vetää Doug Shedden? Lukiko, vain muistanko väärin? Noh joka tapauksessa, tämän päivän Iltalehdessä Hra Harkimo tiedoittaa:

Jokerien päävalmentaja Doug Shedden olisi mielellään ottanut HIFK-kaudeltaan tutun pelaajan narrinuttuun, treenauttanut NHL-pelaajien kanssa viimeiset viisi viikkoa jäällä olleen miehen kuntoon ja antanut ison roolin, mutta seuran pomo Hjallis Harkimo on jyrkästi Karalahden hankintaa vastaan.

- Pelaajana Karalahti on hyvä, mutta siinä tulee mukana muita asioita, Harkimo paaluttaa.

Siis Sheddenin joukkueeseen Jere olisikin tervetullut kaikesta huolimatta? Vaikka on tavoiltaan niin huono mies, ettei kelpaa kenellekään?
Selvittäköön kuka pystyy, mutta eikö tämä(kin) osoita, että "todellisuuspohjasta" voi myös keskustella joskus vähän...

Hän ei pelaa sopimustaan loppuun HIFK:ssa siksi että kaikki nuo huhut olivat vain huhuja?

Osoitatko tämä minulle mr. 100%? Jos osoitat, niin tarkenna hieman mitä tarkoitat.

Vain oikea sisäpiiri täälläkin tietää miten loistotyyppi Jere on?

Täällä on todellakin muutama, jotka tietävät missä mennään. Sinä et kuulu heihin. Mutta usko minua, toivon että kuuluisit.

Eli saiko Jere lähtöpassit HIFK:sta täysin ilman syytä?

Ei.

Onko siis keltainen lehdistö syypää Jeren potkuihin?

Ei.

Jos vastaat yhteenkin edellisistä kysymyksistä "kyllä", niin kerro nyt sitten herranjestas se miten hyvä tyyppi se oikeasti Jere onkaan!

Kaipaatko aivan tosissasi minun selontekoa siitä, kun käytettävissäsi on satoja Jatkoajan kirjoittajia, jotka sen "varmuudella" tietävät?

On maailma mennyt hurjaksi kun paikkansapitämättömien huhujen perusteella kaveri saa lähtöpassit "kotiseurastaan".

Ja tämä väite tuli mistä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös