Eli siis kasataanpa nyt nämä sinun argumenttisi täältä yhteen, josko sen jälkeen voisit lakata tämän vääntämisen.
Hieman maustit ja lisäilit, mutta osuit myös muutamassa kohdassa. Mitä vääntämiseen tulee, niin sitä on vaikea tehdä yksin. Ellet halua lukea viestejäni, kuka estää hyppäämästä yli ja vielä enemmän, kuka pyytää kommentoimaan?
Noh, näihin sinun totuuksiin:
1) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere juo ja koska, niin kukaan ei saa asiaa kommentoida ja sinun mielestäsi jere ei juo yhtään liikaa huippukiekkoilijaksi
Missä olen antanut ymmärtää, etteikö asiaa saisi kommentoida? Päinvastoin, saa kommentoida, mutta silloin pitää olla valmis myös siihen, että joku kysyy miltä pohjalta kommentointi lähtee.
Missä olen antanut ymmärtää, että tiedän miten paljon Jere juo? Päinvastoin, mielestäni niin kauan kun ei tiedetä miten paljon Jere todellisuudessa juo, tai ei juo, ei voida sanoa juoko hän liikaa, tai kohtuullisesti ammattijääkiekkoilijaksi. Tiedätkö sinä?
2) koska kukaan meistä ei tiedä tasan tarkkaan paljon jere treenaa, ei kukaan saa kommentoida jeren treenaamista, paitsi sinä joka olet jeren lenkkikaveri
Jokainen on vapaa kommentoimaan, samalla tavalla kuin minäkin. Mutta kuka tietää miten paljon Jere treenaa? Tässä on myös kysymys samasta asiasta kuin juominen. Miten kritisoida jonkun treenaamista, jos ei edes tiedä treenaako hän vai ei? Ja miksi treenaa tai ei treenaa?
Lenkkikaverini Jere juo vain vettä.
3) Jeren viime kauden painon nousu (joka perustuu sekin tietenkin vain poskien kasvamisesta tehtyihin havaintoihin, kun eihän kukaan meistä ole nähnyt jeren astuvan vaa-alle)
Aivan. Kuka tietää täällä mitä vaaka näytti kauden alussa ja miksi näytti? Kuka tietää paljon se näytti kauden puolessa välissä ja lopussa ja miksi näytti?
Loputkin esittämäsi tulevat jostain syvältä.
johtuu siitä, että jere treenasi itselleen lisää lihasta bodareitten keinoin
Missä olen väittänyt näin?
Mitä tulee bodaamiseen, niin en ole esittänyt täällä mitään absoluuttisia väitteitä, vaan siteerannut paria bodaria. Pitääkö vääntää rautalangasta; toin tänne asian sellaisena, kun se minulle esitettiin. Se jos ole asiasta eri mieltä on minulle ihan ookoo. Bodatkaa/bodatkoon niin kuin haluavat.
Olikos tuossa nyt kaikki? Saisinko myös pyytää sinua lopettamaan kommentointi asioihin joita et tiedä,
Sinäkö voit siis jatkaa hyvällä omalla tunnolla kommentointia, vaikka yllä meni jo yksi hyvä yritys näinkin paljon metsään faktoja metsästäessä? Tunnen olevani hyvässä seurassa:-)
Eli nyt hiljaa kaikki, jos ette tasan tarkkaan tiedä mitä puhutte
Ei, vaan esitä sinäkin jotain faktaa asiasta, joka kestää päivänvalon.
(minä olen muuten nähnyt Jeren juovan,
Minä pidän myös silmäni auki ja näen monen juovan, joka päivä. Mutta en tiedä koskaan tekevätkö he sitä myös tunnin päästä, seuraavana päivänä, tai seuraavalla viikolla. Olen tavannut myös ihmisiä, jotka ovat juoneet monta viikkoa, monta kuukautta ja jopa monta vuotta, mutta olen myös tavannut ihmisiä, jotka ovat joskus juoneet, mutta olleet tapaamishetkellä raittiita monta vuotta. Sinun tietosi saattavat olla siis vanhoja jo tunnin kuluttua.
mutta en tietenkään voi olla varma oliko siinä koffin tölkissä olutta,
Et taida myöskään tietää, oliko se ensimmäinen olut, toinen, vaiko 10:s. Et myöskään taida tietää sitä, ettei Jere pidä oluesta, joten olet todistanut harvinaista tilannetta.
Pahoittelen törkeää väitettäni)
En ole sinulle vihainen.