Voiko asioita tai ihmisiä noin vain unohtaa jos haluaa?Eikö kannattaisi unohtaa jo koko äijä?
Voiko asioita tai ihmisiä noin vain unohtaa jos haluaa?Eikö kannattaisi unohtaa jo koko äijä?
Eikö kannattaisi unohtaa jo koko äijä?
Ei kai kellään tosissaan ole haluja saada Jereä takaisin?
Ei kun lukkoon jo!
Riippuen tietenkin paljon siitä, miten olet luetun tekstin ymmärtänyt. Mutta mikäli muistisi toimii, niin muistanet hyvin miten mies ilmestyi sitten kaukaloon NHL-miesten sekaan, hoikistui nopeaan tahtiin ja sai todella hyviä arvosanoja peleistään Kärpissä. Muuten en kyllä tästä sitten enää viitsi kirjoittaa, sillä täällä saa siitä vain varoituksia moderaattoreilta.
Riippuen tietenkin paljon siitä, miten olet luetun tekstin ymmärtänyt. Mutta mikäli muistisi toimii, niin muistanet hyvin miten mies ilmestyi sitten kaukaloon NHL-miesten sekaan, hoikistui nopeaan tahtiin ja sai todella hyviä arvosanoja peleistään Kärpissä. Muuten en kyllä tästä sitten enää viitsi kirjoittaa, sillä täällä saa siitä vain varoituksia moderaattoreilta.
Aika rohkea väite, että Jere kuuluu viiden parhaan liigapakin joukkoon.
Jo Ässienkin riveistä tulee pari pakkia siihen Top5:een. Jotain kertoo sekin, ettei Jere Poriin kelvannut.
Aika rohkea väite, että Jere kuuluu viiden parhaan liigapakin joukkoon.
Jo Ässienkin riveistä tulee pari pakkia siihen Top5:een. Jotain kertoo sekin, ettei Jere Poriin kelvannut.
Olisikohan jutun kirjoittaja hiukan laittanut ns. kaverilisää tuohon tarinaan. "Kunu" ei välttämättä ole aivan objektiivisin Jeren arvijoija.
Jere kuuluu viiden parhaan pakin joukkoon kunhan on huippukunnossa ja puolikuntoisena kympin sakkiin. Kärpissä Jere oli pääsemässä huippukuntoon ja oli jo siellä ykköspakki vaikka samaan pakistoon kuului liigan paras pakki Lehtonen, Laamanen ja Mikkola.
Ässissä Jere olisi ykköspakki ja joutuisi pelaamaan 30-40min per matsi. Kyllä Jere kelpaisi jokaiseen liigajengiin, jos omistaisi aivot.
Jotenkin alkaa jutut kuulostamaan ihan samalta mitä about jokaisessa kaljabaarissa kuulee joka ilta. "Mä olisin päässy soittamaan hurriganesiin, mut sit poliisi vei just pois ku ne halus olla ilkeitä ja sit ne otti sen toisen". "Mä oon saanu ritarikoulutuksen". "Mun poika soittaa juustopäissä". "Mä olisin saanu fysiikan noobelin, mut en oo koskaan saanut kunnon tilaisuutta näyttää mun tutkimuksia kellekään". "Mä pääsisin heti töihin XXX-firmaan jos vaan haluaisin, mut mä en haluu ku mä nautin elämästä". "Mä oon entinen nyrkkeilijä, kato mun nyrkkejä, ei tuu muuten moni ryppyilee". "Yks kundi tuli haastaa mulle riitaa, mä vedin sitä turpaa, hyvä ettei se kuollu ku mä oon niin kova jätkä". "Mä en anna mun rahojen näkyä".
Ugh.
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon uudestaan. Mulle on turha kenenkään tulla puhumaan tämän heppulin osalta minkään liigan minkään tason pakista, ennenkuin kaveri on vetänyt ehjän kauden, kovalla tasolla, ilman viinanhöyryisiä poissaoloja, kyseisessä liigassa.
Jere kuuluu viiden parhaan pakin joukkoon kunhan on huippukunnossa ja puolikuntoisena kympin sakkiin.
Näyttöjä, Jere.
Sinänsä hauskaa että kirjoitan tätä viestiä juurikin Hampurissa.
Mitäs jos hovioikeus koventaa tuomion ehdottomaksi tai Jere tekee jonkin rikoksen ehdollisen tuomion ollessa "päällä"?