Myös kuin. Tämä on vain keskustelupalsta. Onneksi. <3
Jos totta puhutaan niin perjantaina klo 18 minä en ymmärrä kysymystä välinearvosta ilman googletusta. Ei vain pystynyt. Nyt on ruokaa masussa, toimivat aivot taas.
En minäkään kannata muutosta vain muutoksen takia. Informaation mieletön määrä ja yleinen maailman laajeneminen kotisohvalta minne vain aiheuttaa kuitenkin sen, että tarkastelen mieluummin näitä useampia vaihtoehtoja totutuille ja ikuisina pidetyille tavoille. On aika kovaa uppiniskaisuutta istua perse kotisohvaan ja ajatella että ikuisuus ja "järkevä" sivistys ovat vetäneet rajan jonnekin 2000-luvun alkuun. Ja että kaikki sen jälkeen on tuhoon vievää höpötystä ja väärää kehitystä. Jonkun sellaisen rajan näen tässä keskustelussa.
Tai toisella tapaa esitettynä: mitä se vanhakantainen isä menettäisi sillä, että kävisi läheisenpäivänä tarhassa, juhlisti entiseen malliin siellä ja kotona, ja sanoisi kaikelle inttämiselle ja liiaksi kokemalleen muutokselle "mitä sitten"?
Ja vielä...
Itse koen muuttumattomien asioiden olevan fyysisempiä. Kuten se, että pitää huolehtia paloturvallisuudesta.
Postin muutos on järkyttänyt minua. Pidin sitä samanlaisena ikuisena kuin verottaja, poliisi ja avaruus.