Mainos

Lähdetkö tanssiin?

• 3 246
  • 30

Oletko ottanut myllyä kaukalossa?

• Olen sekä haastanut että joutunut haastetuksi nokkapokkaan

Ääniä: 27 33,8%
  • Olen haastanut kaverin tanssiin

Ääniä: 14 17,5%
  • Minut on haastettu käsirysyyn

Ääniä: 2 2,5%
  • En ole myllyttänyt kiekossa

Ääniä: 37 46,3%

• Äänestäjiä
    80

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Black Adder
Ei patoumia, vaan haastan riitaa. Sopii hyvin ketjun aiheeseen.

Tästä tulikin mieleen, että millainen verilöyly siitä tuliskaan, jos Jatkoajan porukka järjestäis lätkän ja biisonin merkeissä viikonlopun yli kestävän turnauksen. Joukkueet vois jakaa maantieteellisesti, tai sitten ihan Liiga-joukkueiden mukaan (ei taitais riittää porukkaa siihen)...

Niin tämähän olisi erinomainen idea.

Että silleen...

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä IFK-fanina aina olen ollut harrastekiekossa ja tietysti koulussa olin varsinainen kaukalon häirikkö. Aina tuli joku haastettua tappeluun, useimmiten ei samperin ämmät lähteneet tanssiin mukaan (yksityiskoulu..) Mutta itse kyllä otan aina haasteen vastaan, jos joku uskaltaa sellaisen mulle antaa!

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kavereiden kanssa ollaan joskus jääkiekossa "tanssittu", muttei mitenkään niin hirveen tosissaan.
Eli ei silloin päähän lyöty (ainakaan montaa kertaa) ja muutenkin iskut olivat aika "hentoja"...

Kadulla olen sitten kerran/kaksi tanssinut, ja molemmista olen poistunut "voittajana" ja ilman pelirangaistusta (olisitte nähneet ne toiset tyypit :-) )

Mutta eihän tappelu ole niin hienoa kuin jotkut saattavat luulla, minun käsitykselläni päähän lyömisellä on aina joku seuraamus. Ei ehkä aina paha, mutta joku kuitenkin... Viimeksikin sattui rystysiin.

Eli te nuoret (ihan ku en itte olis) älkää tapelko, ainakaan isompianne vastaan...

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Eiköhän HIFK-värväri JHag tahi Senior ole pian tarjoamassa sinulle sopimusta kausille 2010- ja eteenpäin, jollei NHL jo sitä ennen kutsunut. Vai joko alustava soppari on tehty HIFK'n kanssa?

vlad#16.

Kyllä nimet paperissa jo on.

Pikku sopimusehtona mainittakoon, että siinä on pari pykälää. Jos Miikan pituuskasvu toppaisi tykkänään ja paino jäisi alle kasikympin, on sopparissa vielä harkintapykälä. Toinen lisäkaneetti liittyy pimumaailmaan, jossa Miika on osoittanut ikäisekseen kunnioitettavan vilkkaita elkeitä. Toivottavasti ei vie miestä mennessään ja pilaa orastavaa kiekkouraa IFKssa.

Silloin, kun meidän osasto nostelee sairaalasänkyjen selkätukia katsomossa paremmin tsiirliidereitä nähdäkseen, Miika nostelee IFKssa mestaruuden merkiksi kattiloita. Näin se on nähtävä. Ellei näkö mene siihen mennessä.

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Oma, lyhyehkö jääkiekkourani (F-junnusta B-junnuksi) sai ikimuistoisen päätöksen. Viimeiseksi jääneessä ottelussa peliaikaa oli n. 10 sekuntia jäljellä ja taululla rumat lukemat 2-17 turpaan. Turhautuminen oli lievästi hiipinyt puseroon. Vastustajan pelipäädyssä aloitus ja purkukiekko lipui kohti omaa päätyä. Ei ihan älyttömästi jaksanut kiirehtiä sen perään. Vastapuolen hyökkääjä, nimeltään Peura, joka oli painanut ainakin 5 börsää sisään luisteli meikäläisen kiinni ja tarjosi mailantuppia keihästysmielessä selkään ohiluistellessaan. Pari vittuuntunutta luistelupotkua myöhemmin sain hänet iskuetäisyydelle ja McSorley-lyönnillä maila paskaksi hänen käsivarteensa/kylkeensä. Homma oli valmis. Itse tappelusta en muista itse yhtään mitään, mutta jäähyaitiosta katsellut joukkuetoverini muistelee vielä tänäkin päivänä, että muutaman iskunvaihdon jälkeen olimme kaatuneet ja minä jäänyt päälle, jonka jälkeen oli näkynyt vain kohoavia kyynärpäitä iskujen sataessa Peuran häkkiin.

Sanottakoon vielä, että pari vuotta myöhemmin päädyimme opiskelemaan ko. henkilön kanssa samaan oppilaitokseen, muttemme koskaan päässeet yksimielisyyteen tappelun voittajasta. Kaunaa hommasta ei kuitenkaan jäänyt. Stanan pskiainen! :D

lakimies

Jäsen
Myllyä

Kerran on tullut tapeltua oikein ilman hanskoja nyrkein. Vastassa silloin A-junnujen pelissä oli Ilves ja Teemu Kesä.

Osumat mun hyväksi about 8-1... sitä adrealiiniin määrää veressä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy